Posts by L.Pappalettera

Oh my god, om één of andere reden stonden de instellingen van me mail anneens op me wekker geluid ingesteld 8| Eindelijk van dat probleem af en heel erg bedankt ZiraX! Ik hou van deze forum :love: Tijdens het terugzetten van de backup heeft hij het backup bestand op me mobiel opgeslagen dat niet zomaar zichtbaar was maar wel met die Storage Analyser :whistling:

[Kan slotje op]

Ten eerste gaat mijn wekker op random tijden af terwijl er geen app geactiveerd is of beeld die ervoor komt zoals wel zo hoort als de wekker normaal af gaat, hoe krijg ik hem dan uit? nou vreemd genoeg als ik gewoonweg bovenin waar de verbinding, accu en tijd enzo staat druk stopt hij al. Maar het is zo irritant dat hij zelfs soms om 4uur snacht's af gaat. Terwijl ik geen andere wekker apps gebruik of andere wekker tijden ingesteld.

Me tweede probleem is dat hij aangeeft (en het is een 16gb galaxy nexus)
    Totale ruimte:
    13,33 GB (zeker de rest systeem bestanden? maarja)
    Beschikbaar: 509 MB
    Apps: 5,95 GB
    Foto's, video's: 658 MB
    Audio: 60,00 kB
    Downloads: 10,66 MB
    Gegevens in het cachegeheugen: 6,01 MB
    Diversen: 280 MB

Dus waar is die andere 6+ GB ?!

Dit is allemaal gebeurt tijdens het terugzetten van een backup, waar ik het dubbele ruimte voor had (dat zijn dus die 5,95 GB aan apps)
    Android begint me teleur te stellen :pinch: Was goed gebleven als ik die oudere versie van android gewoon bleef gebruiken.. totaal geen moeite mee gehad :rolleyes:

Ik weet niet of het toegevoegde waarde kan hebben, maar misschien kan je eens een print screen maken met de 'details' erbij. Dat staat er namelijk onder, misschien staat daar informatie in waar iemand meer mee kan.

Met vriendelijke groet,
    Maks Jorritsma

Is niet mijn printscreen, maar heeft iemand van de webhosting waar de website is gehost gemaakt. Maar ik heb geen zin dat hun de hele source eraf gooien want daar zit het toch niet in :thumbdown:

Hallo ICTS,

Ik heb geen idee waar ik dit zou moeten vragen dus ja, hoe kan ik hier iets tegen doen als iemand meld dat hij een virusmelding krijgt op jou website waarbij "domein.com" jou website is.

Als er niks hiervan te bekennen is?
    Heeft iemand meer informatie over deze melding?
    Want ik snap er geen drol van.. Downloaden van object..?? ?(

Ja ik dacht dat hij dit wel zou zien en er op reageren, maar dat ook anderen hun gedachte kunnen delen voor meer zekerheid.

EDIT: Sinds niemand reageert, denk ik dat ik maar gewoon ga voor CLI (command-line-interface) en zodra dat klaar is er ook nog een GUI theme bij maak (graphic-user-interface) welke nog een stuk vriendelijker zal gaan worden en minder oldskool? :whistling:

Zou het al uberhaupt gemeld zijn bij Google?
    Erge lekken kunnen al 20.000 dollar opleveren, maar deze lek valt als het goed is in 1 van de twee laatste van de XSS catogorie op: http://www.google.com/about/appsecurity/reward-program/ wat dus maar tussen de 100 en 500 dollar opleverd. Ik gebruik Google elke dag, wat ik van iedereen wel verwacht dus zie dit ook best graag opgelost te zijn.

Stel je voor dat er een silent java drive-by op zou staan, als je java dagelijks gebruikt en dan Google als startpagina hebt.. Niet dat dit mogelijk maar toch. :S

Hallo Allemaal,

Ik vraag me af wat voor benaming ik het beste kan gebruiken voor het volgende.
    Ik wil graag een web based terminal maken waar je commands kan uitvoeren.
    Hier zet ik een soort van portfolio commands in zoals about en resume.
    En nog een heleboel andere commands over andere onderwerpen.
    Wat mijn vraag nu is.. Hoe moet ik dit noemen?

