Posts by L.Pappalettera

Hallo,

ik heb altijd all een middeleeuws klikspel gewild :D en ik zie ze niet echt veel op het internet maar het lijkt me moeilijk te maken maar als je dit voor me wilt doen zou het heeeel leuk zijn :D (L) dan kan ik btw wel de hosting.. domein enzo kopen.. :D

Paar ideeen:
    Dat je een ridder kan zijn van de;
    Goeie kant(Bringers of freedom & light)
    Slechte kant(Bringers of darkness & evil)
    neutrale kant(de verraders van goed en slecht??)

en bevoorbeeld dat je een paard kan kopen
    en bepantseren.. zelf zwaarden en armour enzo kan kopen en dragen
    een eigen kasteel om in te schuilen (die vervolgens ook kapot kan gemaakt worden door medespelers, de vijanden dus)
    en dat je vecht om eer.. met een highscore en guilds
    etc. maakt niet uit wat ik vind alles leuk dat met de middeleeuwen temaken heeft :D

(btw weet je wat me ook leuk lijkt hoewel sommigen dit misschien niet goed vinden er zijn vast heel veel mensen die dit wel leuk zullen vinden.. Er zijn niet zoveel games die temaken hebben met hacken.. en dat lijkt me ook heel leuk :) dat je dan van die hack missies hebt enzo.. maar dan heb je misschien er ook een beetje verstand van nodig, als je zulke dingen wilt bedenken dus dat valt denk ik af..? "niet iets om te leren .. gewoon voor de lol om te spelen als een hacker of een cybergaurd bv.")

Mvg, H4x0r666(Lorenzo)(a)

Sorrie.. ik voel met je mee :S maarja zo gaat dat met meisjes..
    Ja kan je eroverheen zetten.. je kan iets ergs doen..
    of je kan haar terug winnen... misschien vind ze het leuk als je haar een gedichtje schrijft?
    en daarin je gevoelens voor haar uiten. ( Ik zou zeggen geef niet op en blijf doorzetten dan vind je vanzelf wel een manier om haar liefde terug te winnen )

Mvg, H4x0r666

okey heel erg bedankt ik heb dit eerder geprobeert nja:P als eerste eigenlijk
    en toen werkte het niet.. dus gaf ik de hoop op
    maar ik heb nu weer geprobeert en hij werkt weer
    khoefde inderdaad gwn die include weer weg te halen in me talen.php
    maar nu .. hoe kan ik me talen script werkend laten krijgen als ik hem niet kan laten include naar me config :(

ik had eerst gewoon dit in me talen script:

PHP
    <?php
    include("_include-config.php");
    ?>

kheb het eruit gehaald.. error was weg mja
    ik heb het toch nodig .. als het moet gaan werken

heeft iemand nog hoop over voor mijn talen scriptje??

(p.s. ik snap niet waarom ik m niet kan include .. ik doe dat bij all mijn php bestandjes o.0)

Source: Vendetta
    Reden: Een vriend van mij begon met een vendetta source en nu is hij een hele goeie scripter ik denk wel beter dan iedereen op deze forum maar hij begon ookal op zijn 11de mja ik ken die script zelf niet mja je zou best s kunnen zoeken ;)

P.s. je hoeft niet groot te beginnen (a)

okeeey heel vreemd .. ik weet niet zeker of dit hierdoor kwam maar volgens mij wel.. ik raakte ubb.inc.php niet eens mja ??

ik deed alleen dit in mijn talen.php:

PHP
    include("_include-config.php");

en toen ik even wou uittesten kreeg ik een irritante error.. wat is er gebeurt :O ik heb niks gedaan met die script:
    Fatal error: Cannot redeclare opmaak() (previously declared in /home/fjltvzsa/domains/h4ck2kill.nl/public_html/ubb.inc.php:2) in /home/fjltvzsa/domains/h4ck2kill.nl/public_html/ubb.inc.php on line 185

enigste wat op die lijn staat is }

hij moet m toch afsluite is niks mis mee?

is er iets met mijn ubb.inc gebeurd ... ?? weet iemand wat ik anneens verkeerd heb gedaan :O paar uur geleden toen ik er voor het laatst op zat .. was er nog niks mis mee :((

Ik wou graag gewoon de talen allemaal bij elkaar in 1 script..
    Die code in me index.php is nu klaar ..

en in me _include-config.php heb ik dit:

PHP
    include("talen.php");

in me talen.php heb ik dit:

en in me database had ik op het begin al dit erin gezet..

volgens iemand anders zou dit wel kunnen.. maar het werkt dus niet

kan ik niet een kleine aanpassing doen waardoor het gewoon werkt..?

wat doe ik nou toch fout? moet ik die talen tabel ergens anders neerzette in me database?
    moet het een andere naam hebben? wat wat :O

inplaats van dat ik alles weer opnieuw doe :(

btw hier is toch niks fout aan?

PHP
    <?php echo("$welkom"); ?>

of moet het gewoon zo?

PHP
    echo$welkom;
    Citaat van eeyk

je mist op lijn
    622

ENDHTML;
    en ?>

ook moet je $_GET[language]
    veranderen in $_GET['language']

BEDANKT! DIT HEEFT GEHOLPEN (L)

Ik heb alleen op het einde de
    ENDHTML;
    ?>
    weggehaalt want anders kwam het onder de vlaggen te staan :P op me homepage (xD) zo nu nog uittesten..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.03.11 03:03:47:

Citaat van Perrytje11

Weet je zeker dat $data bestaat?

uhm ja wat anders? "users" ?? dat werkt ook niet hoor :(
    de talenscript (in de index.php) ziet er nu wel goed uit .. alleen dit nu nog.. hmm..
    heeft iemand misschien een oplossing voor die samengevoegde reactie van 26.03.11 14:56:51
    want ik gebruikte ja ..

