Dankje maar ik zocht eerder een source die online gezet kon worden, waar mensen afspraken kunnen maken en dan in de admin panel de boekhouding gedaan kan worden en de afspraken regelen enzo.. zulke dingen maarja ik zal eens kijken wat OpenERP is.
Posts by L.Pappalettera
-
-
Hallo CP,
Kent iemand van jullie ook een CMS of gewoon een Source waarmee je, je boukhouding kan bijhouden en mensen afspraken met je kunnen maken (dat je in de administration panel dus ook kan bijhouden..) Als je zoiets kent laat het me dan weten! (xD) ben er all een tijdje naar op zoek.. :hmm:
Lijkt me beter dan excell om de boekhouding te doen
en via telefoon afspraken laten maken..MVG, LP
-
Nou wat ik nu dus gebruik kost geen cent (xD)
Gratis bellen van PC naar Telefoon zou ook geweldig zijn -
Haha dat is toevallig! Ik had vandaag een programma gedownload dat heel simpel smsjes kan sturen naar welk nummer dan ook
http://www.mediafire.com/?d95gqdtu6ibh58s
zip Psw: DarkEyEftw!!Het programma heet DarkEyE SMS Sender, kan je het even googlen
je hebt wel de country code nodig natuurlijk.. ik heb hier nog niet zo veel verstand van sinds ik hem ook vanaf vandaag gebruik mja
veel plezier ermee! Als je andere interresante scripts of programma's vind.. Laat het me dan vooral weten sinds ik er ook wel naar geinterreseerd ben. :cheer: Ik stuur zelf naar nummers zoals dit: 31629407011 (waarbij 316 de country code is geloof ik)
-
'Step by step Manga' is een dik maar geweldig boek om all een beetje op gang te komen
helaas ben ik vergeten waar ik hem vandaan had ^o) maar misschien heeft google enige antwoorden daarvoor :p veel succ6!
-
Iemand anders heeft ooit wat voor me besteld, gekregen na een lange tijd, vervolgens bestelde ik wat meer :hmm: maar hun hadden de adres verkeerd mee kregen.. ik veranderde het, en toch bleek er nog een heel klein foutje in te zitten waarna ik me bestelling niet meer ontving :p en toen ik naar de live 24/7 chat ging.. duurde het letterlijk 7uur tot ik de chat weg drukte.. waarschijnlijk was het heel druk? ik liet de chat de hele dag wachten in de wachtlijst maarja, succes met je producten..
-
Het duurde 2 minuten om in te loggen (xD)
Maarja, opzich een mooi begin van het spel.. er zouden nog veel opties in moeten om het echt een lekker speelgevoel te geven.. ik zou hier in de 30-60 euro voor vragen. of een kleine 10 euro aan licensies.
-
Waarom zou je het niet kunnen verkopen?
Je zegt erbij dat er alleen betaald wordt voor de delen dat unbugt is, of door jou is gescript.. als de rest toch all gratis was.. hoeft het dus ook geen probleem zijn als je alles in 1 doet?
Wat is er anders aan als je iets in delen/uitbreidingen verkoopt en dat die koper vervolgens alles nog in de volledige source moet zetten? terwel die dus ook gewoon zoals ik all zei, alles in 1 kan kopen, waarbij hij dus gewoon betaald voor de door jouw gedaande werk. ^o) Het is nogal onlogisch vind ik, om te zeggen dat je jouw gemaakte werk wel los mag verkopen maar niet in de source zelf terwel die normal ook gewoon all gratis zou zijn (xD) het zou alleen illegaal zijn als je het er niet bij zegt of juist zegt dat het helemaal van jouw is. Maar het tegengestelde is niks mis mee.
-
-
Omg toen ik dit leeste, dacht ik echt zo van Wtf :p Dit bestaat inderdaad all zooooo damn lang :hmm: ik kwam er zelf ook ooit achter toen ik perongeluk me pijl toetsen gebruikte lol (xD)
-
Mijn nieuwe game komt eraan, dus die kan ik natuurlijk wel goed gebruiken vind ik zelf :$ Ookal heb ik nog nooit eerder g.adwords gebruikt, kheb all wel een account dacht ik zo.
Ook zou ik het eventueel kunnen gebruiken voor één van me andere projecten zodra ze af zijn
Wanneer vervalt hij?
-
Er is nog niks verkocht? (xD) En ik heb nog geen antwoord op mijn vraag :$
-
Waarom is die in vredensnaam verbannen? lol ik vond dit topwerk :O ik vind dat de developers van deze forum ook een optie erin moeten zetten zodat we de reden kunnen zien waarom iemand verbannen is (xD) inplaats van zomaar mensen in het rood te zien met nogal wat banpuntjes, zonder enig idee te hebben waarom? (xD)
-
Van? Sinds de orginele website gewoon pokemon-area.com was. :hmm:
-
Citaat van BrokenTrack
Over dropbox.
Hier KAN je een keylogger mee krijgen, MAAR, enkel via vrienden of personen waar jij mee shared.
Hele klas dus, misschien nog wel meer klassen ^o) mja, gelukkig hebben ze dit nog niet op m'n school geflikt. -
Citaat van buffy
Dat is dan grote onzin, aangezien dropbox een online cloud dienst is... Dan zou iemand op jou account er iets op hebben gezet, en zomaar met jou laptop dat bestand hebben geopend.
Good story bro
Lol, waar heb jij het nou weer over?
als hij het hierover zou hebben: http://www.dropbox.com xD
dan vind ik het heel logisch sinds ook op onze school heeft iedereen de ww van de account.. slechts een paar zien hierin slechte bedoelingen door dus gewoon bestanden te vervangen met een keylogger er dus bij.. wat je niet zomaar zal merken.. bij ons hadden ze zelfs niet eens de email aangemaakt die werd gebruikt voor de dropbox account.. -
Waar kon je deze source downloaden? van Pokemon-Area? 8-|
-
lol hier kan slotje op, ik dacht dat er al een slotje op zat maarja :slotje::slotje::slotje: teach2000 is een perfect programma.
-
Ik vind de font wel mooi hoor
maar wat meer kleur is niet verkeerd :p
-
of tekenen en niks uitrekenen als een 4jarige en toch nog alles goed hebben :$