Posts by Webbasing

Citaat van Jordy.S

Is er geen app waarme je kan sms'en naar andere telefoons?

Zoja, dan neem ik de ipod want ik bel nooit:P

je kunt whatsapp installeren dan kun je met andere gebruikers die dat programma ook hebben smsen(pingen)

Citaat van Jordy.S

Maar die is veel duurder en dat kan ik niet betalen

Dan neem je hem met abbo. Heb nu zelf iphone 3gs ideaal toestel.. Je kunt hier alles mee.. Een ipod kun je in feite hetzelfde als een iphone alleen je mist de belfunctie;)

Citaat van L.Groot

Kom op zeg.
    Leer eens PHP voordat je een game begint.
    Eigenlijk zou je een test moeten afleggen alvorens je hosting kan aanschaffen, dan zouden veel nietswetende al snel moeten nokken.
    Jongens, we kauwen niks voor, alleen de URL naar http://nl.php.net/manual/en/function.mail.php daar staat alles beschreven.

[offtopic]
    Ik heb van jou ook nog geen unbugged game gevonden hoor .. dus leer het zelf ook eens?
    [/offtopic]
    insaneflame is het nou gelukt??

laten we het afronden naar boven 50... Je had met die naam beter een eigen crime op kunnen zetten dan had je al gauw aan de 150 euro gezeten ;)

Citaat van stan

Nouja denk niet dat je er veel voor kan krijgen. Wat een gek ervoor geeft zegmaar. Maar persoonlijk denk ik toch echt op de waarde van de hoeveelheid goud moet afgaan.

Ik heb hier zelf een appetide for destruction gouden plaat met de handtekeningen van alle GnR members van de oude tijd (slash, izzy, axl, duff and steven) die koste me op een rommelmarkt in belgie 450 euro. Want er is heel veel herproductie van die dingen en ze zijn alleen echt veel waard met originaliteits papiertje.

Dus dat die plaat echt geschonken is aan de band of persoon. Niet een herproductie. Dan zijn ze wel wat meer waard. MAar zou even naar een platenzaak gaan vandaag of morgen die kunnen het wel taxeren.

Je moet net iemand vinden die hem ECHT wilt hebben.. dan vang je er wel wat meer voor hoor.