Graag meer duidelijkheid over wat je wilt kopen?
Of maakt dat niet uit???
Graag meer duidelijkheid over wat je wilt kopen?
Of maakt dat niet uit???
MrMees dat is goed om te horen, je kan er zodadelijk mee aan de gang :cheer:, Vergeet niet mij op de hoogte te houden.
(Mensen hij doet slicen en inbouwen mocht er iets aan de hand zijn meld ik het.
Mvg, Lorenzo P.
Citaat van BrokenTrackWas het niet zo dat weggeven/verkopen verboden was met als uitzondering als je lid was van een bepaalde Google groep?
nooit van gehoord? het is jouw coupon dus ws mag je zelf dus ook bepalen wat je ermee doet.. zoals je er voor betaald als je 'm bevoorbeeld bij een hosting krijgt, als je hem niet wilt gebruiken wat moet je er dan mee? xD terug geven..? tenzij het in de cp regels staat..? maar kan niks vinden :$ dus dat mag je mij aanwijzen
Citaat van Maviosestond 75 tot 21 november op :p, 25 euro extra dan :).
whaha geweldig (xD)
Citaat van MavioseHXQC-3NLR-4H6C-QUWU-6FS = 50,00 tot 31/12
Citaat van twistedcakeis mogenlijk maar heb net een ander idee gekregen... Mafia mmorpg game in 3D bestaat dit al?
jep zulke spellen heb ik all eens gespeeld, maar ben er best vroeg mee gestopt.. sinds het me een beetje hetzelfde gevoel geeft als all die maffia spelletjes waar ik all teveel van heb gezien xD doe iets middeleeuws ofsow.. dat blijft altijd leuk
quest systeem tijdens het levelen en leuke bosses! :p
zoals all eerder gezegt is,
gaat het om de account van je phpmyadmin..;
http://www.maffia69.com/phpmyadmin/index.php
of om je ingame admin account?
http://www.maffia69.com/index.php?doe=1&id=3
Als je website tegen cookies beveiligd is.. hebben ze ws een werkende sqli gevonden.
ben je beveiligd tegen sql injecties,
dan hebben ze je ws ge brute-forced en als je een simpel wachtwoord hebt... duurde dat dus niet zo lang...
ben je er ook zeker van dat je geen keylogger of iets dergelijks op je pc hebt?
Als je er zeker van bent dat je tegen sqli's bent beveiligd zou ik je aanraden om er een limiet op het inloggen te zetten.. dat ze dus bevoorbeeld na de 3-5de keer fout inloggen een paar uur of misschien een dag moeten wachten en dan daarbij je account wachtwoord wat moeilijker maken en kijken of ze hem opnieuw kunnen krijgen.
Zeer simpel maar ik zou zeggen; als je toch zo laag begint probeer dan wat uniekere stylen van de indeling enzo sinds deze indeling zegmaar veeel gebruikt wordt^^ en dan zelfs als je hem afmaakt echt met wat mooiere kleurtjes en effecten enzo.. dan is die nog steeds beetje hetzelfde als all die andere maffia/crime games..
ik heb nooit in me leven kerst gevierd.. nja niet met cadeautjes enzo.. wel soms beetje sfeer erin houden door wat spul neer te zetten maar veel ook niet.. en sinds me zusje nu weet dat sinterklaas niet bestaat-.-" gaan we het ook niet meer vieren dus voor mij is de lol er nu van af, helaas.
Niemand met wat vbs ervaring? ^o)
Citaat van YoichiJe vraagt om een gevallen appel, aka kijk langer dan je neus is.
hij vraagt niet om een appel en je neus lengte is geen tijd dus je kan niet langer kijken :p sorry ik hou niet zo van.. zulke geheimzinnige zinnetjes^^ Ik ben het met Joyeria eens maar ik vroeg me dus af hoe het met die source van BrokenTrack gaat?
Niet goed - dan miss topic cleanup
Wel goed - topic sluiten?
auw nooit problemen mee gehad of die script van jouw doet het per dag maar ik denk het niet :p
Hallo CP!
Ik ben een Mail Programmatje aan het maken met VBS(Visual Basic Scripts).
