Posts by L.Pappalettera

als je gewoon een maffia source zoekt.. zou ik hier even verder kijken:

http://www.criminalspoint.com/db/downloads/13.html

en als je iets uniekers wilt wat anderen niet hebben.. dan zou ik een bedrag noemen van hoeveel je bereid bent ervoor te geven (je budget) dus xx of xxx als je snapt wat ik bedoel..

en als je een unbugged source zoekt moet je onthouden dat je alleen betaald voor de unbugged delen sinds de rest gewoon opensource is.. probeer wat meer informatie vrij te geven in je begin topic zodat wij meer voor je kunnen doen.. (a)

Met Vriendelijke Groet,:$

Citaat van dionvn

Voor altijd gratis?

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.11 17:27:38:
    hoe kan ik breedte en hoogte van een site zien?

ik neem aan dat deze topic wel gesloten kan worden..?:slotje:
    sinds je adobe photoshop cs3 nu hebt.. en je niks hoeft te installeren daarbij gewoon aanklikken.. geen serial werkt gewoon perfect en je kan zelf nu wel bedenken dat je het kan opzoeken als je hogere versies wilt..(op internet startend bij google) lol en hoe het werkt .. tja er zijn genoeg tutorials op internet te vinden :p

Met Vriendelijke Groet,(xD)

sorry voor off topic .. maar is dit niet een beetje reclame maken? sinds je normaal op deze forum zou antwoorden op vragen maar nu wordt er gewoon een link geplaatst.. die je zou moeten helpen.. ik weet dat dit goed bedoelt is .. maar je kan het beter als antwoord gebruiken als iemand er vraag naar heeft ;) en er ook bij zetten dat het totaal niks met reclame te maken heeft als dat zo is.. maarja veel geluk verder en bedankt om dit met ons te delen (a)

Met Vriendelijke Groet,8-|

Citaat van BrokenTrack

Je neemt dus niet even de moeite om zoiets simpels te zoeken? Er zijn letterlijk duizenden scripts op het internet die dit kunnen.

IP adres haal op je met $_SERVER['REMOTE_ADRESS'].

sorry ben zelf nogal druk bezig.. ik kom slaap tekort lol.. maarja ik zal het strx even uitproberen^^ thx :p

Hallo CP,

Weet iemand misschien ook hoe ik de mensen die posten.. in mijn website, de ip adress van kan laten opslaan in mijn database?

en dat ik vervolgens mensen die bevoorbeeld spammen kan ipbannen?? als iemand dit weet .. spaart dit mij een heleboel tijd met het zoeken op internet :p kben niet de slimste maar ik wil het graag weten (xD)(L)

Met Vriendelijke Groet,(a)

Citaat van Perrytje11

Doe het gewoon zo:

PHP
    afkorten(htmlspecialchars($row['tarih']),"10");

vol enthausiastme.. heeft het helaas niet gewerkt lol.. volgens mij bestaat of kent m'n hosting die functie niet..
    en die wordwrap van L.Groot is een beetje onduidelijk of ingewikkeld voor mij.. kunt u (L.Groot) iets specifieker zijn zoals Perrytje11.. wat een klein beetje hielp was:

PHP
    $word_split = wordwrap(htmlspecialchars($row['tarih']), 15, " ", true)

maar dat zette elke 15letters een spatie tussen de tekst.. ofsowiets :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 16.08.11 00:52:27:
    okey dat van perrytje heeft wel gewerkt.. ik was vergeten de nieuwe functie toe te voegen in de script.. ik vind het dan wel niet zo netjes als er all een functie daarvoor bestaat om een nieuwe te maken.. en het ook nog in elke php file te zetten waar het nodig is.. maarja het werkt teminste.. als iemand (hopelijk L.Groot) hier nog wat aan toe te voegen heeft.. aub laat je horen.. ik post hieronder wel even wat wel heeft gewerkt (de hele script sinds ik er een nieuwe functie in moest zetten);

:slotje:

Citaat van Perrytje11

dat is dus wat ik nodig heb :p ik snap alleen niet echt hoe ik het in m'n script hierboven krijg.. de posts komen in de database natuurlijk maar waar bevoorbeeld die htmlspecialchars(.. staan dat liet de tekst uit database die in de webpagina wordt geshowt.. die teksten met codes erin .. worden zonder functie geshowt maar ik kwam er net achter dat zonder functie er een heleboel codes komen te staan.. dat de pagina bevoorbeeld door te veel letters breed maakt.. dus moet ik daar ook nog een oplossing voor hebben (afkorting dus) zou je misschien naar me script kunnen kijken en als het kan bijwerken.. ik probeer in die tijd zelf ook wel even te kijke of het mij lukt^^ maar hoe sneller dit is opgelost hoe beter ;)

Citaat van Perrytje11

Gebruik afkorten?

