Posts by L.Pappalettera

+ en - sommen goh die zijn makkelijk, heb ik ook zo me manieren voor..

Maar voor de x/keer heb ik nooit echt een goeie manier gehad, deze bleef dan ook de beste en ik zou niet weten wat je er moeilijk aan moet vinden sinds het gewoon een kwestie is van streepjes zetten en optellen.. die ik in de begin topic had gebruikt was puur omdat iemand zei en doe het nu eens met 999 x 999, ik zei dus oke^^ en gebruikte hem hier dan ook maar als voorbeeld sinds ik nog niet 1tje eerder had gemaakt op me computer :p ziet er btw ook veel mooier uit, sinds ik op papier gewoon heel snel streepjes zet optel en wala.

De bedrijfswebsite, komen nieuwtjes in over de projecten waar ze bezig mee zijn (games) ook soort van bedrijfsportfolio zegmaar.. dus dat word .net sinds niemand hier me .org heeft aangeraden o.0 terwel dat wel de betekenis (organisatie) heeft.. en voor me portfolio denk ik dat ik dan maar gewoon me begin letter van naam en achternaam gebruik en daarnaast dus gewoon vcard.com ? slim, niet slim..? tips ? andere weetjes of info dat iemand hier nog aan wil toevoegen? :p

Citaat van weide43

De V1 was WEL veilig maar later had ik de 2de versie erop gezet de V2 die had een bug in het nieuwsscript waardoor dat hij werd gehacked. Hiervan heb ik nooit iets van gemerkt, want ik heb altijd de V1 gebruikt net toen ik hem ging verkopen had ik een V2 erop gezet.

Ik heb even gekeken naar de link
    Dit was de V2, ik heb de V1 hier nog liggen.
    Deze is wel veilig

Vind je het erg om even de V1 ergens up te loaden ? Als die wel gewoon veilig was :cheer:

Ligt eraan als het je gewoon om de aantal gaat, een domme nummer.. kan je zo met een programmatje (met proxy list) duizenden acc's aanmaken en jezelf automatisch followen.. beetje googlen en je hebt het.. meeste mensen die followers verkopen.. doen dit dus ook-.-" maarja als je echte followers wilt zou ik naar betrouwbare mensen zoeken :p manier om ze zelf echt te krijgen is gewoon via reclame. ;)

Citaat van weide43

Ik was de eerste eigenaar, toen heb ik deze verkocht.

Ben/Heet jij Danny? of had je het van hem overgekocht? :p
    [offtopic]Mja als die V1 erbij wordt verkocht, is dat niet zoon slim idee om hem dan gelijk online te gooien, want zoals ik all zei werd die all snel gehackt door wat skids, dus slechte beveiling (xD) btw het gaat niet om de slechte backend, meer om de slecht gescripte inlog pagina (van de admin systeem) zie: http://goo.gl/clkdf[/offtopic]

bedrijf en portfolio 's website worden allebei in engelse taal weergegeven.. maar voor de bedrijf 's website neem ik zoiezo geen .com sinds die all bezet is.. dus had ik de mogelijkheid .net, .org en .biz (en nog meer maar die vind ik maar niks) voor de portfolio website, sinds dat gewoon over jezelf gaat kan dus wel gewoon .com zijn neem ik aan? of info sinds je info over jezelf geeft... en de domein naam zelf moet dus iets met jezelf te maken hebben (waaronder je naam, achternaam, watvoor site? bevoorbeeld; Dirk Sents = DSvCard.com? (Dirk Sents visit/virtual Card ~Engelstalig~) of .info (~informatie??~)

Help :D

Hallo!

Welke domein extensie zou moeten gebruikt worden voor bedrijven? .org, .biz of .net (.net klinkt beter in mijn geval maarja)

En wat voor extensie voor een portfolio? gewoon .com? of is .info beter, en wat als domein naam? gewoon begin letters van je naam en achternaam en daarachter vCard ofsow? (virtual/visit Card)

Want ik weet het gewoon niet meer :p
    [offtopic]En ja ik heb all gegoogled, maar wil graag jullie wijze woorden horen.. misschien geeft me dat meer inzicht op wat ik wil.[/offtopic]

Citaat van ProjectB

Hebben er ooit website's gestaan op de hack domeinnamen, die je er eventueel bij kan leveren?

Op ikkanhacken.nl stond volgens mij een webshop die illegale (niet werkende) hacks verkocht, volgens mij.. en die was dus ook weer gehackt door anderen :P sinds het te makkelijk was om in het admin systeem te komen, bij het kopen van die script raad ik je dan ook erg aan om de beveiliging te verbeteren.

Btw hier is wat meer info: Klik-1 , Klik-2

Hallo,

Ten eerste ik heb je mail niet, dus ik neem aan gewoon via PB?
    Ten tweede waarom moeten wij een voorbeeld sturen? als we niet weten wat jij leuk vind..
    Ten derde vind ik het noodzakelijk dat je zelf de prijs opsteld, of teminste wat je ervoor over hebt. Sinds je nu wel gewoon zegt dat je een budget hebt, maar waar valt dat in? een XX-Bedrag, XXX-Bedrag, low-med-high? Geef ons eens meer informatie ^o)

Een Maffia (ingame of outgame layout?)
    Webshop layout
    en een Forum layout

Geef jij eens wat voorbeelden, in welke richting het moet gaan. :} Hoe moeten we anders wat maken wat jij leuk vind, tenzij je gewoon een collectie layouts wil zien?

Mvg,LP

Awhh, dan inderdaad maar wachten op een administrator of moderator die het even voor je kan doen. :hmm:

Ik was al te enthousiast toen ik de screenshot zag, ik dacht namelijk gelijk aan de layout van straatjunk (xD).

Gelijk op download gedrukt, daarna keek ik even goed sinds ik wat andere dingetjes erbij zag.. is het inderdaad gewoon een portfolio :$ ook mooi :P maarja een moderator hoeft niet persee hem bij de downloads te zetten :p je kan zelf ook gewoon rechts laatste optie onder het kopje 'Downloads' op '+ Download toevoegen' drukken, om hem toe te kunnen voegen. Een Administrator of Moderator gaat hem dan na checken en accepteren/afwijzen. (a)

Citaat van Malik

Het kan toch ook zo simpel (met hoofdrekenen):

1000 x 1000 = 1.000.000
    999 x 2 = 2000-2 = 1998
    1M - 1998 => 998002

Of wil je tijdens een toets lijntjes gaan tekenen? :P

we krijgen altijd kladpapier (zoveel je wilt eigenlijk mja) ik kan het nu heel snel tekenen, ook aardig klein dus mijn manier vind ik toch nog handiger :$ hoe wil jij 426x846 uitrekenen of 2536x5326?