Posts by Webbasing
- 

- 
					Citaat van brentvdhbreedte: 1500 px 
 hoogte: 1700 pcReden waarom: Omdat er een genoeg aantal rubrieken op moeten kunnen. 
 Normaal zijn dit er zo'n 9, daarom ook zo breed.Maar het gaat vooral om kleur en uiterlijk  dus mensen met een monitortje met een resolutie van 1024x768(ja ze zijn er nog steeds) kunnen je website maar voor de helft zien? 
- 
					Ten 1e zou ik je startpost eens aanpassen zodat het ook normaal leesbaar is.. En wat moet er aangepast worden en wat is je budget? 
- 

- 
					ik geef je 7,50 voor 1 licentie.. 
- 
					moet je dus je images even "slicen" en niet 1 grote image voor gebruiken.. 
- 
					Citaat van BrokenTrackIk weet niet veel van netwerken en servers af. Maar ik weet dat het mogelijk is om op plekken DDoS protected hosting af te nemen. Dat is dus ook nog is een mogelijkheid. Dan zit je wel gelijk met een server die rond de 400 euro per maand kost.. Lijkt me voor CP geen oplossing. 
- 
					Ik heb je toen een offerte gestuurd, alleen niks meer van gehoord. Dus budget mid xxx zal je wel niet eraan uit willen geven  
- 
					wat is je budget? of gaat dit om hetzelfde project als vorige keer ? 
- 
					Citaat van sloosmediaToon MeerConcurrentie ? Als jij een buurtsupermarkt begint heb je ook weinig te maken met C1000 of AH. Het gaat om je eigen site, dat Bulletstart nou 50.000 leden hebt moeten hun weten. 
 Maar jij begint lekker met 500-5000 leden en je zult ook groeien als je er echt tijd/werk inbesteed.Zorg voor een goed team en dan komt het wel goed. Je vergeet 1 belangrijk punt en dat is geld.. Zonder geld kom je nergens met je maffiagame. 
- 

- 
					denk dat je eerder moet gaan denken om het plaatje kleiner te maken en dan dat het script wat ik je gegeven heb moet stretchen.. Aangezien groter maken makkelijker gaat als kleiner(aangezien je dan je plaatjes van je bg kwijt raakt. 
- 

- 

- 
					Maak in plaats gebruik van headers gebruik van een meta refresh? 
- 

- 
					Citaat van eeykKan iemand helpen ik heb nu de fout omdat er in staat Overflow : hidden; 
 dat mensen met een kleine browser de halve website niet zien.als ik dit op scroll zet of weghaal. 
 gaat de achtergrond zich repeaten.overflow: hidden weghalen.. En je moet even die BG grootte goed zetten zoals in de beschrijving van het js scriptje stond  
- 
					waar staan ze gehost? 

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 01.05.11 14:16:19:
 sorry keek verkeerd;)
- 
					@sloosmedia zoals ik je al eerder aangegeven heb is het denk ik aantrekkelijker om ze los te verkopen aangezien je anders ook nog eens 27x verhuiskosten moet betalen.. 
- 
					Op zich is dit wel een stuk handiger.. Alleen zie ik op een aantal forums waar dit gebruikt word en daar word flink misbruik van gemaakt waardoor het er dus niet beter op word.