Posts by L.Pappalettera

Citaat van Qantus

@h4x0r66
    Dus als ik jou onzin aansmeer wat je nooit ontvangt vind jij dit oké ?
    Daar is een handelsnummer voor, die weten alles over de verkoper zodat de koper in bescherming is.

ik zei dat als je een winkel wilt beginnen dat je dat gerust kan doen, en tja als ik dat onzin graag wil hebben en er voor betaal dat is dat gewoon zo.. als ik het maar wel ontvang.. anders heeft 't allemaal natuurlijk geen nut maar dat snap je zelf toch ook wel... meestal betaal ik via paypal.. en als ik de goederen niet binnen krijg.. regel ik met paypal wel dat ik het terug krijg :p nja 'this me all eerder gelukt dusja.. (xD)

Nou zoals je all een beetje kan zien aan de titel... ik heb problemen met een contact script..

Het zit zo, ik heb een portfolio index.htm en daarin heb ik het volgende staan van line 371 t/m 392:

PHP
    .Sry.

Maar ik heb er nooit een echte contact script van gemaakt. (ik ben er nu dus wel mee begonnen)
    en heb een contact script in php, die in de index.htm dus moet, ik had eerst geprobeert om hem te includen maar dat werkte niet.. toen probeerde ik hem samen te voegen maar dat ging ook niet echt soepel ^o)

dus zou iemand met veel meer ervaring^o) hem erin kunnen zetten (onderwerp kan beter op een default one);

PHP
    .Sry.

aub alleen reageren als je kan helpen, je kan me ook pb sturen..

Downloadt: Havij
    en zoek; google dorks

veel plezier-.-" btw je hebt niet in 1x zo een SQL Injectie klaarliggen.. ze zijn allemaal anders en je moet wel paar keer testen tot je de goeie hebt en ja bij hele slechte engines of websites kan je doormiddel van ' OR 1=1 gwn all inloggen bevoorbeeld op

cApexWEB... met;
    Username: x'or'x'='x
    Password: x'or'x'='x

en nee SQL Injections leer je niet zomaar, mja als je het nooit probeert :P en idd is erg handig om jezelf dan ook tegen te beschermen.. maar dit is niet altijd waar deze vragen naartoe leiden. :p

Knowboard.. dat hielp niet..

mja ik heb de probleem all gevonden ^o) ik zag het waarschijnlijk over het oog bij de vorige poging van het overkijken... en het gaf geen problemen bij GC en FF dusja.. mja dit heeft het gefixt:

.button_wrapper .inner {
    background:none repeat scroll 0 0 #EEEEEE;
    border-color:#CCCCCC #999999 #999999 #CCCCCC;
    border-style:solid;
    border-width:1px;
    display:block;
    height:30px;
    }

Het Dikgedrukte is weggehaald, probleem ook weg.. Toch bedankt allemaal voor de hulp.. ik heb weer wat dingetjes geleerd tijdens het zoeken naar de fix. :cheer:

Hier kan een slotje op:$:SLOTJE:

Citaat van Dein

Misschien moet je hem onder dat PHP gedeelte zetten..
    Ik bedoelde gewoon boven alle andere css code.

Werkt ook niet.

Citaat van Knowboard

PHP in css gaat niet werken...
    Je moet reset.css in je css folder plaatsen en dan link href maken boven style.css in je index

Ik heb die reset.css aangemaakt
    en boven de code waar m'n style.css wordt opgeroept dit neergezet:

PHP
    <link rel = "r-stylesheet" href = "i_files/reset.css" type = "text/css" media = "screen" title = "r-stylesheet"/>

Toch ook geen effect.^o)

Citaat

The goal of a reset stylesheet is to reduce browser inconsistencies in things like default line heights, margins and font sizes of headings, and so on.

Uitleg..?

Citaat van K.Rens

Als het tegoed op is, stopt de campagne automatisch.

Je kan de coupon code invullen na het aanmaken van een eerste campagne, onder facturatie gegevens.
    Als je kiest voor bank overschrijving, dan ben je zeker dat google niet automatisch geld aftrekt van je rekening.

Vergeet niet dat google als je privé gebruiker bent, 15 euro activatie kosten vraagt, voor je je tegoed kunt gebruiken.
    Voor bedrijven moet dit niet.

even voor de duidelijkheid.. bij mij werd er niet om 15 euro activatie kosten gevraagd en alles liep soepel? en ik ben natuurlijk geen bedrijf (xD)

ik heb een probleem met een functie; span

bij FF en GC zet hij de buttons wel gwn mooi naast elkaar maar in IE.. gaan ze lelijk onder elkaar... en het komt door die span functie maar kweet dus niet hoe ik dat anders krijg? iemand miss een ideetje...? dit is de code:

.SOLVED.:slotje::slotje::slotje::slotje:

Citaat van Fitim

Ik stuur ze wel even een mailtje:)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.12.11 17:24:46:
    Heb even rond gevraagd en je mag de cartoons gebruiken indien deze niet verkocht worden(h)

Hij heeft all aangegeven dat hij gevraagd heeft, als hij de waarheid hierover spreekt zal hij dus ook geen problemen krijgen in de toekomst hiermee.

Citaat van Grolsch

Aangezien hier een abonnementsdienst aan verbonden is valt het vragen van een PSD dus onder het verspreiden van WAREZ wat verboden is hier.(h)ps deze zijn zeker niet van mijn mafia !hebben ook niet de rechte !!!

ten eerste, ik heb nergens over één of andere abonnementsdienst gehoord hierbij en zie hierover ook niks in de regels staan,
    volgens mij heeft het er niet eens mee te maken.

ten tweede: hij vroeg het en bij de titel staat een vraagteken, wat mij dus laat denken
    (zijn dit 'Mijnmaffia cartoons?') dus niet zo boos/negatief reageren, als je goed leest zie je dat Mafia Death over de rechten beschikken en als hun aangeven dat je hun material mag gebruiken is hier niks illegaals aan!

Citaat van Grolsch

ik heb toestemming en het is niet echt leuk als jij deze ook gaat gebruiken bedenk zelf even wat aan gezien ik deze al hel wat jaartjes heb bedenk zelf een cartoon !!!

Als jij er copyright op hebt bepaal jij dit, je mag hier wel je mening over geven maar hij kan echter
    nog steeds naar de echte eigenaar ervan gaan en ook voor toestemming vragen.
    btw er zijn all zoveel mafia games.. ik denk niet dat het erg gaat opvallen mja.

Hallo,

Als je even goed kijkt bij de introductie:

Introduction
    This time I wrote this post as the job was being developed. This way you?re going to see how the order is developed, from the first sketches to the final result, I hope I won?t miss anything? What stress!
    Also, notice this is not a Photoshop tutorial where I explain everything in depth (for that I already wrote a really detailed tutorial about mascot design in Photoshop). My goal here is to show the way I work. Below is the final design I did for Mafia Death.

En hun hebben natuurlijk een copyright, dus moet je hun om toestemming vragen om het te kunnen/mogen gebruiken.

Mvg, LP:cheer: