Posts by Webbasing

Citaat van brentvdh

breedte: 1500 px
    hoogte: 1700 pc

Reden waarom: Omdat er een genoeg aantal rubrieken op moeten kunnen.
    Normaal zijn dit er zo'n 9, daarom ook zo breed.

Maar het gaat vooral om kleur en uiterlijk ;)

dus mensen met een monitortje met een resolutie van 1024x768(ja ze zijn er nog steeds) kunnen je website maar voor de helft zien?

Citaat van R4

Op een ander forum heb ik meegemaakt dat mense ginge rippe...
    als je verstand hebt effe via pm

dan moet je zorgen dat je het eerst registreert voordat je het komt vragen..

Citaat van BrokenTrack

Ik weet niet veel van netwerken en servers af. Maar ik weet dat het mogelijk is om op plekken DDoS protected hosting af te nemen. Dat is dus ook nog is een mogelijkheid.

Dan zit je wel gelijk met een server die rond de 400 euro per maand kost.. Lijkt me voor CP geen oplossing.

Je vergeet 1 belangrijk punt en dat is geld..

Zonder geld kom je nergens met je maffiagame.

Citaat van Jerre

Ik ken niet al te veel van het programeren maar je lay geef ik toch zeker een 9/10 :cheer:

ps: heb jij mischien info over betaald bloggen ? :)

tis gewoon een standaard template met hier en daar een verandering?

denk dat je eerder moet gaan denken om het plaatje kleiner te maken en dan dat het script wat ik je gegeven heb moet stretchen.. Aangezien groter maken makkelijker gaat als kleiner(aangezien je dan je plaatjes van je bg kwijt raakt.

Citaat van Joshua

"De kleine groep commando's heeft daarna vastgesteld dat het stoffelijk overschot toebehoorde aan de terroristenleider."

Denk wel dat het lijk onderzocht is. ;)

De foto's die op internet rond circuleren zijn wel fake.. Eerst maar eens wachten op het "echte" bewijs..

Citaat van eeyk

Kan iemand helpen ik heb nu de fout omdat er in staat

Overflow : hidden;
    dat mensen met een kleine browser de halve website niet zien.

als ik dit op scroll zet of weghaal.
    gaat de achtergrond zich repeaten.

overflow: hidden weghalen.. En je moet even die BG grootte goed zetten zoals in de beschrijving van het js scriptje stond ;)

Op zich is dit wel een stuk handiger.. Alleen zie ik op een aantal forums waar dit gebruikt word en daar word flink misbruik van gemaakt waardoor het er dus niet beter op word.