Ok nja als ferhat gelijk heeft kan hier dus een slotje op.
Me volgende topic zal weer wat complexer zijn haha^^
Posts by L.Pappalettera
-
-
Het is niet zo dat ik werk er in zoek ofsow, sinds mijn volgende opleiding bijna begint zou ik me website weer even willen updaten en sinds het in het Engels moet (en ik nogal een perfectionist ben haha) zou ik graag de correcte benaming willen.. Vandaar^^
-
Als je het werkelijk zou vertalen met woord na woord zou het Assistant Management ICT worden, wat je dan weer zou kunnen shufflen naar IT Management Assistant.. is dat het misschien?
-
Hey ICTers,
Wat is de correcte vertaling van Medewerker Beheer ICT (sinds ik die opleiding heb gedaan) naar de Engelse versie?
Ik denk zelf één van deze 4 of misschien net iets anders mja, laat het me maar weten.
IT Support Engineer
Assistant system administrator
ICT Maintenance worker
ICT Service ManagementOok vraag ik me af of ik nou "ICT" moet gebruiken of "IT". Als het goed is word er met beide hetzelfde bedoeld maar is de officiële betekenis van ICT wel een stuk uitgebreider dan IT? Maar ik kan het fout hebben, dus nogmaals aan jullie het woord.
Met vriendelijke groet,
Lorenzo Pappalettera
-
Ik wou hem eerst ook op de PC spelen, maar me PC kan hem niet aan dus kocht ik maar een PS4 (me eerste console) en Watch Dogs^^ en ik ben zeer tevreden met mijn keuze
Enigste minpunt dat ik tegengekomen ben tijdens het spelen is de overdreven reacties van npc's als je met je motor of auto ergens rijdt waar ook npc's rond lopen (ook al is het gewoon een weg) en hun dom gaan schreeuwen "Look out!", "Maniac..", "We have roads for a reason" lowl
en ik vond het jammer dat je bij online rondzwerven elkaar niet kan hacken.. of gezamelijk iemand hacken zou ook leuk zijn geweest
-
Ik ben het ook sinds gister aan het spelen op me PS4 en het is echt een geweldig spel
vooral de digitale trips zijn awesome!!
-
Hey ICT'ers,
Ik heb nu een console die samen met me pc aan 1 monitor gekoppeld is doormiddel van een vga switch..
Maar sinds ik nieuwe vga kabels heb gekocht, kon ik me resolutie van me pc een stuk hoger.. namelijk naar 1080p (1920 bij 1080 pixels) maar nu heb ik een probleem.
Want elke keer als ik van me ps4 naar me pc schakel is me beeld niet meer correct en dan moet ik telkens op die auto adjust knop drukken.
Wat ik nogal irritant vind sinds er ook een andere optie in de instellingen van de monitor staat, namelijk dat hij hem altijd gwn auto adjust.
Maar zodra ik hem van [off] naar [on] zet, gaat hij gewoon gelijk 1x auto adjusten en als ik dan check of hij op [on] staat, is die dus nog gewoon op [off].
Ook kan ik de resolutie zelfs naar 2048 bij 1536 pixels zetten (het hoogste) maar dan komt hij met de melding dat de input signal out of range isbalen..
Verder heb ik nog een klein vraagje voor de mensen die er misschien raad mee weten.. Sinds ik nu met die nieuwe vga kabels me resolutie op 1080p kan zetten, waarom gaat monitor aan me PlayStation 4 telkens aan en uit (flickeren) als die dus op automatisch of 1080p staat en niet op 720p? Het rare is dat hij het eerst z'n 2-5minuten gewoon doet en dan uit en aan begint te gaan en steeds vaker/sneller. Ik had dacht eerst dat me nieuwe console kapot was ofsow, sinds de enigste opties die ik kreeg om te fixen als ik het probleem google'de. Was de deep color of hdcp uitzetten, wat beide niet veel bleek te doen..
Met vriendelijke groet,
Lorenzo Pappalettera
-
Ik gebruik geen soundcloud, maar krijg je dan niet slechte versies/kwaliteit.. als je het zo downloadt?
-
Ik heb de Galaxy Nexus die helaas niet hoger gaat dan 4.3
-
Ik was van plan na me studie eerst te gaan werken om vervolgens met een mooi startbedrag naar america te gaan omdat daar hopelijk werk te vinden is in mijn werkgebied. Maar de economie is al zo kut en dan straks ook nog een dikke schuld erbij omdat ik een opleiding wou doen, nou fijn. Hopelijk gaan er mensen protesteren ofsow, dan doe ik geheid mee.
