Posts by L.Pappalettera

Ik probeer telkens de beschrijving over mijzelf te verbeteren en vind dat het volgende al een heel stuk beter is en zou dus ook graag even de spelfouten eruit willen halen indien die er überhaupt zijn.

Dit was het oude:
    My name is Lorenzo Pappalettera, I am eighteen years old and live in the Netherlands. My family where I grew up consists of six people: Me, my two brothers, my little sister, my mother and ofcourse my father. I have one hobby and that is computing, I do it almost every day. I would like to develop my own websites, programs and games in the future.

Programming and scripting isn't the only thing I like, I also like to use my imagination to draw characters and a landscape which can be used to create a virtual world. I hope I will someday achieve this goal in my life. If I can make others happy with the work I do then I will be happy too.

En dit is het nieuwe:
    My name is Lorenzo Pappalettera, I am currently eighteen years old and live in the Netherlands. My family where I grew up consists of six people: Me, my two brothers, my little sister, my mother and ofcourse my father. I have one hobby and that is computing, I do it almost every day. At this very moment I'm a simple front-end webdeveloper with a big passion for perfection. I am a tireless seeker of knowledge and love the logic and structure of coding. I always strive to write elegant and efficient code, whether it be HTML, PHP, Javascript or other coding languages. I would like to develop my own professional websites, programs and especially beautiful games of any sort in the future. I hope I will someday achieve this goal in my life. If I can make others happy with the work I do then ofcourse I will be very happy too!

Met vriendelijke groet,

Lorenzo Pappalettera

Nee wij krijgen gewoon zoals ik al zei alle producten binnen (in de webshop) via livesync met natuurlijk de goeie winst marge bij elk nieuwe product, we hoeven verder niks te prijzen :P gaat allemaal automatisch^^ we hebben ook natuurlijk een showcase winkel waar een aantal van de aangeboden producten staan en waar je dus ook gewoon dingen kunt kopen/bestellen. Simpel toch? ;)

Klinkt leuk! Gelukkig ben ik al 18 en heb dus geen problemen met die nieuwe wet.
    Alhoewel Utrecht(200km+) wel een beetje ver is, moet ik helaas het aanbod afslaan. :S
    Maar verder wens ik de mensen die wel komen veel succ6! ^^

Hallo Ict'ers,

Sinds ik er niet aan heb gedacht dat er commissiekosten zijn bij een betaling met een 3V Visa kaart.
    Zou ik graag inplaats van zelf nog 20 euro onnodig te moeten opwaarderen, gewoon 4 euro van iemand te kunnen overkopen die het toch niet gebruikt.

Dus indien je nog minimaal 5 Euro op je 3V Visa kaart hebt staan, zou ik het super graag willen overkopen voor 6 Euro via PayPal.
    4 Euro normaal + 1 Euro administratiekosten (voor het overboeken naar een andere kaart)

Echt balen, ik had precies genoeg opgewaardeerd om 3 producten te kunnen betalen.. Komt er nog commissiekosten overheen :thumbdown:

Met vriendelijke groet,

Lorenzo Pappalettera ^^

Is die achtergrond niet van het spel infamous?
    Als je denkt dat je spel een hit gaat worden en de achtergrond copyrighted blijkt te zijn zou ik wel even een andere achtergrond zoeken.

Verder.. ik weet niet of het spel al af is, maar waar zijn de screenshots?
    Ik zie alleen maar lege vakken.

K.Rens
    Maar er wordt ook niet gezegd dat het niet zo is toch ? ;)
    We worden hier gewaarschuwd voor licenties en eigendomsrechten terwijl jij er (bijna) niet aan houd, moeten we jullie dan nog serieus nemen ?

Het is niet slecht bedoeld hoor, maar als je een voorbeeld wilt stellen aan je leden moet je zeker bij jezelf beginnen ;)

Hij kan geld vragen voor de modificaties en bugfixes onder de naam van een hele verkoop ookal is het dan open source, of jij download de open source van de orginele site en koopt de bug fixes & modificaties van koen.. veel verschil is er niet, zolang hij dat meld dat je enkel betaald voor de bug fixes en modificaties is het legaal. hier moeten mensen niet zo om zeuren. :pinch: trouwens is de poker source al verkocht, ik kan niet meer naar de site toe. :S

Hallo,

De browser maakt gebruik van het Tor netwerk om de blokkades te omzeilen. Enkel, in tegenstelling tot de tor browser is deze enkel bedoeld om die blokkade te omzeilen terwijl de tor browser verdere stappen onderneemt om anoniem te blijven.

Mvg,
    Tim

Dus in precipe zou ik veel beter Tor Browser gewoon kunnen gebruiken.
    Of is de Pirate Browser sneller als het je enkel om het omzeilen gaat^^ ??

Beste,

Voorbeeld: 5000 Credits overschrijven kost 5 punten (5 cent).
    Dus 30 k voor 30 cent.

Milan.

Ik neem aan dat je hiermee wilt duidelijk maken dat er nog 30 cent overheen komt, want voor 30cent ga je zeker weten geen 30 K aan dutchleaders krijgen.
    Ik zou eerder met een budget van minstens 5 euro aankomen, sinds de meeste mensen al de moeite niet meer doen voor minder dan dat. :rolleyes:

Wat snap je niet dan? ^^
    Het koppelen van je visa card/voucher
    Of het storten van je prepaid saldo van je visa card/voucher op je PayPal account?
    Of...? indien je hulp nodig hebt, zou ik je best via teamviewer ofsow kunnen helpen. ;)

Even voor de duidelijkheid, dit komt niet online te staan als een echte webhosting maar is enkel bedoeld zodat ik het wel zou kunnen doen als het er wel op aan komt. Net als toen ik me eerste webpagina maakte, haha. Ik heb gewoon wat directe hulp nodig doormiddel van skype en/of teamviewer om alles in te stellen in virtualbox. Anderen kunnen dit al binnen een kwartiertje maar bij mij loop ik nu al vast met een aantal dingen vandaar.

En Alexjee, je hebt PB ontvangen. :thumbup:

EDIT: Nevermind, het is me gelukt om zoon handleiding te volgen. Ik kwam er niet uit met de IP Configuratie, sinds hij op static moest in de handleiding maar dat ging niet helemaal lekker.. Uiteindelijk de goeie IP kunnen ontvangen en toen werkte hij, helaas moet ik nu wel elke keer de IP in zoon bestandje aanpassen sinds hij dus niet meer op static staat maar op dhcp.

Hallo ICTers,

Is er iemand met ervaring met [het maken van] webhostings?
    Ik zou zelf graag eens in virtualbox eentje willen proberen op te zetten.. en zou erg graag hulp erbij kunnen gebruiken.
    Indien je dit eerder hebt gedaan, kunt u mij een pb sturen en dan via teamviewer en/of skype op weg helpen.
    Ik doe het met ubuntu & ISPconfig (heb het nog nooit eerder gedaan) maar wil uiteindelijk dat beschikbare serverruimte kan worden beheerd via een gebruiksvriendelijke interface (webpanel), en bestanden moeten via ftp te uploaden zijn. Elk stukje serverruimte moet via een subdomein benaderbaar zijn. Deze principe word als het goed is door de meeste hosting-providers gebruikt en wil ik dus ook uit proberen.

Als je tijd hebt, kun je me morgen wanneer ik hier weer mee bezig ben.. mee helpen :/ Indien er vrijwilligers zijn.
    Geen vergoeding, gewoon als aardigheid.

Vragen kunnen via pb, ik wil het topic graag schoonhouden. :rolleyes: