Posts by proxmedia

Kom op, ga je voor zoiets simpels, al vragen?

Als je zo'n lijstje wilt, moet je gewoon alleen de naam opvragen en het id, hier een href aan hangen en alles achter elkaar laten plakken met een komma en een spatie na de komma, klaar.

Script werkt.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste CriminalsPointers,

Er vanuitgaande dat hier wel degelijke webdevelopers actief zijn heb ik een verzoek.

Ik ben opzoek naar een webdeveloper ( voornamelijk voor werkzaamheden met PHP en MySQLi )

Wat betreft het concept ed. kan ik helaas niet veel over loslaten, dit bespreek ik met de gekozen persoon zelve.

Let wel, vooralleer je in aanmerking komt, heb je een korte introductie, en wil ik weten hoe je staat gezien PHP & MySQLi.

Wat betreft een vergoeding, die is er zeker, maar ook die bespreek ik alleen met degene die hiervoor in aanmerking komt.

Graag zie ik de PM's in mijn inbox tegemoet!

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Met toestemming van Lodewijk

@L. Groot,

Zoals je dus ziet, niet elk bedrijf kan 100% uptime hebben, daarom garandeert dus elke hostingprovider maximaal 99,9 % omdat je anders boze klanten krijgt! :)
    die 0,1 procent staat al voor veel uren als je dat op jaarbasis berekend.

Geduld is een schone zaak.

Heb je geen Config ?

PHP
    $query = mysql_connect("localhost","root","") or die("Couldn't connect!");
    mysql_select_db("phplogin") or die("Couldn't find db");

Lijkt me wel erg vragende naar vee load op je website,.

TIP #1
    Altijd 1 basic mysql link naar je database openleggen en afsluiten wanneer niet meer nodig.

TIP #2
    if($username&&$password)? Waarom niet $_POST var gebruiken om alles op te halen, en deze daarna in een variabel zetten, en hierna checken op juistheid, nu is er namelijk gigantische sql injectie mogelijk.:(

Beste L. Groot,

Scholen hebben hier een standaard voor, ze mogen een meekijk programma installeren om met de student mee te kijken.

Wat betreft de wet bescherming persoonsgegevens sta je wel volkomen in je recht, maar zoals Dhr. Willem al vermeld heeft in zijn eerste bericht is dat school om te leren is, en niet om je eigen zaakjes op te knappen onder schooltijd. Dat is namelijk iets wat je in je eigen tijd moet doen.

Ik praat zoiezo uit ervaring aangezien ik zelf een eigen bedrijf heb, en ik weleens enkele zaken via school behandel heb ik daarentegen wel klachten ontvangen van de Directie cq. Docenten.

Daarentegen met betrekking tot de voorwaarden van school, heeft Dhr. Willem het weer bij het rechte eind, toen ik dit las dacht ik namelijk hetzelfde, als je je op een school inschrijft zijn daar bepaalde inschrijfregels/huisregels van toepassing.

Hopende je hiermee voldoende geinformeerd te hebben ook al is het een beetje herhaling, maar zie het als een bevestiging.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste Willem,

Graag zou ik de korting voor de flexibele zakelijke abbonementen willen ontvangen, omdat ik onlangs begonnen ben met eQaz, en nog een zakelijk telefoonnummer nodig heb.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste leden,

Ik heb te koop,

Weboplichters.nl vanaf 5,- BIN 15,-
    Hiv-info.nl vanaf 5,- BIN 15,-
    hiv-virus.nl vanaf 5,- BIN 15,-
    3th.nl vanaf 5,- BIN 50,-
    th3.nl vanaf 5,- BIN 50,-
    4uz.nl vanaf 5,- BIN 50,-
    4no.nl vanaf 5,- BIN 30,-
    -------------------------
    deeljeleven.co vanaf 250,- BIN 750,-
    prox-media.eu vanaf 100,- BIN 500,-
    prox-media.net vanaf 100,- BIN 500,-

Alle domeinen worden op factuur geleverd genoemde bedragen zijn excl. 19% BTW.

Bin voor complete set domeinen boven de ---- : BIN 150,-

BIN voor alles onder de ---- :BIN: 1250,-

Voor alle domeinen geld: Minimaal opbieden met 1,-
    Andere prijs in gedachten voor een domein? verras me

Met vriendelijke Groet,
    Kevin van 't IJssel
    Founder of eQaz
    KVK: 51973154

Beste Kurene,

Wij van eQaz kunnen ook een geheel systeem op maat voor u creeren vanaf 150,- excl. 19% BTW.

Indien intresse ontvang ik graag een PM.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Zo Zo, het niveau is erg hoog geworden hier.
    Je ziet toch wel aan de reacties van Daan1987 dat hij nog niet veel ervaring heeft?

Vroeger was het toch anders hoor op dit gebied, qua criminals:hmm:
    Misschien komt dat wel omdat criminals gewoon uit is, en niemand meer hier veel tijd aan wil besteden.

@ TopicStarter
    Je dient in je phpmyadmin een database aan te maken, hier alle mySql in plakken.
    Stap 2:
    Vul je gegevens voor je database connectie in, in config.php, global.php of andere soort config file.
    Stap 3:
    Ga naar je website en registreer jezelf.
    Stap 4:
    Ga naar je database verken de tabel users en zet admin status op ja .

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Beste UiJuk,

Een website is iets waar je in moet investeren, als je geen geld hebt, wil je dus leven van de website, zorg dat je eerst investeerd,
    Promotie maakt voor de site, en dergelijke functies laten maken voor kleine bedragen.

Wat betreft targetpay,
    TargetPay heeft hele leuke voorgemaakte modules voor sms en bellen, die handig te gebruiken zijn.

Met vriendelijke groet,
    Kevin

Over de website:
    Op deze website kan men beltegoed en / of wallie kaarten omzetten in cash geld op hun bankrekening

URL:
    spaar en cash je wallie.nl

Details:
    Geen

Prijs:
    Bieden vanaf: € 50,-
    Opbieden met: € 5,-
    BIN: €150,-

Waarom verkopen:
    Website wordt niets mee gedaan, en geen tijd voor promotie en onderhoud.

Betaling via:
    Overschrijving