PHP
    <?php echo("$welkom"); ?> en <?php echo("$home"); ?>

in me home.php
    en de scripts heb ik volgens mij allemaal al .. fout lijke ze niet .. (in mijn ogen lol)
    maar toch nog op de homepage.. enigste wat je te zien krijgt is "en"
    ben ik nog iets vergeten ofsow? (a)

Thxx, Mvg, H4x0r666 :cheer:

Citaat van potloodjes

Klopt, heb het vertaald met google vertaler. Alles komt van google vertaler. Dit blijft ook nog wel een tijdje, totdat ik veel tijd heb & zal ik alles goed vertalen.

ik zal ook binnenkort naar de auto installer kijken, volgens mij moet hij gewoon werken, wat is er fout dan?:(

gebruik "Microsoft Word 2010".. met vertalen enzo. Dat werkt heel goed vind ik (L) (google vertaling doet de zinnen meestal niet goed.. enkel de woorden waardoor zinnen bij mij meestal er vreselijk uit komen te zien.. probeer maar eens een verhaal van een andere taal te vertalen naar nederlands.. Poeh)

Verbeter Punten:
    Je hebt "Generate password" ..
    Maar als je erop drukt vult hij zelf iets in.. zonder dat je weet wat.. het zou handig zijn als je daarbij de verberg puntjes weghaalt gwn zodat je.. je eigen wachtwoord wel kan zien + Erboven degene nog zijn oude wachtwoord laten bevestigen..(a)

& http://cpanel.xlwebs.nl/accounts/change-password
    geeft dit aan:
    Section is disabled.

Sorry, but the page you are looking for cannot be found.

en ik neem aan dat de vertaling nog niet 100% is?

Wel hele mooie webhosting (a)

Mvg, H4x0r666

Okey ik zie de fout all en ik heb hem gefixt .. damn das wel heel simpel zeg.. jullie vet veel veranderen terwel alleen de ' ' tekentjes op een andere plek moesten.. mja toch bedankt deze code werkt nu wel (L)

en bedankt eeyk :$

btw volgens mij door deze code is de achtergrond kleur verdwenen van die linker contents lols vreemd mja .. kzie morge wel wat ik doe :p

Thxx!

Mvg, H4x0r666 :slotje:

Sorrie vergeten te zeggen :$

(Line 624 = Line 2 in het voorbeeld)
    dus deze line is fout maar wrm weet ik niet :O misschien heeft het ergens anders mee te maken .. nee toch?

PHP
    if($_GET['page'] == 'changelanguage' && $_GET['language'] == 'en'){

Mvg, H4x0r666

Citaat van proxmedia

Haxor.. Lees je niet wat ik zeg? moet je bij jou echt ALLES voorkauwen? Gebruik mijn hint nou eens en plaats die query in je if() ipv. erbuiten, anders wordt hij constant uitgevoerd, met niks erin. :')

Met vriendelijke groet,
    Kevin

PS: AMATEUR!! :piraat:

ehmm ik wil niet veel zeggen maar dat werkt ook niet hoor .. dan heb ik nog steeds dezelfde error :((
    "Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/fjltvzsa/domains/h4ck2kill.nl/public_html/index.php on line 624"

damn ^o)

Hallo,

Ik wou een talen script maken voor nederlands en engels
    en dus heb ik de Talen tabel al in de users ingevoegd in de database^^ met nl & en
    mja mijn website geeft deze melding aan als ik erop ga:
    Parse error: syntax error, unexpected T_ENCAPSED_AND_WHITESPACE, expecting T_STRING or T_VARIABLE or T_NUM_STRING in /home/fjltvzsa/domains/h4ck2kill.nl/public_html/index.php on line 632

en ik heb gehoord dat er iets was met een isset?

Is er iemand die zo vriendelijk kan zijn om mijn script even te verbeteren naar een werkend script?

(Dit is slechts een klein stukje in mijn index.php dat je zou moeten laten kiezen voor engels of nederlands..)

Mvg, H4x0r666 (a) Bedankt!

Citaat van Nillas

Wat voor programma gebruik je dan?

Kijk in me begintopic.. (a)

Citaat van H4x0r666

"heefd iemand enig idee hoe ik dat nieuwe plaatje van word.. kan overzetten naar photoshop"

dus van; "Microsoft Word 2010" naar "Adobe Photoshop CS3".. en dat lukt me niet zonder de achtergrond transparant te laten.. als de achtergrond wit is .. word hij veel minder mooi dan dat hij gewoon doorschijnt naar de nieuwe achtergrond .. omdat hij op sommige delen een beetje doorzichtig is.. (drm wil ik m graag transparant houden..) ;)

Mvg, H4x0r666

Citaat van Lodewijk

Bijna. Over die 24 uur heb je gelijk. De 14 dagen zijn er om te zorgen dat er niet op topics die al twee weken inactief zijn geweest, alsnog gereageerd wordt.

is het dan niet beter dat er een automatische slot op komt na 14 dagen.. of gewoon dat de topicstarter hem zelf op slot kan zetten.. of gewoon een soort pauze die later voortgezet kan worden.. inplaats van dat je na 14dagen nooit meer kan reageren.. tenzij je dan gewoon nieuwe topic aanmaakt tja.. hm (a)

kijk op mijn plaatje zijn stukken ook een klein beetje doorzichtig waardoor ze horen aantepassen aan de achtergrond waar ze staan..(.PNG) dus als ik het met een witte achtergrond koppieer en met de magic tool de witte stukken weghaal.. dan past hij zich niet meer aan enzo .. dus zou dan lelijk zijn als je het gebruikt op een zwarte achtergrond.. hmm kon ik het je maar beter uitleggen :S