Posts by L.Pappalettera

geen idee waar ik dit moest plaatsen maarja wie weet hoe ik mijn zoomrate omhoog zet op de 2de beeldscherm die ik gebruik (in een browser) want als ik bij google chrome bevoorbeeld bij de instelling de zoom in hoger zet.. staat hij perfect bij mijn tv (2de beeldscherm dus) maar dan staat hij weer veelte veel ingezoemd op mijn laptop en ik kan wel zonder het bij de instellingen in zoemen.. maar dat moet ik dan telkens opnieuw doen.. dit kan je ook niet echt goed uitleggen dus reageer niet negatief.. reageer gewoon het liefst alleen als je weet hoe ik dit oplos.. want ik wordt er gek van.^o)

Dan is het toch dat je betaald voor de wijziging erin, en het gene dat niet gewijzigt is en toch all gratis te downloaden is, dus gewoon erbij krijgt..

Mag dus wel verkocht worden lijkt mij (xD) jullie zien het nu dus gewoon verkeerd?

[offtopic]Als je iets als basis gebruikt en daarin zoveel werk steekt om het beter te maken etc, dan mag je het echt wel verkopen naar mijn mening.. of moet diegene dan zeggen.. oh ik heb het gratis gekregen.. wel honderden uurtjes in gestoken mja dan geef ik het maar gratis weg..^o)[/offtopic]
    -

Btw op de homepage van *** staat Contact & Adverteren.. beiden doen het niet :| ,ook als je bv op '...Meer forum topics' drukt (xD) niet alle simpele bugs zijn gefixt dus zo te zien.. ik zie er nog wel meer.. zucht xD

doe kleine witte gloed om de hoed met lage opacity .. zodat je hem beter ziet? inplaats van een vele rode kleur -.-" wat naar mijn mening dus echt niet staat :p

Citaat van faff

ik denk dat ik giga ga aanschaffen
    want ik moet maar liefst 175 films erop zetten
    met een grote van 1 gb per stuk :p

wat heeft dat met deze topic temaken?

Ik bied 5,50 EU als je dus die host starters pakket er ook bij geeft? want je hebt het wel vermeld in je topic maar niet of je het erbij geeft (xD) dus domein + hosting neem ik aan van iets meer dan een jaar?

indien je de source zelf dan niet meer gebruikt biedt ik 5,50 eu via paypal :p anders zie ik straks andere mensen met dezelfde game rondlope waar ik voor betaald heb :$
    [offtopic](ik vind het er beter uit zien dan banditi mja)[/offtopic]

Citaat van brandon192

Ik vind de 3de wel mooi maar ik zou wat anders doen met de tekst erlangs dit is niet zo geweldig.

waarschijnlijk is die tekst dus de naam van de bedrijf waar hij een logo voor moet maken :p

ik vind het een leuke track! :p geen idee hoe je zo kan praten XD ws gewoon door effects ofsow of het komt door de muziek die mee speelt ;) maar het is niet slecht, SvenB is ws gewoon jaloers (xD) enigste is dat hij wel kort is.. en misschien is dat stukje dat je erbij zegt een beetje jammer dat van hum jammejaje ofsow :P

ik vind de eerste het mooist, dan de derde dan de tweede (xD) de eerste ziet er inderdaad niet echt simpel uit maar de 3de wel naar mijn mening

Citaat van Patrick

comments are welcome!
    Maar hou er aub rekening mee dat mijn slicing niet 100% netjes is ^^

dan heb ik geen idee wat je er niet netjes aan vind .. ik vind hem anders wel 100% netjes (xD)

als je toch een echte cartoon gaat gebruiken.. doe dan zoiets als dit: http://www.dragoart.com/popup/2538/p.htm das best mooi! mja amateuristisch is ook wel leuk om te gebruiken in dit concept

Verkopen kan nu niet echt meer sinds je hem all vrijgegeven hebt, als die niet vrijgegeven was zou die wel ongeveer 10-30eu kunnen opleveren denk ik zelf :p tips zijn dat je wel wat schaduws kan gebruiken en de randen wat softer of ook effecten :P

Citaat van markisoke

Alleen zijn dit geen instrumental versions

nee misschien niet nee maar jij reageert op Maviose dat het geld kost waar ik op reageer dat het niet zo is, want het is ook niet zo (xD).. zucht

Citaat van thexerox

er komt een systeem achter waaraan je aan de hand van een unieke code punten kan verdienen. (zonder dat je een account moet aanmaken). Verder kan ik momenteel nog niet vertellen wat je allemaal gaat kunnen doen :)

das alweer wat leuker ja :P

goh je hebt ook nog geen liedje gekozen ^o) all geprobeerd op een titel te drukken? of is dat teveel moeite.. op die volgende pagina zie ik toch echt duidelijk; DOWNLOAD MP3 FOR FREE staan waaronder je een captcha check moet invullen en gewoon de mp3 kan downloaden (xD) misschien ziet het er anders uit bij jouw idk.. maar bij mij werkt het gewoon en anders weet ik het ook niet meer.. :hmm: