Posts by ritchiegreb

Hallo,

Ik heb een probleempje met mijn crons,

Ik heb Crons via DirectAdmin maar ik krijg het niet voor elkaar om ze te laten werken,

Dit staat onder bij de crons.

Valid values are an E-Mail address, your DA username: ritchta89, or a blank field to prevent any email.

Sample cron commands:
    /usr/local/bin/php /home/ritchta89/domains/domain.com/public_html/script.php
    /usr/local/bin/curl --silent http://www.domain.com/cron.php > /dev/null
    /usr/bin/wget -O /dev/null http://www.domain.com/cron.php

Ik heb dit ingevuld nu

/usr/local/bin/php /home/ritchta89/domains/crimeswar.nl/public_html/cronjob/cronjob/cron_five_minutes.php

maar hij werkt gewoon niet, kan iemand mij hier aub mee helpen.

Mvg Ritchie

hmm het rare is om 14:57 kreeg ik ineens alle prijzen uitgereikt maar dat moet eigenlijk om 19:00 zijn dus de server loopt 4 uur vooruit.

Maar het rare is de activiteiten resseten zich niet dus morgen winnen weer dezelfde

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.06.12 16:29:09:
    ik heb me activiteiten opgelost :$

ik snap alleen niet wrm me tijd niet klopt van me server

in me config heb ik dit wel gedaan

date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam');
    mysql_query("SET time_zone = 'Europe/Amsterdam'");

maar dat blijkt dus niet te werken

Hallo ,
    Ik heb een probleem met mijn dag cron hij werkt niet ik krijg geen, bankrente,loterij werkt niet, activiteiten werkt niet,

Ik moet mijn crons op deze manier toevoegen

Zou iemand mij willen helpen wat ik fout gedaan heb ?

Dit is mijn Cron Day

Hallo ik heb 2 fouten in 2 scripts

Ik heb bij mijn Mysqlconection deze fout

Warning: preg_match() [function.preg-match]: Compilation failed: unmatched parentheses at offset 0 in

en bij mijn register heb ik deze fout

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /www/c/r/i/*************/public_html/includes/functions.php on line 8

Deprecated: Function ereg() is deprecated in /www/c/r/i/***********/public_html/register.php on line 170

Ik zal mijn register even posten

{KNIP CrimeClub scripts voeren wij een zero tollerance op gezien dit illegaal is!}

hey ik heb een vraagje ik heb hem ook gedownload maar zodra ik op iets druk bv aanmelden gebeurd er niks ik heb al bij heel veel scripts mijn inlog gegevens ingevuld weet iemand welke ik precis moet hebben het zijn namelijk zoveel scripts