Dat snap ik
Ik blokeer alleen pagina waar mensen niet in mogen komen.
Posts by gofie
-
-
nou ik ben heel veel pagina's aan blokkeren en die css moest ook maar als dat niet kan , kan het niet.
-
Oke dus dan kunnen ze gewoon die css/css.css zien
-
Helaas dat werkt niet.
Moet iets hebben die css blokeert
-
dank u ik zal eens kijken.
nou is het nog met de css even uitproberen
-
Beste,
Ik heb een vraag, ik heb een maffia spel en daar wil ik paar pagina's blokkeren.
bijvoorbeeld : als mensen boven in de balk style.php invult dat die niks zit of een tekst tevoorschijn komt.ik weet dat het met htaccess maar weet niet hoe.
Hopelijk weten jullie dat, en willen jullie dat met me delen.
-
Ja eilermarken zit in enschede glanebrug
-
Ik had je gister al pm gestuurt dat ik je wou helpen maar nog niks gehoord.
-
Bij komplet of bij salland heb je goedkope kaarten.
heb ik ook weg gehaald een kaart waar ik zelfs fifa13mee kan spelen en de nieuwe call of duty.
Kaart koste toen 160 wat die nu kost weet nie maar is een nvidea kaart geforce .
Dus met die kaart kan je veel mee zal even kijken welke dat is.
-
-
Beste ICT'ers,
Ik heb een vraag. Ik zie dat heel veel website's cookie meldingen gebruiken, in die cookie melding moet je akkoord geven dat je cookies accepteert.
Nu was mijn vraag is dit bijv. ook verplicht voor een maffia spel en/of een schilder stukadoor bedrijf?
Zo ja waar en hoe kan ik zo'n melding laten komen op de website dat mensen akkoord moeten gaan etc.
-
Is al voldaan. Mijne werkt al thx allemaal
-
Hmm dan heb ik er niks aan dus ik zou ff verder kijken of ik iets anders kan verzinnen
-
Nee het gaat er om dat ik een contact php script heb die omgezet moet worden voor een html site waar ik mee bezig ben
-
beste
ik heb een php script van me eigen site af die moet ik om zetten naar html maar ik snap eigelijk niet hoe.
het gaat om een contact script van php moet die naar html eigelijk
gr
-
Ik zoek geen templates gwn de script zelf.
Ferhat thx ik ga eena kijken of dat is wat ik zoek.
-
beste ik ben op zoek naar een gratis portofili script voor het bedrijf van me vader.
ik heb zelf geen tijd om hem te scripen omdat me pa en ik samen aan werk zijn.ik heb al op google gezocht maar kan geen gratis versie vinden.
alvast bedankt namens mij en me vader
k.m.b.schilder en stukadoor bedrijf
-
maakt opzich niet uit qls jpg of gif is.
logo moet eigelijk gemaakt wordeb maar dat moet schroeven draaien enz zo in zitten als logo
-
beste ic
ik ben op zoek naar een banner voor een bedrijf van mijn vader en mij.
maar moet wel paar eisen aan zitten
budget is aanwezig.
het is een stucadoor ,schilder en klus bedrijf.
wie kan een mooie banner maken.
-