Waarom? Om de taal een beetje te leren, omdat ik het leuk vind om ermee bezig te zijn en het is best handig! (De Programma zelf).. Ik ben er op school trouwens ook mee bezig.
De vraag luidt als volgt:
Ik kan de VBS Programma laten opvragen watvoor informatie uitgevoerd moet worden doormiddel van InputBox("") Maar ik wat er nu gebeurt is, dat bij elke InputBox je op OK moet drukken om naar de volgende te gaan.. maar ik wil dus graag dat hij alle inputboxes in 1 venster laat zien dat is dus me eerste vraag.
Dezen gebruik ik hierbij:
objEmail.From = InputBox("FROM Email Here.")
objEmail.To = InputBox("TO Email Here.")
objEmail.Subject = InputBox("Subject Here.")
objEmail.Textbody = InputBox("Textbody Here.")
Me tweede vraag erbij is dat ik ook een betere soort van een inputbox nodig heb om bevoorbeeld een bestand te selecteren.
Maar ik weet dus niet watvoor functies/commands je ervoor gebruikt.
Ik heb nu bevoorbeeld:
En ja daar kan ik wel ook een inputbox van maken.. maar ik zou het veel handigger vinden om de bestand gewoon te kunnen selecteren zoals de meeste programma's doen.
Iets zoals dit? IDK (Mja hoe moet het erin.. btw google helpt me niet altijd:$)
Als de hele VBS Script nodig is, PM Me dan^^ maar voor nu houden we het hierbij.
Toestemming van R.Jipping
ten eerste, watvoor paint programma gebruik je? is je antwoord geen photoshop dan raadt ik je alsnog photoshop aan en daarbij wil ik zeggen (de tip dus) dat je gebruik moet maken van de effecten van photoshop zoals schaduw toevoegen enzo wat dingen veel mooier kan maken. jij hebt nu wel de indeling maar er zit meer amateur werk in , niet dat dat slecht is! je moet toch ergens beginnen maar ik zou wat met de effecten proberen je kan ook bevoorbeeld naar mooie brushes zoeken en daar wat mee doen.
ik wens je veel success ! :piraat:
silverstar waar kijk je precies? in msn messenger zelf of bij je hotmail (contacten)? en btw heeft iemand misschien een directe hulp mail address van msn messenger support ofsow.. sinds ik zelf ook all een hele tijd problemen heb waardoor ik alleen nog maar kan chatten via hotmail zelf xD (moeilijk uit te leggen mja)^o)
mag ik vragen wat niet goed werkt xD kheb ook ooit die source gebruikt en het werkte perfect? :p
nee de virus is niet hidden en ja ik heb daar ook wel ervaring mee maar ik bedoelde dat bevoorbeeld de map in de register hidden is ofsowiets ookal heb ik dat nog nooit meegemaakt, of het zit op een andere plek maar ik vind het gwn raar dat ik geen system erbij heb staan? dat hoort toch zo of is die op één of andere magische wijze verdwenen of hoor je die niet te hebben in vista of w7? hoe heeft de virus dan de taakbeheer kunnen uitschakelen zonder met die keys te kloten? ^o)
tja dan volg ik de raad van cosa-nostra wel op.. idk of het werkt, waarschijnlijk zit die systeem map ergens anders verborgen ofsow? of is die hidden? maar wat ik haat en totaal geen zin in heb is dus dingen totaal opnieuw installeren maarja toch bedankt,
als iemand nog tips of andere weetjes hieraan toe te voegen heeft, ga gerust je gang!
nou nee kdenk niet dat men meer behoefte heeft aan banditi sources de enigste probleem hier is .. dat men zekerheid wilt hebben zodat ze/we niet worden opgelicht voor 150-300 euro.. want tja das niet niks, en je bent echt bekend hier op cp.. dat zie ik all aan je posts count + er bleek later een link in de css te staan van een andere website die totaal hetzelfde is maar dan in een andere taal wat dus kan blijken over een rip.. en daarom wilt men hier dus zekerheid en om zo snel de topic te laten sluiten lijkt me ook weer onnodig mja het is jouw keuze.