Posts by Webbasing
-
-
Ik zoek iemand die voor mij een layout in smarty parser kan zetten.
Het gaat hier om een layout voor het CMShero systeem.
Graag alleen reageren als je hier ervaring mee hebt en als je tijd hebt!
Geen onnodige reacties.
Budget aanwezig(dit is te bespreken per PM)
Overige informatie ook per pm te verkrijgen
-
Kzou in ieder geval even kijken naar je indeling.
De dingen die in je head tags moeten ook daadwerkelijk daar plaatsen en niet in je body enzo.
-
-
-
margin: 0 auto; beste manier
-
Citaat van Willem
Zit altijd 2 jaar garantie op de laptop, dus gewoon mee terug gaan. Wellicht een fabrieksfout en dienen hun dan te melden.
En hun vragen of ze een alternatief hebben.
Dit is niet geheel waar bij de meeste winkels heb je maar 1 jaar fabrieksgarantie. En sommige winkels geven daar nog 1 of 2 jaar bovenop(als service) -
mensen lees eens een keer:
[Ik reageer alleen op persoonlijke berichten wegens het geen tijd hebben om te kijken om de zoveel min.]
-
Citaat van L.Groot
Ja, maar ik vind het niet normaal, van een bank verwacht je toch meer en betere service?
Ook hun werken met computers die weleens een mankement vertonen.
Ik wil weleens horen hoe jij reageert als jou "hostingserver" het begeeft en de klanten roepen Dit is niet normaal ik verwacht toch wel wat betere service e.d.!
-
Ik stuur je wel een pm
-
Zou ik de tool eerst even mogen proberen voordat ik betaal? Heb namelijk op meerdere fora's negatieve dingen gelezen over deze tool.
-
-
Citaat van BrokenTrack
Zou je een project als voorbeeld kunnen geven met de daarbij behorende prijs?
En er wordt dus niet op basis van uurloon gewerkt begrijp ik dus hieruit?
Dat klopt als een bus. Er word van te voren een prijs afgesproken aangezien per uur niet echt na te gaan is hoeveel uur een scripter eraan gewerkt heeft!Ik zal je straks even wat voorbeelden sturen per pm
-
-
-
-
ik snap niet goed hoe je de berichten uitleest? Deze haal je uit de database ofzo ?
-
Werk je met php? zo ja kun je gewoon NOW() gebruiken
-
waarom zorg je niet dat de nieuwe tekst bovenaan weergegeven word?
-
Citaat van mediazstudios
Luc als ik jou was zou ik gaan onderzoeken zelke programmas je gaat gebruiken en hoevaak jij je laptop gaat gebruiken mocht voor school zijn en of media doeleinden dan zou ik voor de i7 gaan mocht het voor andere doeleinden zijn behalve media etc dan zou ik voor de i5 gaan. Neem extra verzekering
behalve de diefstal verzekering die slaat nergens op..
Voor de prijs van een extra verzekering(van 2 jaar met garantie) heb je alweer een halve laptop. Dus zou dit niet doen.
Een laptop moet je ook maar 2/3 jaar mee willen laten gaan.