ehm waar heb je het over en voor wat? ik ben niet degene die post.. dus ik moet iets hebben dat de letters .. na zoon hoeveelheid niet meer laat zien.. maar gwn met 2puntjes erachter^^ snapje?

ik weet niet hoe je het noemt .. maar heeft iemand een code zoals... htmlspecialchars() .. wat me vorige keer heefd geholpen.. maar nu heb ik een code nodig om de letters die worden geshowt..

dat die bv. tot zoon hoevelheid worden geshowt/laten zien en de rest gewoon laten verdwijnen zegmaar, maar dan gewoon 3 puntjes erachter zoals 'wordt vervolgd..' (dat als je erop drukt hij wel gewoon alles laat zien) maar bevoorbeeld niet dat er een spammer komt en de webpagina verneukt.. door dit te posten:

BlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBlaBla

want als dat gebeurt gaat de webpagina heel breed worden.. dus ik wil gewoon dat hij na; 20 letters de rest in 2 puntjes veranderd dus dat het dan gwn:

BlaBlaBlaBlaBlaBlaBl.. wordt..

heeft iemand hier een code voor??

hier is de script waar hij in moet:

zoals je kan zien.. zie je ook op een aantal plekken.. htmlspecialchars() .. dat had me vorige keer geholpen om codes zoals <h2>... niet werkend te maken.. hehe mja hopelijk heefd iemand hier ook een oplossing voor.. en niet zoon sarcastische antwoord van ga googlen.. want ik de reden dat ik het hier post is omdat ik mijn antwoord niet kan vinden :p

dus als ik het goed begrijp is dit een soort hosting van 8,9 gb ruimte.. voor 3jaar??! zit hierbij ook bv.. een maximum dataverkeer aan vast? .. :p en kunnen we zelf ook de scripts wijzigen ? of moet dat via jouw..

ik ook sinds er nu totaal geen info bij wordt gegeven over het project.. u zoekt dus een scripter.. zit er ook een loon bij ofsow voor het werk dat je levert? of is het vrijwillig<.<

als ik vragen mag.. tot hoelang hij nog loopt? 1jaar , 2jaar?... ik heb gehoord dat hij all 14jaar bestaat? das erg lang :O waar is hij hiervoor voor gebruikt?.. ook webcams?

Citaat van Malik

az wanneer iemand je site ript klaag je toch ook?

Vooral een groot bedrijf als Apple moet laten zien dat ze voor NIEMAND bang zijn. Gewoon aanklagen die handel...

Gevolg ervan: Er komen uniekere / mooiere / betere producten.

samen is er meer kans dat er uniekere .. mooiere en betere producten op de markt komen.. en tegelijkertijd.. wat willen ze hiermee bereiken.. zoon domme patentenoorlog.. alsof ze daar beter van worden^^ ik vind dat ze niet met elkaar moeten bemoeien tenzij ze dat gewoon vriendelijk kunnen en misschien zelf samen werken voor betere prestaties<.<

nicee

cijfer: 8,5
    reden: hij's gwn mooi :P
    wat kan beter : ehm als ik mijn stijl erin zou zetten zou ik voor de gein kijken hoe het eruit ziet als ik spijkers in de oranje catogorie vakken zet.. zodat het lijkt alsof die vastgetimmerd is .. en ook wat bloedsporen achterlaten op verschillende plekken ;) en miss nog 2 guns plaatsen bij de bovenste (oranje) vakken links en rechts.. this toch een maffia game/layout xD

mja good luck verder^^(a)

uiteindelijk wou legendd een 3V prepaid Visa card van 52,50 .. en toen vroeg ik of hij de bedrag kon overmaken zodra ik die had laten zien via bv de webcam..

als ik weer thuis was^^ maar toen wou die de code als eerst.. en vertrouwde ik het minder sinds daar totaal geen veiligheid aan zit.. en als je via paypal als eerst stuurd.. via services heb je payback garantie^^ wat dus veiliger is mja.. duurde lang en had nog nie beslist ..

en ging zelf uitzoeken hoe dat ding werkt.. en kheb die 3V card gekoppeld aan mijn paypal .. wat dus eigenlijk ook gwn kon.. maar er is maar 1,50 overgegaan en kmoet de hele bedrag hebben.. dus nu moet ik uitzoeken hoe ik geld van die soort creditcard ding naar me paypal kan sturen...

want ik zie die optie dus nie.. alleen via bankrekening maar die heb ik niet^^ iemand die dit weet??
    als dit is opgelost.. kan de thread gesloten worden.. inplaats van onveilig te ruilen..

en zoniet dan maken ik en legendd tot een deal met wat dingen als onderpand te gebruike voor als hij kwade dingen in gedachte heeft omdat ik toch eerst zou moete betale .. als dat nog kan^^

Sorry voor spelfouten.. die heb ik nou eenmaal maar toch bedankt voor het lezen!

Met Vriendelijke Groet, (a)