Posts by gofie

Beste leden,

ik heb hulp nodig om de belsysteem werkend te krijgen ik snap er niet veel van ik heb volgens mij weten iets verkeert gedaan.

Het is een api script en hoef alleen de codes en nummer er in te zetten maar ik weet niet hoe ik dat moet instellen bij targetpay.

PHP
    $tpay = file_get_contents("http://www.targetpay.nl/api/sms-pincode?rtlo=38474&code=$betaalcode&keyword=$keywordd&shortcode=$shortcode&country=$landcode");

Kijk die 38474 is niet mijn nummer maar ik weet niet hoe dat moet wie kan me hier bij helpen als goed is is dit niet veel werk.

Beste
    ik heb een probleem.

Ik heb deze script helemaal anders gemaakt, ook met de aantallen wat je moet invoeren maar nu kan niet per aantal aangevinkte onderdeel kopen.

Op een of ander manier wil dat niet.

Wie weet hier ene oplossen of iets wat ik fout gedaan heb.
    Dat ik bijvoorbeeld bij remmen 1 doe dat ik dan verkoop druk maar dat werkt helaas niet want de verkoop knop doet het niet.

Sorry voor dit rare uitleg maar weet niet hoe ik het moet uitleggen.

Ene gedeelte

Ander gedeelte

hallo ik mag mijn gebruikers licinte wel verkopen mijn eigen want ik gebruim hem niet meer.

dus bemoei je er niet mee sourceshop.

dit is mijn gebruikerslicentie en als ik er niks mee doe verkoop ik hem gewoon.

zodra die verkocht is gooi ik hem van me pc af

deze plaatsjes zijn van mij zal straks de stukje van index er in zetten.
    Dit is een klein stukje van de ingame layout

Beste,

Ik heb een vraag ik wil een videootje maken voor mijn maffia crime welke programma kan ik daar best voor gebruiken.

En ik zoek iets om leden aan te trekken op mijn crime.

Iemand een iedee