Posts by L.Pappalettera

Vond ik nou ook all zo raar, zou handig zijn als ze een systeem in CP zetten waardoor we de reden kunnen bekijken waarvoor iemand is verbannen of bevoorbeeld gewoon banpunten heeft gekregen.

Maarja, hoeft hier niet gediscussieerd over te worden.
    :slotje: (Als een admin dit leest, graag mij ook even de reden geven.. wrm ban) ;)
    :slotje::slotje: Mvg, LP
    :slotje::slotje::slotje:

You sir.. are my hero :p

Lijkt mij dat deze informatie wel klopt, erg bedankt..
    Kan slotje op :slotje:

[offtopic]als dit niet klopt, stuur maar PB
    ___[/offtopic]

Hallo cp,

Kan iemand me uitleggen wat er op een helpdesk bedoeld word met de drie lijnen structuur.

Als ik het google, krijg ik letterlijk alleen maar bullshit.. sorry hoor :S of ik google het verkeerd , mja als iemand het goed weet, of zelf op de helpdesk heeft gewerkt.. zou fijn zijn als ik nu nog even een mooi antwoordje krijg op mijn vraag.

Met vriendelijke groet, LP

Nou ik heb dus geen idee welke ik zal nemen..

Namelijk de ipod touch of de ipod classic?

Het lijkt mij dat je meer kan met de ipod touch, maar de ipod touch is maar 189 Euro terwel de Ipod Classic 229 Euro kost op de apple website. Wie heeft hier iets over te zeggen en kan met mij wat informatie delen? :hmm:

Citaat van L.Groot

Vernietiging van euro-munten bijvoorbeeld i s daarentegen wel weer strafbaar.

Als jij een euro munt hebt, is het in volledig in jouw bezit en mag je ermee doen wat je wilt.. is totaal niet strafbaar als je het zou vernietigen (xD)(xD)(xD) dus dit leek mij een beetje onlogisch, of zie ik het nou verkeerd? :p

Citaat van scarface

Binkie , dit is een flash spelletje ik denk dat je er niet moet van uit gaan dat ze hier flash kennen. Of niet genoeg om die functie te maken. Het zou natuurlijk in alle sources kunnen van elke criminals of andere site's.

Gofie wat zijn je ervaringen ? hoe goed kunt u PHP en mysql ?

Waar heeft u het over? Je zou dit ook zo in PHP kunnen maken, waarbij ze gewoon op iets drukken en dan zoveel kans hebben om raak te gooien xD hoeft niet persee met flash.. je kan het ook makkelijk spelen^^

ja XD, er zat volgens mij foutje in de javascript die nogmaals om de images vraagden maar in een andere vorm die ik waarschijnlijk over het hoofd heb gezien.. en geen tijd voor had om naar te kijken maarja.. hoeft all niet meer^^ :hmm:

Laatmaar, de scripts doen gwn kut.. kgeef het op.. kdoe ze wel weer allemaal bij elkaar^^

:slotje: ws zou het wel moeten werken met wat jullie zeggen... maar is er gewoon iets verkeerd

Hallo CP,

Ik heb even een snelle vraagje die ik ben vergeten en nu wel even nodig heb, waarnaar ik moet googlen weet ik niet dus vraag ik het maar hier:

Ik vraag vanuit een javascript een bestand die 1 map terug gaat en dan in een andere map, en die bestanden, maar ik heb geen idee :P hoe ik dat er neer moest zetten.

media/javascripts/game.js

PHP
    Images: [
        "media/images/press1.png",
        "media/images/press2.png",
        "media/images/winner.png"
      ],

in media/images/ zitten dus de images die ik wil laten oproepe.. maar ik weet niet hoe ik het erneer moet zetten? (geen volle url, sinds het niet upgeload word)

Mvg, LP(a)