Posts by L.Pappalettera

slicen en scripten via teamviewer? kunt u een screenie laten zien van wat er gesliced moet worden (indien het groot, klein/veel of weinig werk is hehe) :p

Dus even voor de duidelijkheid? dit bevat geen DirectAdmin page.. met deze opties enzo..?

Domain Setup

Change Password
    Login History
    Support Center
    Installed Perl Modules
    Create/Restore Backups
    Site Summary / Statistics / Logs

FTP Management
    Subdomain Management
    MySQL Management
    Password Protected Directories
    File Manager

E-Mail Accounts
    Catch-All E-Mail
    Forwarders
    Autoresponders
    Vacation Messages
    Spamassassin Setup
    Mailing Lists
    SPAM Filters
    Webmail: Squirrelmail
    Webmail: Roundcube

Featured Applicationsview more

...

Server Information
    Cronjobs
    Mime Types
    Apache Handlers
    Custom Error Pages
    phpMyAdmin
    Site Redirection
    Domain Pointers
    Installatron Applications Installer

want ik ben daar ook gewend aan (is handig) dusja.. wat krijg jij dan alleen te zien? alleen de bestanden overzicht, database etc?

en
    hoelang zijn de domeinen en hosting geldig?
    kan je ze ook pushen naar bv. versio ?
    en alles is unlimited, dat lijkt mij heel veel gekost te hebben haha.. dus je hebt onbeperkt ruimte, wat zouden ze daar dan ong, toelaten aan dataverkeer als je dat weet :p

Nieuwsgierig nieuwsgierig... :$

btw, all problemen gehad?

sinds ik even had gegoogled en bij de eerste resultaat ging het all miss, ik zocht naar: unlimited gb's of transfer fake
    en kwam hier:
    http://www.webhostingtalk.com/…e/index.php/t-879160.html <-- eerste resultaat en gaat gelijk all over justhost.com :O hebben ze btw een kvk nummer? want die ik vond was van .nl

ook voor jouw raadt ik dus aan eerst even te googlen voor je een hosting neemt :P

de streep is een plaatje geen kleur :p ik moet 'm laten uitrekken doormiddel van background-size: 100% (anders kwam hij niet goed),
    de background moet blijven staan en die streep (image) bekijk maar de vorige reacties.. moet gwn door gaan.. zou dan misschien die kleur in een andere url veranderd worden? volgens mij nie :$
    iemand nog ideeen? :$

Moet morgen inleveren:((

Hallo,

Ik zou wel een ip ban pagina/script willen, waarmee ik spammers & hackers kan bannen... want dat krijg ik niet voor elkaar en ik wil het heel graag (L)
    Dus bevoorbeeld iets, een kleine code om hun ip te laten opslaan ofsow en daarna via een ban script/pagina..? 'm te kunnen bannen Want ik heb paginas waar mensen dingen kunnen posten (scripts, etc..) maar als ze rare dinge doen of onzin poste wil ik ze graag kunnen bannen...)
    Als je wilt dat ik ook dingen in me database moet stoppe, kan je dan ff een sql make.. das handig

en als je dat niet voor me zou willen doen, dan wil ik wel gwn een search functie hebben als je dat kan maken :$ waarom vraag ik dit? omdat ik zelf geen grote budgets heb om het te laten maken (ik ben nog steeds een pubertje he) met weinig verstand van all die script talen maar toch zou ik er heel graag mee bezig willen zijn.. (websites onderhouden/beheren) zou heel fijn zijn als je wat voor me zou kunnen betekenen!

Met Vriendelijke Groet, Lorenzo(a)

miss weet die kind niet wat hij doet, hij is 11 moet ik hem dan zo kwadelijk nemen.. ik zou gwn goed op me source letten.. en van te voren uitvissen of ik hem wel aan de juiste persoon, geef/verkoop..
    en als ik hem toch wil verkopen aan een iemand van onder de 12, dan wil ik graag toestemming van de ouders als jullie verkopers daar nou ook eens aan denken :D

btw, succ6 met aanklacht indienen over hem.. want zo te zien heeft die all waargemaakt xD op die website die hij zelf ook nog es gaf.. dat niet iemand anders maar hijzelf de script vrij geeft whaha.. als hij 30leden heeft ^o)