Mijn eerste gedachte was: CLI (command-line-interface)
    Maar CPE dan? (command prompt emulation of emulator) en shell wat een CLI voor een OS is.. maar of je dit dan gelijk een OS noemt haha.

Ook sta ik open voor het aanraden van mogelijke domeinnamen voor zoon soort website.
    Hoeft niet persee want ik zet het eerst toch nog op me oude portfolio als secundaire. :P

Hallo CP,

Ik heb zojuist een kleine ontdekking gedaan, het blijkt namelijk dat er een mogelijkheid is kwetsbare scripts uit te voeren op Google. Zeer zeker ben ik niet maar sinds deze XSS methode werkt, snap ik niet waarom Google hier niets tegen heeft gedaan.

http://www.google.com/ig/directory?url=milw0rm.nl%2Fgxss

Citaat

Cross-site scripting (XSS) is a type of computer security vulnerability typically found in Web applications. Due to breaches of browser security, XSS enables attackers to inject client-side script into Web pages viewed by other users. A cross-site scripting vulnerability may be used by attackers to bypass access controls such as the same origin policy

From Wikipedia, the free encyclopedia

Geen idee of ik hem eruit trok terwel die bezig was, ik doe momenteel altijd via veilig verwijderen maar kan zijn dat ik dat voor mijn stage op school dus niet deed. Maarja nu is school net weer begonnen en al me oude werk is naar de maan.
    Ik zal kijken of dat van swaffelaar lukt, ik denk het niet mja wie weet.. En backup van me USB? :huh: :D De inhoud van de USB is mijn backup lol :whistling:

en nog nooit is er iemand door mijn volgers gebanned.

Ik zeg ook niet dat aan wie je leverd gebanned word, dat zou onlogisch zijn. Maar juist de followers worden uiteindelijk gebanned (teminste dat denk ik omdat dat ook bij andere followers is gebeurt die ik had besteld, bleken allemaal gebanned te worden na een tijdje en naar mijn gedachte omdat ze te veel of te snel mensen volgden.

Mag ik een voorbeeld account zien met uw followers.
    En als ze weg gaan, is er geld terug garantie? ^^

Ik heb ooit een soortgelijke deal gedaan.
    Maar na een lange tijd gingen alle followers weg sinds ze zoveel mensen hadden gevolgd dat ze werden gebanned.
    Zal dit worden voorkomen bij jou door nieuwe followers aan te maken of gaat u dezelfde fout maken?

Ook vraag ik me af wat voor followers het zijn? eitjes of met random plaatjes, met random tweets en statussen of?

Me school usb is naar de maan.
    Zie screenshot hieronder:

Valt er nog iets te doen of kan ik hem weggooien?
    Toen ik hem erin deed gaf hij ook al aan om hem te repareren maar toen gaf hij dit aan:

Zelfde geld voor formateren.

Just take my money!

Haha en nu on-topic, ik vind hem erg leuk sinds ik nog steeds een fan ben van de ouderwetse terminals. Misschien een idee om er stiekem wat easter eggs in te verstoppen? Zodra hij online staat wil ik hem ook zekerste weten gelijk even bekijken :thumbup: Dus eh.. hou me op de hoogte ^^

Lijkt me interessant om te maken en zal naar mijn wete ook niet heel erg moeilijk zijn.
    En 2000 euro voor het beste programma klinkt best aardig helaas heb ik hier totaal de tijd niet voor.
    Ik wens de mensen die hieraan mee doen veel succes en ben benieuwd naar het programma die de 2000 euro wint.

Ik heb het zo gedaan en werkt perfect! Heel erg bedankt!!

Kan slotje op nu, ik ben tevreden.
    P.S. Ja VBS is niet een heel mooi taaltje maar je kan er veel leuke dingen mee doen.