op de
p
{
een margin: 0 meegeven
Posts by Webbasing
-
-
dan kan je ook gewoon nano /usr/local/directadmin/conf/directadmin.conf
doen..
-
-
-
70 excl slicing neem ik aan ?
-
10 euro
-
@TS verkoop je ook nog licenties met doorverkooprechten ?
-
-
Citaat van h4x0r666
mijn nieuwe domein wordt......... .. kheb hem besteld maar ze gaan er maandag pas naar kijken.. mja alvast
ik ga hem hosten bij versio .. dies vast wel goed hopelijk.. maar nog geen inkomsten want ik ben en nog flink mee bezig. de enigste spelers zijn paar vrienden die het voor me testen. (xD)
Je bent wel heel dom.
Je gaat toch niet een domeinnaam wat je wilt gaan bestellen op een forum rondbazuinen?Domeinnaam is nog vrij dus kan hem nog bestellen.
Voor diegene die het een leuke naam vinden succes:P
-
ik heb nog een domein voor je te koop staan ovchiplezers.nl
geen script helaas;)
-
Citaat van F.Ajeti
Het is niet illegaal mensen hebben er voor ge accepteert wat ik zeg in de begin post
Leer eerst de wetgeving van mailingen voordat je dit soort onzin uitkraamt.
De mensen moeten accepteren per domein En hebben dit dus niet gedaan. Ik neem ook aan dat de mailadressen niet via double opt-in verkegen zijn.
Daarnaast mailadressen van facebook rippen? lijkt me ook niet dat mensen daar toestemming voor geven en zeker niet 1,5 miljoen;)
-
@maviose, ik wens je veel succes met de boete die erop volgt mocht je de mailing versturen;)
-
Illegale praktijken worden weer toegestaan @cp ?
-
ik neem aan dat je bedoelt str_replace??
-
Ik zou dit niet kopen, simpel om het feit dat ze niet hebben geaccepteerd op mailings dus je hebt er niks aan. Daarnaast kun je niet zomaar een mailing verkopen aan 3den mits de ingeschreven persoon heeft toegestemd mails te mogen ontvangen van Jou.
-
Update 13.42 uur
Het is nog steeds niet precies duidelijk wat er gebeurd is. Volgens een woordvoerder van de regering is er een explosie geweest die niet bij de reactor zelf was. Ook heeft de woordvoerder bekendgemaakt dat de gemeten straling juist weer daalt ten opzichte van eerder.Het blijft dus nog even afwachten tot nieuwe informatie bevestigd wordt. De evacuatiezone rond de centrale is uitgebreid naar een straal van 20 kilometer.
-
Citaat van K.Rens
[offtopic]Gelieve dit naar ernst te schatten.
Eens het 2-3 dagen oud is verplaats ik het naar de lounge.
Enkele hier beseffen wss niet dat dit bij Tsjernobil tot in BE en NL is gewaaid en dat er baby's geboren werden met afwijkingen...[/offtopic]Ja, sowieso gaan we allemaal weer mogen mee betalen voor de heropbouw ginder.
En de oliepompers zullen er ook wel van profiteren...
Japan is een groot eiland, maar ik denk wel dat we kunnen zeggen dat op 24 uur hun hele economie gehalveerd is en dat ze de economische schade nog jaren meedragen...Gehalveerd? ik denk dat er straks niet veel meer overblijft incl de staatsschuld van Japan.
Daarnaast is het nog niet afgelopen. Er word nu weer gewaarschuwd voor nog een Tsunami en de kernreactoren krijgen naar mijn idee ook nog een staartje.
Er staan er nu nog 2 op punt van meltdown. Denk dus ook dat de ramp veel groter is als nu word beweerd vanuit Japan.
-
-
Ik bied 20 euro (is onder het startbod) kijk maar of je het accepteerd;)
-