Posts by alterego91

    het was de vraag of er mogelijk iemand is.


    Dat de geldwolven meteen tevoorschijn komen kan ik niks aan doen, maar hou dan in ieder geval je commentaar voor je.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.03.11 02:59:11:
    Request
    Zoek je gratis een script, code, design, linkruil of partner?

    Hallo allemaal,


    ik wil toch eens kijken of er iemand is die voor mij een outgame layout wil maken, ik en een vriend zijn bezig met een hobby project.


    ik heb een voorbeeld:
    http://www.redgem.info/voorbeeld/index.html


    Hier moet het ongeveer op lijken kwa kleuren enzo.


    Het is voor een criminal, het is helemaal aan jou hoe het design wordt.
    * login
    - Gebruiker
    - Wachtwoord
    - Wachtwoord vergeten
    * Aanmelden
    * linkpartners
    * statistieken
    - leden
    - online leden
    - nieuwste lid
    * Screenshots


    Copyright lijn onderaan de layout moet wel zijn:
    ©Redgem Maffia - Redgem.info - Layout door "jounaam" gemaakt.


    Stuur mij een bericht of post hier als je voor mij deze layout wil maken.


    m.v.g,
    A. Roeloffzen

    Jah het is OSbanditi V2.1.2 maar we zijn druk bezig om het GEHELE script aan te passen, onnodige dingen eruit te halen, en heleboel opties toevoegen / herscript werk te doen.


    ik hoop dat je het overveegt om mischien toch het team te versterken. Ookal is het OSbanditi ik had een startscript nodig om aan te passen en deze kwam het beste uit voor onze plannen.


    vele buggs zijn er al uit, en zijn nu bezig om complete layout van pagina's te veranderen.


    M.v.g.
    A. Roeloffzen(h)

    Hallo allemaal,


    Ik ben momenteel bezig met een criminal http://www.redgem.info samen met een vriend.


    nou ben ik op zoek naar een beetje hulp van een 2de scripter die mij kan helpen met ontwikkelen en aanpassen van de game.


    We zijn momenteel met 2 eigenaren.
    Ik doe : Ontwikkelingen en Aanpassingen
    Andere doet : Hoofd Admin & Spelers Management


    Denk jij dat je ons team van hobby eigenaren kan versterken, en met ons een grote criminal ter wereld kan zetten.


    Dit is het begin van een groter geheel, we willen uiteindelijk ook een browsergame erbij gaan maken die totaal niet op een criminal lijkt.


    Als het een groot succes wordt kunnen we een 2de project starten maar we zijn nu nogsteeds hobby en willen dus nog geen winst maken met onze website. later wordt dit wel de bedoeling.


    m.v.g.
    A. Roeloffzen
    (h)


    Jannick: E-mailadressen mogen niet...

    maak in de familie tabel een rij voor "radgedraaid" ( INT(5) ) en "raddraaitijd" (Datetime)


    Maak de tijd per uur.


    Je kan gebruiken : Autostelen of Scooterstelen mocht je scripts nodig hebben.


    Mocht je toch problemen ondervinden stuur mij even PB of op msn : (ZIE REGELS)

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.11 20:57:56:
    Als het nodig is kan ik je ook een SQL script opbouwen en script aanpassen moet ik wel weten welke versie je draaid


    Ik ga bij deze even kijken of dit aan de orde is, zal hierover een update posten binnen het komende half uur

    Citaat van "sloosmedia"

    maak een topic aan, bij mij linkt die ook door naar crimeway.com/etc.


    Ik heb contact gehad met iemand die dus ook bezig is met een OSBanditi source, en nu wordt de inlog ineens doorgelinkt naar crimeway.com


    Iemand die ons verder kan helpen is heel erg gewenst, ik zelf ben al dagen bezig met het doorzoeken van de source maar kan niks vinden. heb alle $sitelink eruit gehaald maar dit schijnt niet het probleem te zijn. heb de crons en database doorgezocht maar ook niks.


    meer informatie graag. eventueel een oplossing of waar wij eventueel kunnen vinden hoe de site doorlinkt.


    bij voorbaat dank,
    Alterego91

    Ik ben momenteel bezig met het opbouwen van een criminal, ik kan wel een handje scripter gebruiken voor mijn website.


    Als je interesse hebt, ik ben bijna 24/7 online op msn en altijd bereikbaar voor informatie en eventueel oplossingen van problemen op php,mysql,html,css gebied.


    Met vriendelijke groet,
    Ambushed

    ik krijg een blanke pagina, heb zelf al eerder geprobeerd om te werken met een enkele database row `opgehaald` die via de cron weer naar 0 zetten en als je had gestemt naar 1 maar zodra je stemt op 5 voor 3, dan kon je om 5 over 3 weer stemmen. het moet per uur werken maar het gaat niet goed nog. ik wou het eerst uitproberen met 5 minuten.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.11 22:00:22:


    Ik krijg nu geen blank page meer ik ga nog even verder kijken.

    Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.03.11 23:31:13:
    Hij werkt, graag slotje :D

    Ik ben sinds een kleine tijd met een criminal bezig, deze helemaal aanpassen en uitbreiden.
    Nu ben ik bezig met een script voor promotie, alle informatie die erin moet staat erin maar het werkt niet op de een of andere manier.



    Als iemand voor mij het script zou willen aanpassen tot een werkend script, zou ik hier heel erg dankbaar voor zijn.


    Alvast bedankt voor het helpen. ben er al bijna halve dag mee bezig.:S