-
Ik vind het echt een super leuk spel, de omgeving ziet er zoo mooi uit en met een leuke guild is er altijd wel wat te doen. Ik speel een wizard/mage class, waarom? Nou omdat mijn mage een skill heeft die een hele grote vlammende zwaard tevoorschijn kan toveren^^ En massa's damage doet.
Enigste nadeel aan GW2 is de lagg als je server tegen server doet. Mijn pc kan het soms dan nog wel teveel worden waardoor het spel crasht met een out of memory error, wat ik dus wel heel jammer vind. Ook moet ik dus al me graphics op het laagste zetten om een beetje te kunnen genieten van server vs server (of world vs world).
-
Via iDEAL moet je minimaal 25euro storten als het goed is maar via een bank overschrijving maakt het niet uit, tenzij je natuurlijk het geld zo snel mogelijk nodig hebt.. dan snap ik het wel
Ik zelf had ook me bank gekoppeld maar dat heeft tegenwoordig ook geen nut meer bij PayPal want die optie zie ik enkel verschijnen bij eBay aankopen, maar buiten eBay is die optie altijd uitgeschakeld.. Wat blijkbaar met hun domme nieuwe security systeem te maken heeft
-
Jammer dat het niet in Groningen georganiseerd werd, dan was ik zekerste weten ook aanwezig! Misschien volgende keer?
-
Ik wil ook wel meer informatie
-
Bij mij is die niet gratis hoor, moet nog altijd 7 dollar betalen.
Maarja toch bedankt? -
Ik heb even snel getekend wat ik dus nodig heb en zelf wel denk, dat zou moeten werken? (ben hier dus niet zeker in)
Nummer 1. staat op amazon maar die shipt niet naar nederlandhttp://www.amazon.ca/Ne.. heb ik nou altijd met amazon.. mja deze zag ik hier op youtube: https://www.youtube.com/wa..
Nummer 2. is dus de vga splitter met een knopje om van kabel te wisselen (hdmi versie zag ik ook op youtube: https://www.youtube.com/wa.., maar was iets met HDCP bypassing dat niet werkte ofsow??? idk..)
Nummer 3. is de audio splitter (het groene kabeltje)
zo hoef ik dus ook geen nieuwe monitor te kopen..
zou geweldig zijn als iemand me hierbij dus kan helpen om de juiste hardware te kunnen vinden...EDIT:
Sinds ik nog geen reactie van jullie heb ontvangen heb ik het onderstaande maar alvast besteld;
Nummer 1. gevonden op ebay.. zal wel goed zijn neem ik aan? http://www.ebay.nl/itm.. en
Nummer 2. ziet er niet super uit, mja als het maar werkthttp://www.ebay.nl/itm..
Nummer 3. lijkt me deze wel goed? http://www.ebay.nl/itm.. -
Hallo ICT'ers,
Heeft iemand ervaring met het combineren van de PS4 met een PC?
Sinds ik binnenkort een PS4 wil gaan kopen en het me dus slim lijkt, om met splitters ofsow bijvoorbeeld me (usb) d3 headset en/of speakers en natuurlijk ook de monitor aan te sluiten aan me PC en de PS4. Zodat als ik me PS4 aan druk, alles stroom krijgt door de PS4 en andersom met de PC.Ik vraag me dus af of dit mogelijk is en indien iemand nog tips of iets anders te vertellen heeft, graag!
Wat ook handig zou zijn maar vast niet mogelijk is, is om beide me PC en PS4 aan te hebben en gemakkelijk te kunnen switchen met de monitor.
Zodat ik als ik iets wil opzoeken, gelijk op me PC kan of als ik bijvoorbeeld muziek draai via me PC en de geluid van me PS4 mute.Ik zag een tijd geleden in een trailer van windows 8 (ook al heb ik windows vista) dat de PS4 somehow gecombineerd was, of ik zag het verkeerd maarja.
Mvg,
Lorenzo Pappalettera
-
Mooie gadget, zeker weten.
Maar om hem elk uur te gaan opladen en ook nog z'n bedrag!
Nee dankje, ik zou wachten op de consumer versie als ik jouw was.
Zal vast een heel stuk goedkoper zijn, hopelijk ook beter en zal tegen die tijd ook genoeg reviews hebben om je keuze te versterken of juist het tegenovergestelde. Ik heb zelf meer zin in de opkomst van de consumer versie van de ocolus rift maarja. -
Heb je voorbeelden want voor zover ik weet kun je enkel de profielfoto en banner aanpassen..?
-
Negeren is toch niet zo moeilijk..
Maarja om welke facebook pagina gaat het eigenlijk?
Hoeveel is een pagina met 40k likes ongeveer waard?
En ik neem aan dat je de naam en alles kunt veranderen van de pagina, zullen er dan veel mensen unliken denk je?