als je een foto plaatst ervan kunnen we misschien beter helpen?
Posts by Webbasing
-
-
Klopt gebruik hem zelf ook weleens;)
-
-
verschil tussen een mysql_fetch_assoc en mysql_fetch_object e.d.
zoek maar eens op php.net
-
Jij komt met een layout aan zetten en zei in ruil voor basing? ik heb je hier verder geen antwoord op gegeven;)
-
Wil je dit layout even deleten... heb deze namelijk van je GEKREGEN..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.04.11 23:17:19:
Daarnaast gebruik je mijn naam in het layout.... -
-
Citaat van eeyk
Budget : XXX is onbeperkt of beperkt?
Als je goed kijkt staat er Buget LOW XXX oftewel 100-200 euro..MaffiaLords neem even contact met me op ik kan u wel een leuke aanbieding doen.
Met vriendelijke groet
-
jup in IE8 Klopt ie niet;)
-
Citaat van sloosmedia
Oke dan is het goed, heb heb bij mijn al weggehaald.
[offtopic]Dit kon niet per msn/pb?
[/offtopic]site doet het niet meer.;)
-
Citaat van Frenzo305
Dat logo zit gewoon standaart in PS CS( 2/3 OF 4 )
Als je het originele logo (wat er dus eerst in stond) had gezien had je geweten waar het over ging.. nu dus niet meer;)
-
-
Citaat van MJorritsma
Wellicht handig om dat eerst na te zoeken voordat er weer een topic (zoals ik net al vermelde) verneukt wordt.
[offtopic]Wellicht handig om meer tijd in je klanten te steken dan in dit soort zinloze topics?[/offtopic]Het is gewoon triest als iemand iets verkoopt met een logo van een ander.
-
Citaat van L.Groot
Het gaat me meer om het opvallen nu hoor?
Soms is het idd wel handig, maar het staat veel te onduidelijk aangegeven. Een ander lettertype, font style of een lijn etc. zou al een stuk beter zijn.Vind het overigens wel leuk dat deze hele discussie nu pas begnt.. Ik vond hoe het voorheen(zo'n 2maanden geleden) werd weergegeven een stuk beter.. Gewoon een margin van 30px tussen content en sig.
Opgelost :slotje:
-
Denk niet dat de eigenaar van maffiastarter hier blij mee is. Denk dus dat je dat logo snel kan verwijderen.
-
-
Ik heb via M.jorritsma aangegeven deze voor 35 euro excl btw te willen slicen. daaroverheen nog 15% korting. Maar dit vond je ook te duur.
Verwacht je dat het gratis gedaan word voor je?
-
Op sd al gekeken?? Daar staan er regelmatig mensen met meer dan 10.000 dl's te verkopen.
-
Het menu zou ik wat netter doen begin eens met kleinere lettertype/ander lettertype.
Daarnaast zie ik alleen 2 zwarte balken? hier hoef ik geen photoshop voor te openen om te kunnen maken in ieder geval.
-
ik vind hem wat amateuristisch..