Nee moet ik dan een meisje kiezen die rond 60/70 weegt lol(xD);)
Posts by Movie
-
-
Hey
Op welke meiden vallen jullie precies op ?(xD)
Lengte:
Gewicht:
Haarkleur:
Oogkleur:
Lichaamsbouw:
Afkomst:Mijn voorkeur gaat uit naar
Lengte: maakt niet uit
Gewicht: 40 / 48
Haarkleur: blond
Oogkleur: blauw
Lichaamsbouw: Dun maar niet te dun
Afkomst: Brazilië
-
Hey
Ik zie vaak voetbal filmpjes op youtube die bewerkt zijn maar hoe doe je dat ?met welke programma kan dat
voorbeeld :
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy. -
Ja Skynet
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.06.11 13:32:53:
Ik heb Ipod Touh -
Hey
Ik heb vandaag een Ipod Apple gekocht maar nu wil ik er spelletjes en muziek opzetten maar hoe ? -
Ik vind het meer een Rap forum 8-)
-
Emails met afbeeldingen van Osama Bin Laden die opgehangen zou zijn, worden verstuurd en op het moment dat je ze opent zal je computer crashen en je bent niet meer in staat om het te voorkomen.
Dus als je een E-mail ontvangt met de omschrijving: 'Osama Bin Laden Captured' of Osama Hanged'
dan de bijlage dus NIETopenen!! Deze mail wordt verspreid door alle landen van de wereld.
Let de komende dagen goed op!!
Open geen enkele email met een bijlage genaamd: 'Invitation' het maakt niet uit van wie je deze e-mail dan ook ontvangt.
Het bevat een virus dat een 'Olympische fakkel'opent die de hard disc C van je computer 'aansteekt'.
Deze e-mail ontvang je van iemand die jouw e-mail adres in zijn/haar contactlijst heeft staan., dit is dan ook de manier waarop de email wordt verspreid.
Belangrijk dus dat je deze e-mail doorstuurt aan al je e-mail contacten!!
Het is beter om deze e-mail 25 keer te ontvangen, dan dat je het virus ontvangt en opent.
Als je een mailtje ontvangt genaamd 'Invitation' ook al wordt het door een vriend gestuurd,
NIET OPENEN!! en zet je computer meteen uit!!!
Dit is het ergste virus aangekondigd doorCNN, het is geclassificeerd door Microsoft als het meest destructieve virus aller tijden!!
Dit virus is gisteren door McAfee ontdekt, en er is nog geen 'reparatie' voor dit soort virus.
Dit virus vernietigt simpelweg de Zero Sector van de Harde schijf, waar de vitale informatie is opgeslagen.
STUUR DEZE E-MAIL DUS AAN IEDEREEN DIE JE KENT!!
VOORKOMEN IS BETER DAN GENEZEN! -
SkyNet
ga nu niet zegen dat jij nooit af kijkt bij ander layouts ?PS: Ik denk zelfs dat Devlover meer photoshop ervaring heeft dan jou?
-
Nou ik ben is benieuwt met je nieuwe project :cheer:
-
Ja ik denk ook dat het door een aanval komt
PS: Criminalspoint is zo slecht programmeer
-
Nou ik ben benieuwt hoe vaak dit nog gaat gebeuren :p
-
ik ga je nu een pm sturen
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.05.11 13:28:12:
Robin je heb pm ontvangen -
Die Rebecca black is wel lekker zeg pff (xD)
PS: kom maar naar Limburg ik geef je een gratis rondleiding :p
-
macgyver
Als je bijna alles uniek hebt dus Outgame +ingame + opties
dan heb je meer kans dan een standaard spel.Maar mijn mening :
Je hebt bijna geen kans meer op een succes maffia game want je hebt veel concurrentie zoals mijnmaffia Bulletstar mafiaway -
Ja nu Justin bieber
-
L.Groot
Ja iedereen liegt in Verenigde Staten hoe vaak heb ik op nos.nl
gelezen dat Osama bin Laden is dood ?Vaak genoegPS: Maar hij kwam wel steeds terug
-
Ik had ergst gelezen dat Osama bin Laden het voordeel had om dat hij het volk achter zich had en hij was ook nog is stikten rijke
PS: Maar ik geloof het niet dat Osama bin Laden dood is
-
LOl hij is niet dood
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.11 12:45:59:
lol dat is echt nep
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 03.05.11 13:21:43:
Osama bin Laden was niet alleen de meest gezochte terrorist van de wereld, hij was ook nog een zeer productieve echtgenoot. Hij laat vijf vrouwen en 23 kinderen achter.Het zat hem in zijn genen. Zijn vader, Muhammed Awad bin Laden, was een Jemeniet en had 52 kinderen van meerdere vrouwen. Osama was nummer 17. Zijn moeder, Hamida al-Attas, was een Syrische en moest concurreren met de vele Saoedische echtgenotes van haar man. Osama had als enige van zijn halfbroers en halfzussen geen druppel Saoedisch bloed.
Tijdens de aanvallen van zondagnacht zou er ook een zoon van Bin Laden zijn omgekomen, maar dat is nog niet bevestigd.
-
Ooke dus ik denk dat strijd gewoon door gaan
-