Posts by L.Pappalettera

ik betaal meestal 80 euro + voor hosting en domein van 7,5gb schrijfruimte en 100gb dataverkeer.. das toch wel redelijk? :p

okey maarja alsnog het is toch niet zo moeilijk om je webadress of ip address van je website in tk te zetten of kan je het gwn niet vinden.. tja dan maar wat geld uitgeven aan proffesionelere domeinen :p

goh die link die je aangeeft is totaal fout (xD)
    kom er zelf maar eens achter wat je weblink is en stop die erin.. inplaats van deze dns troep :P dat zou ik handmatig zelfs nog nie kunnen vinden :p

xlwebs is een hosting bedrijf neem ik aan.. ziet er niet proffesional uit maarjaa daarvoor staat een subdomein (server1) en die bestaat niet eens.. als je website werkt koppieer gewoon die link en gebruik die in .tk (hoelang die ook is)

mods hoeven niet persee.. als het gewoon helemaal een openbare chat wordt.. waar gewoon een filter in wordt gezet.. dan zijn mods niet echt nodig.. gwn filteren die zooi die jullie niet accepteren (xD)

ik ben vroeger heel verslaafd geweest aan habbo xD en heb er beetje te veel aan uit gegeven... :P mja dat was niet de reden dat de 09 nummers op mn huistelefoon werd geblokkeerd hoaawrr (xD)(xD)(xD)

mja pm gestuurd.. even checken of dit geen onzin is :$

Mvg,(a)

dus je beheer scripts voeren de data niet naar je database?
    misschien een foutje in de admin scripts of heb je de config file goed ingevuld zodat hij wel toegang krijgt om dingen uit en in je database te zetten?

Cijfer: 9
    Minpunten: ik er geen... ja misschien de copyright haha :P
    Pluspunten: mooi mooi mooii gemaakt ;) keep getting your skills up
    Geschatte waarde: als je rechten beschikt over de 2 achterste poppertjes; 30,- euro
    zoniet dan; 10 tot 20 euro.. iets daartussen in.. idk (xD)

als ik vragen mag, wat is dat voor website (stamperz) kzie geen goeie uitleg op de beginpagina.. verlaagd mijn interreses :P

en het zou een slim idee zijn om de links te verwisselen via pb.

mw3 is nog niet uit mja

zoek eens op .. op youtube.. naar the joker call of duty
    bekijk filmpje en neem iets als the joker :P en maak een epic emblem.. clan tag.. face paint :P done ^^

nja das mijn keuze..

success met iets te verzinnen (xD)

ik snap de vraag niet.

Ik ben op zoek naar websites waar je smst voor credits en dan die credits gebruikt om op spullen te beiden, heeft iemand paar voorbeelden?

ben je gewoon opzoek naar een online website die over deze functies beschikt?

niks aan de hand.. hij heeft wel zo zijn manieren om je toch nog down te kunnen halen maar dit is hoogst waarschijnlijk niet mogelijk en diegene zit vast te bluffen om je inderdaad gewoon bang te maken.. gewoon negeren en zelf ook niet aan illegale bezigheden meedoen , dan loop je ook geen kans om zelf geinfecteerd te worden door wat dan ook.. tenzij je hiermee wilt helpen beveiliginslekken te uitlegge (goed laten zien dat ze er wat aan moeten doen) mja

als je temaken krijgt met een echte hacker
    of een slecht persoon
    zou diegene je via je ip-adress je echte address kunnen opzoeken en weet ik veel wat aandoen en je kan inderdaad geddos't worde en wat slomer tot crash krijgen.. maar veel hebben ze niet aan je ip -, en wat willen ze hiermee bereiken?
    :piraat:

(en iMootje.. je krijgt geen problemen met je netwerk provider als iemand anders je netwerk platgooit.. dat is niet jouw schuld en de provider moet je hiervoor beschermen, verbeteren, oplossen, maken.. je betaald er immers voor.)

cijfer: 7
    minpunten: ik vind het niet mooi dat die randen gwn ja zo simpel zijn.. is niks mee gebeurt.. en de bg daarvan (contents enzo) is ook niet beetje mooier gemaakt maar gwn 1 kleur.. alsof je gewoon :P met een tool steeds een vierkantje, rechthoek hebt getrokken en daarna niks mee gedaan.
    pluspunten: ik vind de man met die geweer mooi.. maar dat is zeker weer een stock image? dus dan zit er niet echt een waarde aan...
    geschatte waarde: als de man met geweer geen stock image is;
    ?15,-
    en zowel dan maar ?5,-

ik zou er meer tijd aan besteden voor je hem verkoopt als ik jouw was (of zelf gebruikt , dit is my iets te simpel)

versio starter is maar een klein pakket wat ook inhoudt dat er niet veel ddos attacks nodig zijn om je site plat te halen maar zou ik mogen weten om hoeveel het gaat? als je over die informatie beschikt .. want als het echt te veel is door bv. botnet van iemand van boven de 100-200 zombies dan ben je echt toe aan een beveiliging hiervoor en ws is dan alles dat je wel zou vinden een betaald beveiling maarja probeer eerst maar eens cloudflare en meld je dan maar over de resultaten. btw je kan versio zelf ook contacteren hierover.. ws kunnen ze niet veel doen maar wel informatie geven en je website steeds weer opnieuw online hale tenzij ze waarschuwingen geven dat jij dit moet oplossen haha das dan wel zuur.. maarja hopelijk wordt het snel opgelost :S

ik heb een tijd geleden heeeel veel ge googled hierover en alle resultaten en programmas werkten niet.. de één liet het programma na afloop niet meer werken (net als kladblok) en de ander kon je gwn totaal niet meer de woord vinden die erin hoorde..

en bedankt.. ik heb mijn HDD Hex Editor Neo niet eens geprobeert en na het proberen heeft het degelijk wel gewerkt..

sorry voor de snelle oplossing die ik achteraf ook wel had kunnen bedenken.. toch bedankt ik ga ook even die resource editor door lezen misschien is het nog iets interresands for in the future :D

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.09.11 21:26:45:
    btw kweet niet of het .. hetzelfde is maar khad een programma genaamd: resource hacker (waarmee het niet werkte) dus kdacht ook gelijk negatief over die resource editor mja.. wie weet

thx&baaii :slotje::slotje:

notepad2, ++ , kladblok alles krijg je allemaal vreemde codes maar als je daarin de woord vind die je wilt veranderen.. zal die alsnog daarna niet meer werken.. hex editor weetnie.. ik denk dat je daarbij niet eens het woord kan vinden ik probeer zo wel.. als iemand nog ideeen heeft :D graag

[offtopic]en denk maar geen rare dingen door me naam want, kwil alleen bij een programmatje een woordje veranderen en dit is me nog nooit eerder gelukt dus ik ben wel nieuwsgierig hoe dat in zn gang gaat[/offtopic]