http://www.wrh4x.com/forum/topic/149/gratis-maffia-source/

Mijn discussie hierover eindigd, lossen jullie het maar op xD [offtopic]ehhemmHijHeeftMnogNietWeggegevenkuchkuchPak'm[/offtopic]

oja btw het grappige gedeelte is (dat hij de link van de free hosting heeft veranderd in zoiets als .tk , hij heeft dezelfde naam als hier & whaha (xd) hij zegt dat hij hem zelf gemaakt heeft (xd) (xd) (xd) ennn... no bugs? dat geloof ik nie :P

de licentie mag verkocht worden, maar vrijgeven zo te zien niet.. maar alsnog xD ik denk idd niet, dat er wat gedaan wordt aan een 11jarige mja.. wel goed dat hij nu all begint vind ik (met scripts enzo) want dan heeft die dus meer leertijd enzo xD mja als je zijn gegevens hebt. dan zou je zijn ouders wel kunnen aanspreken :p maar veel zie ik niet aankomen haha |-) mjaa succ6 met de verkoop ervan^^ als die gwn te downloaden is, zie ik ook niet veel kopers aankomen. mja mijn mening.

wrm zo moeilijk doen? zoek gwn effe uit hoe je het een paar keer kan encrypten in jouw codering/manier... dan kan niemand je bron lezen, en blijft het intact.. .... soms zijn er ook van die javascripts en zulke dergelijke dingen ge encrypt.. je kan ze dan bv. wel gebruiken als je het steelt.. maar wijzigen ho maar :p dus als je er dan een (c) met wat copyright gegevens neerzet.. en je komt erachter.. bamn :piraat:

paysafecards.. kan je hier alleen boven de 10euro krijgen.. en wallie ook van 5.. en paysafecards.. kzie echt zowat nergens verkopers enzo die, die dingen accepteren^^ wallie wel.. dus kvind het wel jmmr

nou wat wil je doen.. om zoon iemand aan te geven?
    jezelf contacteren?? :p btw hacken zoals dingen dat echt geld kost.. is zkr strafbaar.. maar bv.. misbruik maken van een bug zodat je unlimited power hebt ofsow.. ik denk niet dat daar veel aan gedaan wordt (wel de bug fixen natuurlijk maar aangeven enzo...) hm is het niet de verantwoordelijkheid van de scripters.. om die bugs te voorkomen, de hackers zetten ze er niet in.. die vinden ze xD

Maak je eigen encrypter scriptje.. waardoor jij hem alleen kan terug veranderen naar oude script om hem te lezen en te wijzigen.. dan issie beveiligd XD of download wat goeie encrypt programmatjes :P er bestaat ook dubbel encrypten.. om het nog moeilijker te maken voor de gebruiker. maar dan heb jij ook steeds zelf veel werk om het te wijzigen.. (normale script bewaren , encrypted scripts uploade.. en steeds als je wijziging maakt, opnieuw uploaden met een paar nieuwe?? verschillende encrypties.. mja veel geluk xD ik doe meer aan decrypten) :p

Mvg,(a) [offtopic]Ik decrypt of laat soms scripts decrypten omdat je betaald voor een source en dan zitten er encrypted files bij xD nou mooii nie :P[/offtopic]

ik zie aan de codes dat dit nog over het vorige onderwerp gaat :P of heb ik het fout? want dat fixed wist ik all, ik wil graag zoals ik in vorige reactie heb gezegt, dat die background gewoon blijft staan
    en in het geval dat als de tekst te lang is voor de background zelf, dat die niet fixed is.. maar dat die met die streep gewoon verder gaat (inplaats van kleur) zodat het net lijkt zegmaar dat de achtergrond veel langer is.. terwel er gwn 1 lijn opnieuw en opnieuw wordt gebruikt als er meer text enzo is..

btw ik gebruik op dit moment gewoon:

PHP
    ....
      <style type="text/css">
      body {
        background-attachment: fixed }
      </style>
    </HEAD>
    <BODY background="media/images/achtergrond.jpg" BGCOLOR="grey">
    .......

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.11 14:17:22:
    Iets zoals dit, (is niet goed mja; voorbeeld!):

PHP
    <style type="text/css">
      body {
        background-image: url('media/images/achtergrond.jpg'); top no-repeat; /* Achtergrond plaatje */
        background-line: url('media/images/onderlijn.jpg'); repeat; /* Achtergrond onderlijn, loopt door als de achtergrond te klein is */
        background-size: 100%; /* Achtergrond laten uitrekken tot beeldscherm formaat */ }
      </style>

kijk als voorbeeld... bedoel ik,
    een schaduw die van boven naar beneden gaat..
    dan als die schaduw, vlammen of wat dan ook.. eindigt
    heb je iets dat niet verschilt als je het opnieuw doet..
    wat ik dus heb is dat de tekst nietgoed zichtbaar wordt met fixed background dus wil ik dat een ander plaatje.. de onderste gedeelte (een kleine lijn) gewoon gedupliceerd wordt. snap je?

alleen ik weet ten eerste niet hoe dat heet of genoemd wordt, en ten tweede googlen leverde me niks op dus hopelijk heb jij een oplossing xD .. in die gradients zag ik geen oplossing :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.10.11 12:31:13:
    Kijk dit wil ik even bereiken xD
    dit is de achtergrond:

en daaronder moet deze streep door en door gaan.. hoever de tekst ook gaat.. zegmaar hetzelfde als ik die streep niet zou gebruiken dan zou die gwn de achtergrond zelf dupliceren...

Mvg,(a)

wow dat was simpel :$ haha excuses.. misschien om het nog beter te maken, weet je ook hoe ik de pagina door laat lopen met een zegmaar lange streep die de pagina niet lelijk maakt en vooral de tekst erop niet..

zegmaar je hebt een vloed van boven naar onder
    en onderaan is hetgewoon hetzelfde dus die mag gedupliceerd worden. heb je daar ook zn css code voor? (a)

(edit: wel gwn met een plaatje he, een stuk van die layout^^ niet letterlijk een streep. je snapt me vast wel)

Hallo CP!

EDIT: Om je achtergrond gewoon te laten staan kan je gewoon gebruikmaken van; 'background-attachment: fixed'

(Daarom nieuwe vraag! lees hieronder de reacties door en zie maar hoe je me verder kan helpen)

Mvg,(a)

De onderstaande vraag, is niet opgelost in de gewenste tijd (want ik heb de opdracht all ingeleverd.. moest vandaag af zijn, maar toch zou ik graag nog willen weten hoe dat nou moet voor de volgende keer, kan ik dat wel in me volgende opdracht gebruiken^^(xD)

ik denk ook dat hij ongeveer met alle rechten zoon 200-250 op zal leveren.. en maffia kun je bijna niet meer uniek noemen sinds er all te veel zijn ehhem^o) mja je kan ze nog best verkopen als licenties voor zoon 50euro per stuk ;) als het echt een goed lopend game was.. dan had je er inderdaad veel meer voor kunnen krijgen.. maarja :p

heb je all verdiensten gemaakt met 123ps3.com zoja mag ik weten hoeveel p/m, p/w .. p/d ?? en wat is zegmaar jouw werk daarvan? sinds wordpress toch zo te downloaden is? (maar kheb er nog nooit eerder mee gewerkt) dus ik ben wel nieuwsgierig:p

Citaat van marcofc

ik heb hem wat verder gemaakt wat vinden jullie nu ?

beter maar, maar nog steeds niet veel verschill van daarvoor en ookal wil ik eraan toevoegen dat die login (als dat naar je admin pagina leidt ofsow..) je beter weg kan laten? en dan wel nog leger zal zijn.. maarja ? :D probeer hem eens wat leuke effects te geven?

Citaat van Tux

In je dromen. Veel meer. Developers leven ook niet van droog brood met water hoor. Ik denk dat als je iets op maat laat maken gezien het standaard uurloon je uitkomt op een bedrag van tussen de 10.000 en 50.000 euro. Ligt er aan hoe mooi je het wilt hebben. Denk dat als je in de gaming industrie out of the crowd wilt komen je wel kwaliteit nodig hebt.
    Als je een goede website wilt overkopen wordt het waarschijnlijk duurder, aangezien die naast het bouwen van het spel ook nog bezig geweest zijn met onderhoud, SEO en marketing.

overdrijven is ook een vak he, voor dat geld kan je all een 3D Spel krijgen, inplaats van die html/php browser spelletjes..

*Tenzij je een goed lopend website overneemd natuurlijk, maar daar had jij & de vorige het niet over. :p