ik zie nergens een if(isset($_POST['submit'])) staan?
Posts by Webbasing
-
-
ik wacht nog steeds op bewijs via pm..
-
Citaat van Kurene
[offtopic] Webbasing.
Mij maakt het niet uit dat het bugs / lekken bevat. [/offtopic]
En ik denk als Google Chrome / Firefox zo door gaan , dat ze IE overnemen. En dat er standaard op elke pc chrome of firefox word gezet.
Ook daar heb je je weer verkeerd laten informeren..
Het is namelijk op dit moment al aan de gebruiker zelf welke browser ze gaan gebruiken(standaard keuzemenu in windows 7 e.d. en volgens mij zelfs in de nieuwe update van XP).
En ja firefox en google nemen steeds meer een sprong naar boven maar er zijn nog genoeg fervent Internet Explorer gebruikers.
-
Guitar mooie layout hoor.. Daarnaast lijken ze allemaal op elkaar omdat Robin deze style wilt Dus snap het hele punt niet van de zeikerds hier;)
-
is het toeval dat ze allebei tijdelijk afwezig zijn of ?
-
Citaat van Kurene
Lees dan ook goed wat ik zeg... ^o)
Daarnaast is microsoft met een campagne gestart om iedereen van IE6 af te helpen, omdat deze teveel bugs en lekken bevat. Dus succes met je pctje
-
Citaat van iSilverStar
Mensen, dit word een beetje racistisch willen jullie ermee ophouden?!
Weet je wel wat dat betekent?
-
-
Als je even op msn komt kan ik even kijken wat wij voor elkaar kunnen betekenen.
-
Ik heb hier aangegeven dat ik wel een pm wil ontvangen met informatie.. lijkt me niet al te veel moeite om dus een pm te sturen mocht je iets willen verkopen he.
-
insaneflame is het een laptop of computer van HP ?
-
ie7 is nog wel redelijk veel gebruikt. ie6 steeds minder.. denk dat meerendeels tegenwoordig ie8 gebruiken
-
zijn het legale mailtjes?? zoja dan kan ik dit evt wel voor je doen..
Wat schuift het?
-
File not found. It has been either deleted, or it never existed at all.
Graag een screenshot per PM dan;)
-
Citaat van ismail123
[offtopic]@sloosmedia I AGREE![/offtopic]
heb je een XX(meer dan 20?) budget?
[offtopic]
Ik denk dat voor jou slicediensten niet meer dan 10 euro betaald dient te worden. Ik heb je site grandcriminals even bekeken en denk dat je nog een hoop moet leren.[/offtopic]Check pb voor prijsopgaaf.
-
-
-
bel je host op..
-
Citaat van K.Rens
Update: het is zo ver!
De binnenste beschermhuls van 1 van de centrales (nr 2) is beschadigd en het plutonium is gesmoten!
Meltdown is al deels gebeurd, enkel nog maar de zwakste buitenste koepel biedt weerstand!Beurzen zakken nu in heel de wereld.
Dat de beurs zou instorten was allang bekend en was gister ook al begonnen.
Denk dat er nog veel meer problemen komen door dit hele verhaal.
-
misschien even je drivers updaten ? Of eerst je driver deleten en opnieuw installeren?