Posts by Knowboard

Bedankt,

Ik ga de jongen zijn geld niet terug geven, ik vind dat dit de taak is van de gene die hem in eerste instantie heeft verkocht.
    Aangezien mijn server beheerder direct gereageerd heeft toen hij de mail las, is mijn server totaal geleegd. Blijven de eigenschappen voor (laast gewijzigd) hier wel gewoon voor staan?

Alvast bedankt

Hallo,

Ik zit met een ingewikkeld probleem. In 2009 heb ik een website gebouwd met 2 anderen. Echter heeft de eén later de website verkocht, zonder dat wij er eigelijk iets van wisten. Kortom, er is nu een kopie van.

Echter kreeg ik vandaag een mail binnen met een Copyright Schending. Het leek als of de inhoud in de mail van een 13 jarige afkomstig was. Echter toch, wil hij stappen ondernemen omdat hij ervan overtuigd is dat ik zijn website heb gekopieerd.

Wat kan ik hier nu het beste tegen doen, en natuurlijk wil ik zijn website offline laten halen. Als ik hiermee naar de rechter stap, hoe kan ik dan het beste bewijzen dat ik de maker ben van het originele concept?

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Bij targetpay ben je voor Paysafecard geen kvk nodig indd.
    Althans, niet zover ik weet. (Ik gebruik het ook, en heb nooit een kvk hoeven invullen voor Paysafecard).

Ja, als je het zelf bouwt is het gratis.
    Maar zoals de anderen al zeggen, als je dat zou bouwen krijg je het project waarschijnlijk niet eens van de grond, omdat de concurentie gewoon te groot is.

Ik geef je een suggestie, is niet per direct gezegd dat dit ook zo was.

Hij kan oa ook druk zijn met Werk, School, of andere dingen. Je kunt niet altijd direct een fout oplossen (Als die al van toepassing is).
    Je kunt nu wel vervelend lopen doen en jammeren, maar dit helpt je geen stap verder. We raden je hier vrijwel aan om eerst contact op te nemen en even af te wachten. Als je dat niet wilt doen, tjah dan moet je hier ook niet komen voor antwoorden!

Zoals de anderen al aangaven, je weet niet of je opgelicht bent of niet. Er kan ook simpelweg een fout opgetreden zijn, of je hebt de instructies niet goed gevolgd enz enz.

Maakt verder ook niet uit, neem fatsoenlijk contact op en wacht op een antwoord. Waneer je geen reactie krijgt en of je aangekochte product niet ontvangt, dan pas actie ondernemen. Je loopt al helemaal voorop door dingen die je uit een ander topic leest en of hoort!

Note: Er word volgends mij later in dat topic ook nog ergens aangegeven dat het probleem opgelost is.

Geloof dat hier een topic posten niet echt helpt.
    Vervolgends, er staat een email onder, waarom neem je niet contact op met diegene? Die kan je wellicht verder helpen, als je nu nog eens geen reactie van hem kreeg, dan zou het een ander verhaal worden.

Normaal gesproken waneer de files die nodig zijn bij het opstarten zijn verplaatst, is er een foutmelding actief en blijft het scherm niet zwart.

Maar wat Release zegt heb ik ook nog nooit mee gemaakt, heb zoiets nog nooit mee gemaakt om precies te zijn. Daarnaast vraag ik me ook wel sterk af of het een kabeltje binnen de laptop kan zijn, want kabeltjes schieten niet zomaar los.

Haha, ik vind dit echt geniaal om te lezen, vooral omdat het nergens op slaat. (Dan bedoel ik niet dit topic, maar hoe brein reageert en dingen aanpakt).

Zoals er al gezegd werd, De kans dat zulke website's gestopt worden is echt minimaal. The Pirate Bay is inderdaad nog steeds online omdat Brein geen recht heeft in het land waar The Pirate Bay zich bevind, en geloof zelf's ook dat het daar legaal is (Weet dit niet zeker).

Citaat

Als het zover komt, komt er een internet oorlog

- Post inderdaad eens je script, kunnen wij eens een kijkje nemen.
    Daarbij wil ik toevoegen, ga aub echt eens een beetje php leren, want je komt hier voor echt de simpelste vragen, en ik vraag me langzamerhand echt af of je wel iets probeert.

Je bent wel een MySQL Connection nodig om je query's te laten werken. Dus doe dat eerst maar!

- Probeer zelf ook een beetje, en zoek anders op Google. We willen je best helpen, maar niet als je zelf niks probeert!

Je zult overigends wel 'true','false' precies zo in moeten vullen zoals ik het nu plaats. Dus ook met de '',''. - Anders krijg je een error!

Success!

Er zou eventueel ook een storing kunnen zijn bij je provider. Denk niet dat dit een probleem aan jou kant is.

Dus de enige informatie die ik je zou kunnen geven is contact op te nemen met je provider.