Posts by peter070

    Goede morgen allen,


    Ik zoek een PHP7 programmeur;
    Script moet alsvolg eruit zien:


    * Login, aanmelden incl. avatar, wachtwoord vergeten, change password
    * Profiel: alleen zichtbaar voor vrienden of voor iedereen & News feed dus verhalen van vrienden en verhalen posten van je zelf en ook kunnen like en comment op plaatsen (inc. afbeelding)
    * Vriendensysteem (vrienden met elkaar worden)
    * Forum
    dus een soort gelijke FB script. Wie o wie kan het maken?


    gr

    Het liefst in nederland.

    Wanneer je al jaren bezig bent met php, zal je jezelf moeten afvragen wat je motivatie is om hiervoor een cursus te volgen.
    Op mijn opleiding leer ik bijvoorbeeld ook Java, alleen buiten de theoretische kennis, is het aan jezelf om je hierin te ontwikkelen. Met programmeren ben je continue bezig met het oplossen van een probleem, dit kan van alles zijn natuurlijk en is heel specifiek aan jouw project.


    Ik vraag me af in hoeverre zo'n cursus jou gaat helpen, buiten het feit dat je een certificaat krijgt.

    Motivatie zakt al weg bij het geen dat ik het niet uit mijn hoofd kan schrijven. En met de hoop dat ik ergens een cursus kan krijgen waarin ze mij de logica achter PHP leer en dat ik zo mijn eigen systemen kan bouwen.

    Stel dat ik bijvoorbeeld denk aan een webshop, ik weet hoe alles in mekaar, alleen wil ik het nu zelf kunnen schrijven. De logica achter PHP moet ik nog snappen.

    Ik ben al jaren bezig met php en ik vind dat het tijd is om het uit mijn hoofd te kunnen. Dat ik mijn eigen systemen kan bouwen en niet elke x van hier en daar wat aan mekaar knutsel. Verder wat mijn doel is om mezelf te ontwikelen in php aangezien ik jaren ermee bezig ben, wil ik het zelf kunnen schrijven.

    mijn tabel is id,user_id,naam,van_id,status


    zodra degene accep kom de status op 1,maar hoe krijg de andere het ook te zien dat de andere lid heeft geaccepteerd.


    kan iemand mij helpen met een vrienden scriptje ? k kom er maar niet uit ;(

    Hallo programmeurs,
    Nu heb ik een scriptje, maar ik kom er niet meer uit.
    Degene die de user geaccepteerd heeft, ziet hem wel in de lijst, maar degene die uitgenodigd heeft niet meer. hoe kan ik ervoor zorgen ?
    zie code hieronder:


    bedankt:cheer: