Posts by gofie

Beste,

ik heb een vraagje ik heb een maffia spel, maar nu wil ik mails versturen naar me leden.
    Maar ik wil daar plaatjes in hebben in die mail hoe doe ik dat.
    Want als ik <div class="center" style="left: -1px; background: url('images/mail.png') repeat-y;">
    werkt dat niet en als ik<p style="background: url('images/mail.png');"> ook niet maar als ik <p style="background: #000000;"> krijg ik wel zwart achtergrond.

Maar dat wil iknamelijk niet.

als je voot inlog scherm zit aantal keer ctrl alt del drukken dan kom je op een duur bij admin scherm
    en die is meestal gwn enter drukken tenzij jij die ook verandert hebt.
    Ik werk elke dag met pc's en dit werkt altijd.

Hallo,

Ja oke u ziet het zo, ik zie het anders.
    Maar ik heb de dingen gedaan wat victor zij en dat werkt helaas niet.

Ik heb ook geprobeert om de oude stukje er terug in te zetten maar dan gaat het niet hoe ik het wil hebben.

gr

heeft niks met debuggen te maken ik heb dingen aangepast omdat ik het anders wou en als ik die get[auto] neer zet werky die wel maar dat moey ik niet zo hebbe als je vorge berichten terug leest.

en de manier wat victor zij werkt helaas niet.

Ik krijg geen foutmelding
    Maar als ik bijvoorbeeld banden of motor wil tunen dan zegt die wil je hebt 1 motor gekocht
    maar dat komt niet er niet bij zet het niet in de db neer.

sorry voor me slechte uitleg

Hallo,
    Dit stukje hieronder is het probleem dat het niet werkt wat ik hier onder heb staan wil ik er niet in hebben met pimp die bak
    Maar omdat hij de Get['auto'] in script zit moet ik het anders hebben.

Ik weet niet hoe ik het goed moet uitleggen maar ik heb de script aangepast en dits stukje hier onder er uitgehaald omdat ik dat niet wil
    dat mensen eerst op pimp die bak moeten klikken en dat wou ik namelijk niet.

PHP
    <a href=\"pimpauto.php?auto=".$list['id']."\"><center>pimp die bak</center></a>";
    }
    if($_GET['auto'] >= '1')
    {

Beste,

Ik ben bezig met tunegarage heb dingen aangepast maar nu als ik banden of motor enzz wil kopen werkt dat niet.
    En ik weet hoe dat komt maar ik weet niet hoe ik dat moet veranderen want ik wil het op de manier hoe ik hem nu heb wil ik het houden.

Door dit stukje komt dat, dat het niet werkt.

PHP
    <a href=pimpauto.php?auto={$list['id']}><center>pimp die bak</a>";
    }
    if($_GET['auto'] >='1')
    {

Hier onder de gedeelte waar het om gaat.