Posts by L.Pappalettera

Hallo ICTs,

Ik wil graag dat als ik dit vbs scriptje draai dat ik inplaats van 3 vensters achtermekaar krijg dat ik gewoon 1 venster krijg met daarin de antwoorden onder elkaar:
    Computer ... is actief
    Computer ... is niet actief
    computer ... is actief

is dat mogelijk?

Dit is de vbs script, puzzel er maar een beetje mee ^^:

Dit omdat ik wil weten welke computers er allemaal actief zijn, zodat ik in me volgende vbs script de informatie kan uitlezen (wat dus alleen kan als de computer actief is).

klinkt super maar het deuntje dat me niet zo bevalt zit er nog steeds in dus is het niet iets dat ik dagelijks zou luisteren, wat wel het geval is met mijn youtube favorieten (meer dan 1000)

Reza ik zag je bericht van, begin niet met een bugged source.
    Dat is niet helemaal waar want het is erg verschillend, de ene leert namelijk veel sneller door bugs te fixen dan vanaf scratch te beginnen. Sinds je dan ook al gelijk de opbouw van scripts ziet en zodra je fouten ziet het dus verbeterd en er dan nog best diep in kunt zitten als je snapt wat ik bedoel.

Zou dit de probleem kunnen zijn? Dat je gewoon de ";" vergeten bent..
    van:

Code
    $own = ((($data->aandeel1)*($beurs1->waarde))+(($data->aandeel2)*($beurs2->waarde))+(($data->aandeel2)*($beurs2->waarde))) //spelers beurs waarde

naar:

Code
    $own = ((($data->aandeel1)*($beurs1->waarde))+(($data->aandeel2)*($beurs2->waarde))+(($data->aandeel2)*($beurs2->waarde))); //spelers beurs waarde

Want deze error betekent meestal dat je één van deze tekens bent vergeten: ' ` " ; ( ) { } [ ]
    Corrigeer me maar als ik fout zit, leer ik ook gelijk wat van^^

Is dit betaald of vrijwillig werk, sinds het niet heel erg moet opschieten of heel nodig is maar ik zou best alvast een logo willen hebben voor mijn toekomstige bedrijf die online browser spellen gaat ontwikkelen genaamd: "MystTech" indien je geïnteresseerd bent. :thumbup: Good Luck!

Haha ja idd!
    Titanium Backup is een van de beste apps tot nu toe dat helpt met je geheugen op te ruimen!
    Echt een aanrader!

In mijn geval kon Titanium Backup geen Odex Data ofsowiets opruimen, wat dus het probleem is als je genoeg ruimte hebt maar hij dus aangeeft dat je geen ruimte hebt (op de galaxy nexus).

Als die follower regelmatig tweet dus elke week ong. en die tweets zijn niet gekopieerd (niet hele algemene zoals ik ga eten) kun je er meestal vanuit gaan dat dit een echte follower is. Ook kijken of die follower alleen maar deze berichten plaatst dus telkens herhalen.

Ehm ik tweet bijna nooit en soms als ik iets tweet is het een geinige quote van internet (gekopieerd dus), betekent dit dat ik een neppe follower ben. 8| Ik ben gewoon niet zo doelloos dat ik er letterlijk om de minuut ga neerzetten wat ik aan het doen ben. ^^ Ik zie daar de nut niet van in. :|

Huh, leg eens uit in mensentaal :huh: wat gebeurt er als ik mijn mac adres cloon door simpelweg 1cijfer of letter te veranderen, dan doet hij alsof het een andere is? ik snap het niet helemaal :pinch: maarja dat is wel wat ik altijd doe om mijn ip dus te veranderen.

Haha moeilijk? Providers in Nederland gebruiken bijna allemaal dynamische IP-adressen waardoor je, je MAC-adres zo kunt wijzigen in je router beheerders website. Sommige providers geven nog wel static ip's waardoor je dus vast zit aan je MAC. Zo heete dat dus dynamic en static ip. ^^

Ik heb de source al een beetje bekeken en als ik het goed zie word je wel als een soort van bank gezien op al die bestaande services zoals paypal, je vult je gegevens ervan in en je gebruikers sturen je een bedrag wat vervolgens op je eigen website dan als een soort van spaarpot word gezien vervolgens kunnen ze in watvoor manier dan ook uitbetaald aanvragen dus hier kom je echt niet langs de limieten van bijvoorbeeld paypal tenzij je een heleboel accounts gebruikt maar dan word het zoon zooitje. Echt jammer, kon het maar makkelijker. :whistling: Anders zou ik al een groot bedrag moeten hebben in al die andere services om daar dus ook te kunnen uit betalen, zal vast ook gelijk een heleboel gevaren bij mee komen. Maarja als een vriendengroep, klantengroep, werkgroep of privé gebruik zou het nog best handig kunnen zijn.

Ik weet zeker dat ik enkel een intern geheugen van 16gb heb waarvan 12gb nog beschikbaar is en kan ook nog gewoon apps installeren en of ik ze kan updaten weet ik niet want ze zijn allemaal up-to-date behalve 1 die dus niet wil updaten. Weer terug naar fabrieksinstellingen lijkt me een beetje te, tenzij er weer een nieuwere versie voor de galaxy nexus beschikbaar is want dan moet ik sowieso wel. Maarja weet iemand van jullie misschien waar de geinstalleerde apps opgeslagen worden want anders kijk ik in dat mapje wel. (Zoeken duurt veelste lang) :pinch: Ik heb Root Browser, Titanium Backup en ROM Manager.

Titanium Backup geeft wel aan:
    Systeem-ROM: 674 MB (224 MB vrij) maar hij slaat de apps toch niet daar op he? :P
    Intern: 14.3 GB (12.8 GB vrij)
    SD-kaart: 14.3 GB (12.8 GB vrij) ik neem aan dat, het gewoon hetzelfde is want er zit geen eens een SD-slot in een galaxy nexus en ik heb de 16gb versie genomen. :pinch:

Het grappige is dat hij, het wel download de update maar niet installeerd.. dan komt hij dus met de melding dat er onvoldoende ruimte is :|

EDIT: Yeey opgelost met Lucky Patcher, zodra ik Lucky Patcher opstarte zei hij iets van Unused ODEX Data removed ofzoiets en nadat ik hem toen opnieuw opstarte werkte hij weer super. Kan slotje op :thumbup: Ik raad die app vooral aan, sinds het je apps kan patchen met verbeteringen en zelfs google ads onzin uit de apps weghalen, heel handig! :rolleyes:

Ja niet iedereen kan zijn mac address veranderen, ligt aan je verbinding.. helaas weet ik zo gauw niet meer waar het precies aan lag en hoe het heete maar als ik bijvoorbeeld naar mijn router website ga en dan naar MAC-adres kan ik bijvoorbeeld 1 cijfer of letter veranderen en iedereen heeft een nieuwe ip. :whistling: maar volgens mij dacht ik dus dat hij het niet meer deed omdat ik opnieuw verbinding moest maken lol, superdom natuurlijk maarja gebeurt is gebeurt. :P Ik heb een Linksys Wireless-G Broadband Router; WRT54G