Posts by L.Pappalettera

haha als jij de scripts hebt geschreven is het van jouw, heb jij de plaatjes/layout gemaakt is het van jouw, simpel zat^^ gebruik je een andere source haal je er simpel weg een paar bugs uit waarbij de meeste deel van de source nog hetzelfde is en niet van jouw komt, dan is het niet van jouw maar mag je nog wel de unbugged delen verkopen, logisch. ^o)

misschien een screen van je oude er ook nog bij? dan weet ik wat er beter is xD volgens mij herken ik jouwe aan die leuke rollover effect, waar ik ook erg geinterreseerd in ben hoe je dat hebt gedaan of heb je dat ergens vandaan?

maarja om dan toch even aan jouw opmerkingen te voldoen,

Ik vind m zeer mooi! , ik zie niet echt iets dat niet mooi is dus..
    score is na mijn gedachten zoon 7,5 , waarom geen 10? omdat het altijd nog beter kan natuurlijk sinds de binnen kant wel mooi is maar de buitenkant is ook best simpel haha. :p

Tips: Versier hem meer!
    Cijfer: 3/10
    Overig: Ik zie alleen een mislukte inlogbalkje, een rood dik streep zegmaar bovenaan, met daarin een logo en 4 catogorieen
    en daaronder een screen van een ander website met daaaronder.. nog een paar grijze plekken? :}

virus zelf verwijderd en de logs.dat ook voor de zekerheid :) geen problemen voor zover dus topic mag wel gesloten worden,
    en ook voor de toekomstige probleempjes met zulke hidden virussen enzo.. (en als je anti-virus het niet opmerkt) kan je het zo dus handmatig doen, als je hebt gelezen wat ik allemaal zei..

met cd ".." en dir /ah kan je dus snel die dingen vinden (nja zo doe ik het^^)

Mvg, :slotje::slotje::slotje::slotje:

Nou het antwoordt zou simpel kunnen zijn, als iemand hier er meer verstand van het kon die gelijk antwoorden ten tweede er zou hier ook iemand even kunnen kijken naar zijn eigen appdata/roaming folder of diegene een logs.dat heeft (ik heb windows vista)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.11 19:23:51:
    kijk weet je waarom ik niet zeker ben dat dit een virus is..

omdat er een datum voor staat (VAN 2005!)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.11 19:41:46:
    ik heb de virus als volgd verwijderd:

cd %appdata%
    dir /ah
    attrib -s -h "G34WGUMTDA.exe" /s /d
    del "G34WGUMTDA.exe" /f

en hij wordt nu niet meer opnieuw in m'n appdata folder gegooit ;)

maar ik maak me nog steeds zorgen over die "logs.dat"

Help?

Citaat van BrokenTrack

Heb je gedaan wat ik zei?

Ik heb gegoogled, ik weet hoe ik verborgen mappen kan zichtbaar maken en ontzichtbaar.. maar wat wil daarvan mij helpen..? ik weet wat er staat.. en ik heb ook all gegoogled over de virus zelf.. maar ik kan nou niet mijn preciese antwoord vinden over die logs.dat en daardoor denk ik dat het een keylogger is maar als het niet zo is en ik verwijder hem.. nouja ik wil geen schade aan m'n eigen pc brengen daarom vraag ik het aan jullie wat ik zou kunnen doen ;)

Citaat van Luc

Verplaatst naar de juiste categorie. Dit heeft inderdaad 0.0 te maken met programmeren. Wel met je computer. Had je zelf ook kunnen bedenken toch?

ja sorry, ik was even vergeten dat jullie ook een 'comp' forum catogorie hadden, dus had ik hem even snel hier gepost en er bovenaan neergezet dat ik niet wist waar ik hem kon poste.. in de hoop dat jullie hem wel op de goeie plaats zetten (ik zag die onderste catogorie's over het hoofd. mja nu terug naar m'n probleem.

Ik wist even niet waar ik dit kan posten en hopelijk zit er een computer genie op cp die me hier even antwoord op kan geven..

ik heb gister een virus ontdekt.. en hij komt elke keer weer terug

maar ik wil even weten of dit ook bij de virus hoort
    of dat het gewoon bij de systeem hoort?

in appdata/roaming folder zie je geen logs.dat

maar als ik via cmd;
    cd %appdata%
    dir /ah

doe dan krijg ik dit:

09-10-2011[offtopic]........[/offtopic]18:37[offtopic]...............[/offtopic]475.136[offtopic]..[/offtopic]G34WGUMTDA.exe [offtopic]<-- viruss![/offtopic]
    04-07-2005[offtopic]........[/offtopic]04:56[offtopic]...[/offtopic]<DIR>[offtopic]................[/offtopic]iexplorer
    24-05-2011[offtopic]........[/offtopic]03:02[offtopic]...[/offtopic]<DIR>[offtopic]................[/offtopic]ijjigame
    07-09-2005[offtopic]........[/offtopic]20:07[offtopic]...............[/offtopic]332.847[offtopic]..[/offtopic]logs.dat [offtopic]<-- en dit is..?[/offtopic]
    [offtopic]..........................[/offtopic]2 bestand<en>[offtopic].............[/offtopic]807.983 bytes
    [offtopic]..........................[/offtopic]2 map<pen>[offtopic]..[/offtopic]10.388.267.008 bytes beschikbaar

