Posts by L.Pappalettera

ik weet niet of ik dit hier kan vragen maarja ik ben gewoon nieuwsgierig..

weet iemand of het mogelijk is of , dat er ook programma's zijn om exe files te editten.. niet volledig..(nja zou wel mooi zijn) maar bevoorbeeld gwn 1 woord die voor komt in het exe programma..

bevoorbeeld 1 woord die niet goed is getypt en je stoort je er heel erg aan.. dat je hem dan via een programma kan editten zonder hem op te blazen haha

sinds als je iets veranderd met kladblok ofsow dat dan het programma het niet meer doet.. zelfs als je een 'R' van een woord in een 'D' veranderd dan werkt hij all niet meer.. sinds het geen script is maar gwn een WOORD.. dus weet iemand iets? :p

zou ik eventueel dan die contact als planner kunnen gebruiken ofsow.. en watvoor admin panel zit erachter :O niet dat ik dit persee ga nemen.. gwn wat vraagjes vooraf^^ want als ik niks goeds kan krijgen dan hoeft het voor my ook niet :p

oh sorry kliet me misleiden met het eerste wat ik zag mja;
    WordPress is web software you can use to create a beautiful website or blog.
    voor degene die wordpress all eens heeft geprobeert.. hoe zal dit mij kunnen helpen en is dit net zo iets als (je dat kent) webs.com ? want ik moet wel gewoon een source hebben en die op een eigen hosting en domein zetten :P (webs.com kan je ook contents met wat tekst aanmaken enzo en widgets toevoege.. maar das niet het gene wat ik zoek) kent iemand een cms source die wat functies heeft dat my zou kunnen helpen ofsow? :P

Citaat van L.Groot

Je zou wordpress kunnen gebruiken, maar die heeft niet zo'n plan functie.

wordpress is toch zoon blog website.. net als blogger en tumblr , flickr etc etc..

wat heeft dat met zulke zaken 'die ik heb benoemd' te maken? :P zoals dingen bijhouden bv..

en ik heb geen budget om dingen te laten maken.. dus ik zoek naar een source om hiervoor te gebruiken en zelf beetje te editte maar niet echt volledig nieuwe dingen maken want dat kan ik nog niet goed.. maar layout zou ik wel kunnen maken maar dan heb ik eerst een source nodig^^

ja maar niet een heel ingewikkeld plannings systeem hoor gwn een simpel cms site bevoorbeeld.. waar mensen een datum kunnen pikken om te komen voor een knipbeurt en dat je dan via een admin panel ofsow het kan goedkeuren etc.. en zou ook handig zijn om de administratieve gedeelte simpel erin te kunnen oplossen sinds mijn vader er een accountant voor heeft die alles netjes in excel doet met berekeningen maar zn website zou hem daarmee ook kunnen helpen xD iemand die ze kent? zulke sources..

Hallo, CP!

Zijn er ook gratis kappersite sources online of iets dat voor dat soort dingen dus gebruikt kan worden? want namelijk mijn vader is kapper en ik wil graag een simpel mooi site voor hem online zetten.. waar hij dingen kan bijhouden en bv. nieuwe mensen kunnen laten reserveren zegmaar voor een knipbeurt.. en ik kan niks vinden hiervoor dus.. en anders tips zijn ook welkom :D
    (btw ik heb het hier nog niet met hem over gehad maar ik weet wel dat hij het wel zou willen, alleen ik ga het er ook nog niet over hebben omdat ik niet kan garanderen dat ik het voor hem online kan zetten nja voor hem zoon source kan regelen)

Met Vriendelijke Groet,

Citaat van Hood

Dit komt omdat Modern Warfare 3 nog niet uit is.

Ik zou(ik weet niet of het voor XBox is) KillZone 3 nemen.
    Recentie gelezen en heel veel pluspunten.

ik weet wel dat mw3 nog niet uit is.. (xD)
    anders zat ik m nu te spelen.. maar kheb wel een mw3 op piratebay gevonden van 8gb die ik atm aan het downloaden ben.. als die echt is en werkt kan ik hem uittesten ;) ws een gejatte beta versie ofsow :p

ik raad je aan; mad world , infamous 2 , prototype 2 en ik kan je nog niks vertellen over Modern Warfare 3 want die heb ik nog niet uit kunnen testen.. ze zijn niet allemaal uit maar als de tijd breekt moet je ze nemen.. echt epic!

heel simpel maar toch mooi.. zou eventueel wel beter zijn met meer effecten.. want zo lijkt het ook alsof je het in 1minuut hebt gedaan maarja.. en wat je zegt over ervaring en kennis das totaal niet waar! maarja alsnog veel success ermee verder^^

ja ik heb heel veel bestanden die ik zelf nooit heb aangemaakt en ik weet ook niet wat ze inhouden maarja..

als ik een paar mappen terug ga zie ik een map die awstats heet en daarin zit een htaccess ja.. dit staat erin:

PHP
    Options -Indexes +ExecCGI
    AddHandler cgi-script .pl
    DirectoryIndex awstats.pl

RewriteEngine On
    RewriteCond %{HTTP_HOST} ^www.milw0rm.nl$ [NC]
    RewriteRule ^(.*)$ http://milw0rm.nl/awstats/$1 [R=301,L]

zou het dus kunnen dat het aan zulke vreemde bestanden ligt? of dat een ander javascript ofsow hem het niet laat doen?

ik zou je anders eventueel ook wel zowat mijn hele website kunnen geven.. (behalve die htaccess dingen want die staan een map verder terug.. waar ik liever niet aan zit voordat ik dingen verneuk :P

Hey Knowboardje,

misschien staat hier je antwoord tusse.. en anders even googlen;

http://betterexplained.com/art…mized-javascript-example/

maar in ieder geval.. ik weet zoiezo wel hoe je packed javascripts kan unpacke.. ik gebruik fire bug in firefox.. ook om dinge gwn lokaal te kunne editte mja.. zie hieronder een link waar ook een goeie uitleg staat om packed javascripts te unpacke;

http://duanesbrain.blogspot.co…ng-packed-javascript.html

Met Vriendelijke Groet,(a)

ik zag laatst een topic van iemand die logos gratis maakte volgens mij.. maar dies denk ik ook niet meer actief.. misschien kan je rondzoeken en dan vragen of diegene het kan doen^^ voor je mafia spelletje :)

lol is iemand bezig met botnetje? of stuurt die gwn via zijn pctje veel data.. waardoor die denkt dat we overbelast raken^^ sinds ik hoor dat je vaker dan 'once' wordt aangevallen (xD)
    en anders komt die er later wel achtig hoe dat in zn werk gaat en ermee experimenteren.. dan pas wordt het een groot gevaar..

EDIT:

Citaat van Ceas4r

ik wens je succes met het oplossen van dit probleem, had hier niet eens veel voor nodig.. namenlijk maar een stuk of 30-40 bots.

Jep die 's bezig met botnet zo te zien.. lol hopelijk worden het er niet meer :p dit is een goeie community dustja ^o) hopelijk komt er ook nog een reactie bij met de reden waarom hij dit doet??:)