de site is all online :p ? wat zijn je plannen er verder mee? muziek zoeken op youtube en op je website plaatsen? en dan... reclame maken?
Posts by L.Pappalettera
-
-
Zonder script kunnen we niks:p
-
Enigste dat ik kan zeggen is dat ze(de bezoekers) per direct naar hun favoriete catogorie kunnen luisteren zoals House... Hardcore.. mja als je dat bij youtube intikt krijg je ook genoeg resultaten
nu wil ik eigenlijk ook wel de bedoeling ervan weten (xD)
-
Whaha okey daar heb ik meer interrese in ja! :p
-
de images die je erin hebt gebruikt, zijn die zelf gemaakt door jou?, die je dus met alle rechten erbij krijgt of zijn het stock images? (bevoorbeeld die DJ Vogel..)
Als je alle rechten erover hebt dan biedt ik als eerst de 'Min' bedrag7,50 dus.
-
laat de css gewoon de outgame layout (bg) omzetten naar full screen niet de layout zelf zo groot maken.. xD want idd nu is hij te groot bij mij
en ook de bg color zwart maken he.. of de onderkant teminste want bij die link die je gaf.. is de onderkant weer helemaal wit.. (uitvagen of fullscreen..)
-
leuke website
bedankt
zaten wat interresante/mooie liedjes tussen :$ helaas zie ik niet echt punten die veranderd moeten worden.. en plus puntje is voor de muziek XD wat helaas niet van jouw is maar wel goed samengesteld haha :p nu nog even wat reclame ervoor maken he!
-
Wauwie
ik vind hem heel mooi!
Misschien ook een idee om de streepjes van de statussen gewoon te laten weergeven achter de kleur waarbij de kleur gewoon de veldjes vult (met de streepjes ook wel natuurlijk, hopelijk begrijp je memja) jouw keuze.. mij lijkt het me wel mooi en als je die outgame en ingame niet helemaal weid over je scherm laat .. worden? doormiddel van css.. dan is het misschien beter dat je ze aan de zijkant uitvaagt naar transparant en de bg kleur dus gwn zwart doet.
-
Mja er staat alweer genoeg informatie waarom het hier gepost wordt, gebeurt niet zomaar natuurlijk!
[offtopic]De webmasters & leden van webscripters.be komen hierheen sinds het hier veel actiever is en ws beter bevalt onder jullie allemaal.. en Koen Rens is de eigenaar van GameColl dat nu onder de naam DiMoWeb verder gaat en hij is ook eigenaar van CP dus lijkt me niet zo raar als hij dat wil posten.. xD[/offtopic] -
graag zie ik ook gewoon de hele layout (orginele/normale) tenzij die er niet is? Onderaan zit zoon gloed alsof er wel content in heeft gezeten, wel mooie layout (is btw beter te zien op de foto ervan inplaats van de php page)
En verander de prijs in de begin topic.. er zijn genoeg mensen die de reacties eronder niet lezen en dan misschien gelijk alweer wegdrukken. vanwege de hoogte van de prijs. (Niet dat het hoog is maar je snapt wat ik bedoel)
-
Veel success dan maar met je aankomende aansteker bedrijfje :p
ik koop de mijne liever gewoon bij mij in de beurt.. in de winkel xD (vlakbij..)Mvg,(a)
-
TargetPay leek mij het beste, maar nog nooit geprobeerd wel eerder gezien op andere websites.. sinds die veel betaal opties heeft XD en ik hoorde dat er niet veel van af gaat in tegenstelling tot bevoorbeeld eurobellen..
-
Citaat van Dein
Just saying:
Aanstekers in enveloppen steken en versturen is volgens mij tegen de wet, aangezien je geen brandbare spullen mag versturen via de post.
Als je minderjarig bent maakt het zoveel niet uit, je moet weten dat wanneer je een kvk nummer hebt al het verlies/schade dat jij inbrengt rechtstreeks de verantwoordelijkheid is van je ouders (aangezien zij tot je 18 jaar terecht staan).
Ik raad je niet aan om hier zo snel mee te beginnen, wacht nog een paar jaar.
Een eenmanszaak is trouwens zeer gevaarlijk als je niet weet met wat je bezig bent! Als het bedrijf failliet gaat zijn alle kosten voor jou en je bedrijf (m.a.w ook jou privé rekeningen kunnen aansprakelijk worden gesteld)
In België zijn ze iets strenger dan in Nederland, daar moet je eerst basis bedrijfsbeheer behalen voordat je een eigen bedrijf mag oprichten, dat vind ikzelf een goed middel aangezien je dan bekend bent met de wetgeving.
Maar als minderjarige zaken doen is altijd ten nadele van je voogd(en) als er tijdens de opdracht onenigheden ontstaan die juridisch vervolgd worden.
zoals je zag in zijn reacties zou hij eerst een paar inkopen doen en die vervolgens via zijn webshop verkopen, dus fialliet gaan zie ik er niet echt in.. misschien als hij wat groter gaat beginnen -
Ik denk dat als het illegaal was, dat er dan all wel iets tegen gedaan was.. tenzij het een zwaar on-populaire webshop is (xD) Ik dacht er ook ooit aan om een webshop te beginnen.. maar ga ik zeker nu nog niet doen maar gebeurt dat wel.. dan weet ik ook zkr dat ik geen kvk neem als ik daardoor verlies krijg terwel ik het ook gwn voor de lol doe of om mensen ermee te helpen en zelf klein beetje winst mee te kunnen maken.. echte grote handel op mijn leeftijd wordt het 'm toch niet
-
nooit op webscripters.be geweest sinds ik niet van die website afwist XD ziet er leuk uit maar wel jammer dat de trekker er uit gaat..:hmm:
-
-
sorry voor offtopic maar als je 50EU p/j moet betalen aan de kamer van koophandel lijkt het mij dat ze gwn zelf geld willen verdienen voor wat extra info.. het lijkt mij dan ook niet illegaal om niet te betalen, maar wel een web winkeltje te beginnen (waarbij je, je wel gewoon houdt aan de wetregels van de land waar je in zit) die kvk mag dan wel een herkenning zijn dat je te vertrouwen bent.. maar dat je er elk jaar voor moet betalen.. nou zou leuk zijn als je gewoon een webshop hebt om mensen te helpen waarmee je maar een hele kleine winst maakt dat je niet eens boven die jaarbedrag uit komt..^o) mijn mening.. en nee ik weet niet alles over de kvk mja..
-
De style van de inputfields en buttons worden dan lelijk of niet werkend + bv dit;
komt inside de inputfields te staan.. terwel hij dat juist moet uitvoeren(wat wel gewoon werkte in de php file waar ik de contact script teste) mja ben all voorzien (andere keuze gemaakt)
toch bedankt :cheer:--> :slotje: <--
-
-
sukel ik had ook een outgame waarvan ik een helemooie ingame heb gemaakt.. probeer dat gewoon? sinds de style toch op elkaar mooi lijken anders zou het beetje vreemd zijn XD