Posts by Webbasing

Citaat van Maviose

dus als ik op één week 400 leden regel krijg ik 40 euro ?

Lees even goed... hij betaald je alleen de actieve leden uit..

lol... insaneflame.. kom op man.. Verdiep je eens ergens in
    Maffiabaas is een g4g source en dus geen mijnmaffia en al helemaal geen banditi..

Citaat van K.Rens

Redirect is nodig om de kliks te meten.

Hier gaat de redirect super snel.
    Ben je zeker dat de site waar hij uiteindelijk op uitkomt niet gewoon traag is?

Denk dat dat het was ja, nu loopt ie wel gewoon normaal door..

Ik heb in ieder geval 1 reden gevonden om géén banner te kopen.

De redirect van publicoll vind ik dan nog niet zo erg.. Maar dat dat 5-10 seconden duurt voordat ie hem doorzet naar de site dat is wel erg traag.

Dan klikken de meeste al gelijk weg zonder je site gezien te hebben.

[offtopic]welke opleiding doe je?[/offtopic]

Menu kopjes zijn lelijk.
    Inputvelden zijn saai evenals je kleurgebruik.
    Tips? Ga eens kijken naar andere websites hoe hun de kleuren gebruiken e.d. en ga wat spelen met effecten dit kan mijn neefje van 9 ook in elkaar zetten.

Citaat van proxmedia

Uniek geschreven? heb dit script al vaker gezien, enigste wat misschien aangepast is, is de layout..

Niet iets voor uniek verkopen, als het niet uniek is..

Zoals skynet dus zegt ik heb het hier over een uniek geschreven source. Hij is inderdaad meerdere keren verkocht.. Om precies te zijn 2 keer.. Deze voorbeelden zijn te vinden op http://www.l4f.nl en http://www.l4n.nl

Daarnaast staat er een uitgebreidere andere versie op http://www.l4y.be

Vanaf nu alleen ontopic en niet reageren als je niet geinteresseerd bent!

SkyNet

Voor alle rechten betaal je 150 euro

Citaat van MoBSter

mag ik vragen wat er uniek is ?

[offtopic]Aangezien de mods liever lui zijn dan moe(ze verwijderen blijkbaar geen offtopic berichten meer)[/offtopic]

Het script is uniek geschreven.

Citaat van L.Groot

Voor zolang ik nog geen ?1000 euro omzet per maand maak vraag ik nog geen KvK-nummer aan.

Dat het boek het zegt zal best maar als ik een medewerker van de Kamer van Koophandel aan de lijn hebt die iets anders tegen me zegt geloof ik haar eerder aangezien zij van de KvK is en dat boek niet.

Heb je ook tegen die medewerker gezegd dat het ging om een Hosting bedrijf??

En geef je je inkomsten ook netjes op bij de belasting?

Citaat van Terr0r

ik gebruik zelf ook opera voor dingen

dus ga geen dingen zeggen die jij niet weet wat ik wel weet of niet weet
    terk geen conclusie als je het niet zeker dus houd gewoon je smoel dicht okee

wat denk je te bereiken met je grote mond?

laat je zelf eerst goed informeren want de opera en de nieuwe firefox lijken wel op elkaar..

in de belgische wel.. in de .nl versie sta je op de 7e plek..

Een width meegeven om het hele vak heen (dus hoe breed hij max mag worden)

En de foto's en de tekst eronder ook in een <div> zetten en die div float: left meegeven.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.03.11 21:26:39:
    overigens met php kun je ze gewoon in een while oproepen ;)

krijg meer het idee van Chrome ripoff... ik gebruik altijd Firefox.. maar dit gaat meer richting de kant van google chrome.. Overigens ook even wennen dat je tabbladen helemaal bovenaan staan..(scheelt overigens wel weer ruimte)