Posts by L.Pappalettera

Citaat van Hood

Bij de LIDL hebben ze 2 meter HDMI kabel.
    Action heeft ook heel goede kwaliteit.

ik zoek nu dus boven de 3 meter kabels t/m 5 heeft action dat? :$

all me vrienden gebruiken een xbox360 alhoewel andere mensen zeggen dat de ps3 beter is dus, is aan jouw de keus! moet je even kijken welke console voor jou het beste is? (160 gb is natuurlijk wel veel meer dan 4gb <_<")

ik heb vandaag dus ff 1,5meter kabeltje gehaald bij de mediamarkt.. nogal te klein dus ik ben nog steeds opzoek xD ook als ik 'm aansluit enzo.. is de kleur niet all te super, misschien valt dit te wijzigen mja morgen ga ik even langs de action, hebben ze daar wel langer dan 1-2m? :p ik kan me laptop wel naar de tv leggen maar ik wil 'm toch liever gewoon stukje van de tv af enzo lol xD

is er ook een specifieke.. eentje die ik dus gwn bij action zo kan noemen en hij hem voor me pakt (dus goed is..) sinds bij de mediamarkt ook weer allemaal verschillenden zijn X(

[offtopic]resolutie is opgelost, lol past nu perfect.. nu de lengte van de kabel nog-.-" en als het kan betere kwaliteit tenzij ik gewoon een zeurpiet ben en dit all hele goeie is.. but i dont think so :P[/offtopic]
    .

Hallo!

Ik zou graag jullie mening willen horen over HDMI Kabels, Mijn budget is zoon 30-40 Euro en ik wou graag een goeie HDMI Kabel hebben van 1-2meter ik kan het me niet echt inbeelden hoelang hij moet zijn dusja.. groot lijkt me niet want ik wil de kabel om mijn laptop op de tv aan te sluiten.. om bevoorbeeld HD Films te kijken of Blu-ray... etc maar ik weet dus niet welke en waar ik zoon goeie kabel kan krijgen sinds ik niet zomaar 1tje koop die dan allemaal lelijke vlekken in me beeldscherm gaat weergeven :p iemand hier wat over te zeggen?

ik dacht zelf aan:
    http://www.ruconnected.nl/kabels/15-hdmi-kabel.html

Maar ik heb er niet echt verstand van dus ja :P kheb all wel veel gegoogled en een WHDI Stick voor laptop naar TV leek me ook heel leuk maar waarschijnlijk wordt de kwaliteit dan slechter..:p als iemand een goeie te vinden weet, stuur me dan maar een linkje :) hij moet natuurlijk wel in voorraad zijn en verzendbaar?

Met vriendelijke groet, LP(a)

Citaat van marcofc

leuk in een tentje slapen wanneer gaan we (xD) wel flauwe kul dit gezeur komop we hebben al bijna geen vreiheid meer. we moeten werken om geld te verdienen zonder geld sta je op straat. je moet nu al werken tot je 67ste (weet niet zeker maar volgensmij wel) wat wordt de volgende stap van brein. GEEN TELEVIESIE!

Vreselijke zet van brein, en inderdaad waar staat die gebouw precies van brein :p ik denk dat er wel meer mensen hetzelfde idee hebben..

Citaat van bboy

Haha, als we nou eens met ze allen zelf een soort piratebay maken :d

TPB heeft toch een eigen eilandje ofsow om met hun eigen regels TPB online te houden? dat zou dus wel duur zijn als we met zn allen dat zouden proberen (xD) niet? maar toch leuk idee ;) als ze nou dan gwn grote backups gaan verspreiden zodat we die kunnen/mogen gebruiken....?

Het is denk ik niet zoon goed idee om nog een crime game te starten.. misschien heb ik thuis nog wel wat leuks voor je liggen om inderplaats te doen? tenzij je toch echt een crime game wilt :p

whaha indeed, de pagina is under review das wel een hele slechte webhosting o.0 ze kunnen toch ook gewoon zonder de website tijdelijk dicht te doen, de bestanden doorzoeken..
    [offtopic](btw wat een privacy.. dit heb ik ook een keer gehad, maar dan bij een andere hosting, konden ze mijn taal niet lezen en was ik nog bezig met een andere taal erin te zetten hadden ze me gesuspended.. zucht ik was nog niet eens klaar xD kben gelijk overgestapt, geen idee welke dat was, ook zoon free hosting..)[/offtopic]

Citaat van FrankY

Leuk gedaan, heb hem afgeluisterd maar begon na 2 minuten zeer vervelend te worden.

http://www.infinitelooper.com/?v=m2znrSOGJyM <-- na een half uurtje deed ik toch maar een ander liedje :p btw vanaf 0:35 hoor ik een geluidje dat me bekend voor komt (van dit liedje:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    ) (xD)

Citaat van SkyNet

Leuk gedaan, ik vind het alleen niet goed klinken. Vervelend deuntje.

ik vind het ook leuk gedaan (xD) maar ik vind het dan ook een leuk deuntje.. iets waar je lekker gek van kan worden, net als nyan cat (xD) maak nog maar een paar van deze tracks :p

wat een onzin.. we moeten zelf beslissen wat we bezoeken ^o) als ze die site niet oké vinden.. moeten ze de site maar offline halen niet blokkeren.. ^o) ik vind piratebay juist heel handig.. niet alleen voor illegale dingen maar juist ook voor legale dingen:hmm: btw waar kan je die programma downloaden om toch op piratebay straks te kunnen sinds ik dus bij ziggo zit :(( anders moet ik proxies gebruike (xD) that sucks

de CP Team moet wel te vertrouwen zijn.. miss als een iemand van hun tijd heeft? :p daar wil ik normaal ook het liefst zulke dingen mee regelen.. Btw nadat je paypal hebt gekoppeld aan je bank kan je hem toch ook gewoon weer loskoppelen? lijkt me dom als dat niet kan ;)
    [offtopic](instead of newcomers with an 1post count, that i do not know in any way (xD))[/offtopic]

faff, probeer deze divjes eens :cheer:

Hopelijk werkt het! (a)

hij gebruikt letterlijk de urls van youtube.. en copied ze dus niet.. alles wat je op youtube post mag je volgens mij gewoon gebruiken indien je ze wel gewoon laad door youtube.. ik weet niet echt hoe je dat goed moet uitleggen mja hopelijk snap je me (xD) hij zou eventueel nog wel een disclaimer kunnen maken waarin uitgelegd wordt over de rechten enzo.. als hij even rondkijkt naar hetzelfde soort websites.. vind hij ws zo een klaar getypte disclaimer.. waar ik het nu over heb (xD)

[offtopic]Starohosting vette foto :P Maar Fils.. troll? -.-" reported :x en Joshua die van jouw zkr ook? 50_epic_super_nerd_photos_16_20090723_1452604904.jpg ? zo niet, dan snap ik niet wrm hij zo genoemd wordt lol (xd)[/offtopic]

Hier is m'n Foto:

idk of die duidelijk genoeg is mja die ga ik gebruiken als pf voor me toekomstige portfolio? :p