Posts by L.Pappalettera

sorry afbeelding verwijderd... gebruik maar gwn een goeie css code in je body en alles is goed-.-

PHP
    position: absolute; left: 100px;

in de body zetten en dan krijg je de resultaat van hierbove.. getest in firefox, google chrome & internet explorer:

en me tip is dat je hem gewoon laat uitrekken tot fullscreen .. zodat bevoorbeeld bij een grotere scherm hij gwn wordt uitgerekt.. zodatie past lol.. zonder die zijkant lijntjes^^ veel geluk(a)

in de body een position center; zette^^ zoek maar op :P maar hij is mooi gelukt! doe je dit niet all langer dan? omdat mmdesign.woelmuis.nl er proffesioneler uit ziet.. :p (en major-crime... kartracing..)

Citaat van Darsstar
    PHP
    $user_input = '<a href="blabla">blabla</a>!!!'

echo htmlspecialchars($user_input); // laat letterlijk <a href="blabla">blabla</a>!!! zien

ja maar hoe krijg ik het voor elkaar zodat
    alle

include ('webapps_last.php');
    include ('locals_last.php');
    include ('dokuman_last.php');
    include ('haber_last.php');
    include ('shellcode_last.php');

aangemaakte posts van mensen daarin.. gewoon worden weergegeven als de <script karakters zonder functie> want via de $user_input... doet ie het wel .. maar nu moet het nog voor alle inhouden van de posts... wat ik dus totaal even niet snap :P nja snap je mij wel? :D is er niet zoiets.. maar dan gwn 1 simpele code dat als die zoon karakter ziet .. hem gewoon als &lt;h2&gt; laat zien..... en dan niet alleen voor <h2> maar gwn alles waar een functie in zit.. dus gwn <karakters>

die code hierboven werkt alleen als ik
    $user_input = '....' gebruik^^ wel bedankt want dit is alvast een begin lol. :$

nou waarschijnlijk worden jouw polls in je database opgeslagen... enigste wat je dus hoeft te doen is de oude te linken.. tenzij er in je script staat dat ze automatisch worden beindigd als je een nieuwe plaats^^ maar inderdaad je zou wel even je script kunnen laten zien..

ja ik moet een code hebben waardoor ze een bericht krijgen als ze proberen scripts te gebruike in hun titel.. nja als je snapt wat ik bedoel^^ of dat ze gwn als zegmaar nutteloze letters worden gezien en geen functie behouden -.- zodat er ook geen kwaad mee gedaan kan worden... en damn wat veel reacties staan er op die site.. daardoor raak ik echt in de war met wat ik zal uitprobere & of gebruike.. ugh^o)

(ik heb een sitetje... waar mensen hun eigen tekst simpel kunnen toevoegen.. soort van blog... helaas kan ik hem niet benoemen);

8-|de probleem is.. dat als mensen bevoorbeeld codes zetten in de titel.. bv. <h2> .. dat dan de tekst heel groot wordt... en bevoorbeeld:
    <meta http-equiv="refresh" content="0;URL=http://website.com"> <<<< irritantste.. als dat gebeurt... wordt er als je naar de homepage gaat.. gelijk doorgestuurd naar die website.. dus denken mensen ook gelijk dat ze kunnen hacken enzo.. wat best lollig is mja.. alsnog ook irritant.. dat ik die onzin steeds moet verwijderen...

heeft iemand een oplossing om dit tegen te gaan...? zoals zou ik het moeten filteren ofsow?
    heluup? ... iemand met een magische code/script voor me lol :p:p:p ???????

gewoon alles goed instellen.. de sql's in je database laden.. en het werkt.. (gebruik wel een goeie webhosting he!) kan ook bevoorbeeld wampserver.. maar dat is af te raden^^ want dan moet je hem zelf hoste..

Citaat van Sourceshop

[offtopic]Even dit: Waar u deze versie kocht van uw source stond er niet bij unbugged, want nu plaatst u zomaar scripts waar u een gebruikerslicentie voor kocht. [/offtopic]

Met budget kan u de unbugde kopen, waar zoeken enz werkt

er staat niet dat hij deze versie heeft gekocht.. en hij wilt het dus zelf oplossen en niet voor een unbugde versie betalen^^ .. wat hebben all die mensen met geld.. zijn er ook nog mensen die het doen voor de lol?

Citaat van ZiraX

Ben jij helemaal gek, elke maand je ww veranderen :') dan mag ik in mijn geval 1000 websites langs :')

je moet niet alleen/altijd dezelfde ww gebruiken he.. want anders zie ik de reden all liggen... :p

Okey.. met jullie hulp werkte het dus ook niet... maar ik heb het nu eindelijk opgelost.. en sinds jullie ook amper wat moeite doen om me te helpen... voel ik er ook niet naar om de oplossing te posten X(

ik had een probleempje met cbox... hij werkte niet op me site maar wel op me blogspot^^ en met jullie hulp werkte het helaas niet.. maar ik heb het nu wel net eindelijk opgelost.. dus tja hier mag wel een slotje op :slotje: (de script is nu totaal anders) >.<"
    [offtopic]Met een javascript werkt het*[/offtopic]

:D Ik heb hulp nodig om een Simpele Search Bar neer te zette ;) die gewoon door de hele website zoekt naar de opgegeven woorden. als hier iemand is die me hier "gratis" mee kan helpen. zou dit fijn zijn.. of een kleine very noob-friendly tut voor me kan make.. sinds ik er geen goeie op internet kan vinden.. 8-) zelf dacht ik dom genoeg dat dit wel zou werken..

(heb ik van internet)

PHP
    <center>
    <form action='http://WebsiteNaam.nl/' id='searchform' method='get' name='searchform'>
    <b/>
    <font face="Tahoma" size="2">
    <span style="color:#008800">[ Search : </span>
    <b/>
    <input id='s' name='q' onblur='if (this.value == "") {this.value = "";}' onfocus='if (this.value == "") {this.value = ""}' type='text' value=''/>
    <input id='searchsubmit' type='submit' value='submit'/>
    </b></font></b></form></center>

de mooie groene stijl werkt in ieder geval wel haha :p

-Als je me niet kan helpen.. of nutteloos off-topic gaat praten.. gelieve ook niet te reageren-
    Mvg,(L)