(Let maar niet op de puntjes.. das gwn omdat cp niet tab spaces ondersteund)

dus ik wil graag weten wat die logs.dat is.. ik denk zelf een keylogger van die G34WGUMTDA virus.. die volgens my zelfs zichzelf ook weer aanmaakt na verwijdering.. telkens als ik m'n pc opstart.. start die programma ook op^^ want dat beweerde mijn anti-virus.. ik had beslist om hem toe te staan zodat ik er zelf eens na kan kijken..

als ik in cmd de logs.dat open
    krijg ik allemaal vreemde troeps waar ik m'n wachtwoorden enzo niet tussen vindt maar het kan zijn dat ze worden ge decoded/encoded..? idk

HELP

want ik ben van plan ze nu te gaan verwijderen maar ik weet niet zkr of dit nou zo slim is.

Wie wil op m'n Wallie kaart bieden
    ik wil het bedrag graag op mijn paypal account ontvangen.. zodat ik genoeg heb om met 1 betalingswijze te kunnen betalen!

zou heel fijn zijn als iemand dit wilt ruilen ;)
    ik vind het best als je maar 4euro stuurt ervoor ofsow :p

en kost dit geld, zoja wat? ik neem aan dat die bedrijven dan bescherming bieden ofsow met die contracten.. ik zou graag zn contract willen opstellen haha.. maar ziet er ingewikkeld uit nja als ik jouw tekst lees :S

mss domme vraag maar; Wat is een inspanningsverplichting en geen resultaatsverbintenis? ik denk dat die 2de zn beetje als het volgende gaat klinken; zonder resultaat geen..?

Ik ben erg nieuwsgierig.. wat je moet doen en waar je allemaal moet aan denken voor je mensen werk aanbiedt zoals je psd werk slicen en/of scripte..

sinds je hierbij wel jouw moet overhandiggen en daarbij het risico loopt dat ze daarna niet meer willen en toch je werk houden... dat zou erg triest zijn..

dus ik vraag me af.. wat moet ik van te voren. zeggen of uitleggen voor ik mijn werk overhandig^^ aan een persoon die ik totaal niet ken lol.

[offtopic]waarom vraag ik dit? omdat ik niet wil dat als ik iemand een opdracht aanbiedt voor een bepaald bedrag om bv. mijn psd te slicen en iemand anders of dezelfde persoon hem dan ook te laten scripten en dat hij ervandoor gaat terwel ik anders misschien mijn werk wel had kunnen verkopen voor een hoog bedrag en zou vreselijk zijn als hij dan mijn werk probeert te verkopen, gebruiken of proberen waar te maken dat het zijn werk is^o)[/offtopic]

ik gebruik deze optie all jaren, en nog nooit problemen mee gehad.. dus ik weet niet waar jullie het allemaal over hebben maarja het is in mijn gedachte niet illegaal als je iemand een uitnodiging laat sturen en daarvoor een beloning geeft (met anti-spam) afmeld link is alleen als je wekelijks dingen stuurt enzo , maar 1mail als uitnodiging zie ik daarvan het nut er niet van in, je kan wel gewoon een optie erbij zetten als; ik wens geen mails meer te ontvangen. zodat het in de toekomst niet meer gebeurt. maarja veel geluk ermee^^

spijtig dat hij weg gaat maarja
    lol het enigste negatieve kanten die ik op cp tegenkom is dat er best veel luie mensen zijn (maar de meesten zijn ook kinderen,, pubers..) die dingen gratis willen omdat ze niet een budget hebbe van een 25+er en/of niet alles kunnen maar dat betekent niet dat het slecht is want cp is hier nou eenmaal om starters enzo verder te helpen.. maar meestal krijg je bij dit soort zaken.. van die negatieve reacties.. van ga eens googlen, ga dit of dat leren, gratis komen we niet ver mee.. maarja ik vind ook dat de internet wereld veel beter zou zijn als er meer hobbyisten zouden zijn dan echte zakenmannetjes.. sinds er dan veel meer lol is inplaats van geld geld geld (xD) maarja iedereen zijn mening en ik denk dat de meesten ook wel snappen wat ik bedoel.. anyway its a free world en je mag je mening uiten maar hou het gezellig! en niet afkraken want daar wordt niemand beter van ^o)

nu terug naar joshua..,
    hopelijk kom je ooit als het weer goed begint te komen.. weer terug lekker helpen in de crew en proberen van cp de beste crime/games/scriptkiddies community haha te maken 8-| nog veel plezier verder wat je ook gaat doen :cheer: