ik heb alle reacties en begin topic gelezen maar ik kom er niet uit, verkoop jij de source met alle rechten waarna het dan ook echt alleen van jouw is..? en gaat die romeinse dan ook offline want het is wel dezelfde site.. alleen andere taal? dan is het niet uniek... ik raadt je aan veeel meer informatie mee te geven sinds er gewoon een andere website aanwezig is met de hele source en ook gewoon de demo in begin topic mee geven.. en even deze topic laten opschonen ofsow want dit maakt me interrese wel lager..
Posts by L.Pappalettera
-
-
Hallo CP!
Ik heb een opdracht voor school.. om wat met cmd(bat) en vbs te kloten xD en ik heb all een aardig scriptje opgebouwt in vbs.. alles loopt tot nu toe oke.. maar het laatste kom ik niet uit-.-"
het is nogal een lange script dus als je me hier niet mee kan helpe met alleen de kleine gedeelte pm me dan maar^^ mja dit is de stukje waar ik niet uit kom:
PHP
Toon MeerWScript.Sleep 50 WshShell.SendKeys "{BACKSPACE}" do wscript.sleep 100 wshshell.sendkeys "{CAPSLOCK}" loop Set wshShell =wscript.CreateObject("WScript.Shell") WScript.Sleep 50000 msgbox "Wanne Hear Some Funny Beeps?!" for i = 1 to 500 Set oWS = WScript.CreateObject("WScript.Shell") oWS.Run "%comspec% /c echo " & Chr(07), 0, True next 'Then' WScript.Quit
PM ME MAAR ALS JE ER VERSTAND VAN HEBT :hmm:
de ene is dat hij je capslock elke keer veranderd.. en de andere is dat hij een berichtje weergeeft en nadat je op ok hebt gedrukt dat die nogal vaak gaat beepen.. maar ik weet niet hoe ik eerst die capslock in schakel met een loop en dan na 50.000 miliseconden ofsow een berichtje activeer en dan dus de beep.... ik weet wel dat ze werken maar niet allebij^^ ik moet wat verkeerd doen dus zeg maar wat en zeg er ook maar bij hoe ik het fix.. dit is alleen om te leren natuurlijk.
Mvg,
-
marc0fc met een null ?
-
Weet iemand toevallig hoe je Task Manager in vista kan enablen nadat het is gedisabled door een virus? sinds ik op google heb gezocht en de enige resultaat was dat bij de register je iets (1) in een (0) moet veranderen maar naast: Policies/ Staat geen System .. dus is hier een andere key voor in vista of moet het via een andere manier? ik wil dit gewoon graag weten uit voorbezorgdheid.
-
bij mij nemen ze de paysafecards en wallie cards niet terug dus ik neem aan dat ze dat ook bij jouw niet doen (xD) je betaald ervoor, dus het zijn jouw zaken wat je ermee doet. mag ik weten van hoeveel die paysafecard was? ik heb zelf namelijk nog een heel klein bedragje op een wallie staan^^ pm me..
-
ik kan mills krijgen voor 0,30 p/mill dus dit is veeelste duur :O 30cent per mill is dan ook wel het goedkoopste maarja er zijn genoeg mensen die dat doen, hoe denk je anders dat die bedrijven winst maken die ze weer doorverkopen..
btw in 2dagen maak je zoon 8-9mill dus ik snap ook niet wrm je het zou kopen.. er zijn genoeg money making ways XD
Maar Dein, dit is niet verkeerde categorie
(ver)koop overige^^ en ja idd het mag niet maar er zijn genoeg mensen die het toch doen. (A)
-
Citaat van DangerProne
gewoon met nero, dvd video bestanden branden, das alles.
ik zal het daarmee eens proberen, ik heb net winavi geprobeert.. resultaat was ; toen ik de dvd selecteerde (de hele map dus) dat hij een error gelijk aangaf... WinAVI Video Converter werkt niet meer ^o) ik had gegoogled en zag dat je k-lite pack moest downloaden ofsow.. heb ik gedaan maar gaf geen verandering -
je kan toch alles simpelweg pushen naar die andere gebruiker van versio?
-
enige ervaringen met zulke programma's? zodat ik niet een programma neem met lelijke watermarks.. enzo
en btw ik heb allemaal bestanden in die folder.. als ik alleen de optie krijg om een vob of ifo bestand te kiezen... moet ik dan gewoon de VIDEO_TS.vob kiezen? ofsow.. de hele map is zoon 4,31gb
-
Hallo CP!
Het is echt een te lange tijd geleden dat ik een film heb gebrand op een dvd.. daardoor ben ik vergeten hoe ik dat deed.. dus wil ik het hier vragen zonder dat ik (door het uitproberen) teveel cd's/dvd's verspil..
Ik heb een map: VIDEO_TS
met daarin allemaal VOB, BUP en IFO bestanden (de VOB bestanden kan ik afspelen in VLC Player..)
maar ik wil dus deze film op een dvd branden of als die eerst omgezet moet worden naar iets anders.. ik herrinner me dat ik lang geleden moyea en deamon tools gebruikte.. maar kweet het niet zeker dus als iemand hier me kan helpen zou dat geweldig zijnMet Vriendelijke Groet,(a)
Als er nog iets nodig is aan info laat me maar weten.. hopelijk wordt dit snel opgelostPS. alleen reageren als je ook echt kan helpen:cheer:
-
Citaat van Dein
Even voor de duidelijkheid je account is niet zomaar gehackt je zal toch wel degelijk iets prijsgegeven hebben ? Anders had je een slecht wachtwoord dat gemakkelijk te bruteforcen was of iets dergelijks. Ben er zelf van overtuigd dat die persoon een skid is.
Best kun je eens zien of je geen alternatief email had opgegeven dan kun je een nieuw wachtwoord daar op maken, zo niet, heb je een geheime vraag ingevuld? Als je die ook vergeten bent, tja dan ben je de klos. Microsoft gaat je niet zomaar zonder bewijzen je account teruggeven.
Of de hacker heeft zijn geboortedatum en wat antwoorden op geheime vragen losgekregen om zn wachtwoord te kunnen krijg of resetten zoniet tja dan heb je je aangemeld op een scam website die je wachtwoord wou en dus ws van hem was of niet? mag ik je vragen watvoor wachtwoord je gebruikte.. niet de wachtwoord zelf maar gwn ... letters met cijfers dat geen bestaande woorden bevat? veel of weinig..? :p -
ja en misschien bewijs dat het van jouw is en dus dat je het kan verkopen?
-
lol ik snap dat ook niet waarom zou dat illegaal moeten zijn? je legt uit hoe het werkt, wil je het niet of voldoe je niet aan de eisen dan doe je niet mee? ik snap wel als je zoon belprogramma bedoelt van bel of sms dit.. en maak kans bla bla bla.. en dat je dan een dure abbonoment tegoed ziet aankomen enzo.. van elke week zomaar zoon X.. bedrag in rekening brengen en vervolgens een hele moeite doet om het stop te kunnen zetten. kijk dat snap ik wel ja.. meer uitleg zou voor de toekomstige vragers wel handig zijn.(a)
-
kuwt ik heb nog een wallie van zoon 5 euro.. iemand nodig?
-
bekijk ten eerste gewoon of hij het wel doet door hem gewoon helemaal openbaar te maken, zoja.. zet dan de permission op 755 of 777, lukt dat niet, probeer er dan een wachtwoordt op te zetten (de pagina) zodat jij er gewoon alleen op kan ^o)
-
-
Hallo MaffiaLord(S?)
Hier staat misschien de antwoord bij die je zoekt:
-->Klik hier?<--
Zoniet? dan maar even googlen naar een goeie js die dit voor je kan regelen, tenzij hier iemand is die het antwoord voor je klaar heeft staan. (a)
ik nam dus aan dat je gewoon je menu/div wilt refreshen per 10sec?Mvg,:p
-
Mooie site, ik wou zelf een tijd geleden de layout kopen, maar was all verkocht toen kwam ik er degelijk ook achter dat jij de layout begon te gebruiken ik had daarover wat meldingen gedaan maar geen reacties terug gekregen. ik heb wel gehoord van jouw dat jij deze gewoon moch gebruiken.. maar of dit waar is weet ik niet, maar hij blijft mooi.
-
daamn das nog slechter dan mijn nederlandse taal (a)
-
Wat is je huidige link? en waar wil je hem in veranderen? ik zou dit wel voor je kunnen doen als je dit zo moeilijk vind-.-" enigste wat je wel moet doen is.. zoon 20visits krijgen per maand ofsow.. anders verloopt je .tk domein en zit je er weer mee
mja zeg maar als het je niet lukt^^