Posts by L.Pappalettera

Ws ligt het nog aan de laptop sinds me image dan beschadigd zou zijn EN mijn hersteldisc? wel toevallig he, maarja vreemd genoeg (waar ik aardig geirriteerd van word) doet me laptop het nu anneens wel, het blijft een raadsel wie weet heb ik morgen hetzelfde probleem maarja ik laat die image dan maar zitten.

Hij is nu bezig met de updates? Tot die tijd:slotje:
    Wat is dat toch een fijn gevoel, net je laptop van de reparatie opgehaald.. doet hij gelijk weer aardig irritant tegen je :p

Hallo CP,

Ik heb eerngister mijn laptop gekregen, hij was bij de servicepunt van de mediamarkt omdat de hardeschrijf niet goed meer was..

Die hebben ze dus vervangen, ik heb hem thuis gestart.. perfect enzo.

Ik zet de de spullen terug, van wat ik heb kunnen backuppen, doe ghost cd erin (sinds ik een image erop had staan van de c: drive)

Ik herstart hem en zet de image terug van de c: drive, zodat ik al die programma's niet opnieuw hoefde te downloaden en installeren en toen wou die niet meer starten?

Iets met de opstart volgorde en dat ik windows installie cd erin moest doen om hem te herstellen, ik heb dus mijn windows hersteldisc erin gedaan en maar gewoon hem weer helemaal herstellen en nu geeft hij dit aan:

Herstel mislukt. - Foutcode=0x570 (WIMApplyImage cannot apply image : The file or directory is corrupted and unreadable.)

Kan iemand me misschien helpen of heeft iemand ooit eerder zulke problemen gehad, zou ik het met een andere cd kunnen fixen of moet ik weer terug naar de mediamarkt want ik heb geen idee.

Mvg, LP^o)

H.Rayn ja ik heb google al geprobeerd zoals vermeld staat in de begin topic.. welke jij dan ook zou hebben gevonden, zullen vast niet aan mij eisen voldoen..

Dennii ik heb inderdaad even naar aihato zitten kijken en ik moet zeggen dat het aardig in de beurt is! Ik heb hun een bericht gestuurd via hun contact pagina voor wat informatie, ik vond het ook al zo jammer dat er zowat nergens een MMA School te bekennen is.

Ik weet niet of jullie weten wat een MMA School is, maarja voor diegene die het wel weet en in de beurt van groningen of in groningen zelf woont, heb ik een vraag;

Wat is de dichtstbijzijnde MMA School voor mij?

Ik woon in groningen, zoon 10km van de stad.

Ik zelf kan geen MMA School vinden, alleen scholen die zich bezig houden met 1 vechtsport.

(MMA = Mixed Martial Arts, verschillende vechtsporen maar dan gemixed, wat voor mij dan de toppunt lijkt in het vechtsport gebeuren)

Het zou ook fijn zijn als je enige ervaringen hieronder met mij wil delen ;)

Citaat van L.Groot

Test deze maar eens en daarna ga je maar gewoon weer zelf dingen opzoeken.

PHP
    ...

Heel heel erg bedankt (L) Dus je kan gewoon een variable in een if, else en elseif zetten en die vervolgends gewoon in een echo zetten? :O

Zodra ik hierop nog even een reactie heb gekregen mag er een slotje op :slotje: gracias

Citaat van BrokenTrack

Error gegoogled? Error vertaald?

Zo ja, wat kreek je eruit? Wat betekent het?

Gegoogled jup, kreeg allemaal van die probleem vragen van andere mensen waarbij de probleem niet hetzelfde was als bij mij en dus geen oplossing kon vinden maar het ligt zo te zien aan 1 symbol, dus tja vraag ik aan de ervaren scripters hier wat er fout gaat, als je me daarmee niet kan of wilt helpen.. hoef je ook niet te reageren ^o)
    [offtopic]Tenzij je banpunten spaart.[/offtopic]

Hoe gebruik je die if, else & elseif dan bij de echo's, want als ik het zo doe krijg ik deze error :S

Parse error: syntax error, unexpected '}', expecting ',' or ';' in D:\Program Files\wamp\www\08.php on line 24

Zo kan ik ook die andere doen ja:

PHP
    $weekend = 6 - date("w");

Maar dit is niet wat ik bedoel, ik moet if, else en elseif gebruiken :P daarbij was mijn vraag hoe? met de date() functies erin, want als ik het probeer gaat het niet goed :p

Zou iemand me hiermee kunnen helpen?

Ik moet if, elseif en else gebruiken.. maar ik weet niet precies hoe je dat gebruikt met date() functies..

Dit is wat ik tot nu toe even heb kunnen maken:

Citaat van scarface

Als je zulke dingen kon dan kan je ook bijvoorbeeld [email protected] doen en gaan phishen.

Zelfs zonder account, is dat mogelijk hoor.. als je wilt kan ik je zo een email sturen vanaf het account: [email protected] ?

Het ontvangen van een reactie is alleen niet mogelijk, want dan ontvangt de echte eigenaar het, maar de meeste phishers laten je gewoon naar een fake website gaan.

Citaat van H.Rayn

Knowboard, ik snap het niet. Je wilt zijn website offline halen vanwegen copyright schending. Maar de mede-eigenaar heeft een licentie verkocht. Hij heeft dus recht op die script.

Hij heeft niet toegestemt?
    Als hij het heeft gebouwt zou dit echt wel moeten! ^o)

Ik vind dit zwaar teleurstellend, die persoon is zekerweten niet te vertrouwen na enige research te hebben gedaan.

Zolang er genoeg bewijs is, zou een rechtzaak wel van pas komen.
    (met die slechte reputatie van die man, komt die waarschijnlijk niet ver..)

Citaat van thexerox

Met alle respect toch even offtopic reageren.
    Regel 8 & 9 zijn wel echt gigantisch overbodig en duiden erop dat je niet veel kennis hebt van php/scripten. Je kan je beter eerst wat verdiepen in deze materie voor dat je jezelf gaat aanbieden. :) Dit werk wil echt niemand :)

Lijkt me wel duidelijk dat hij al aangaf, dat hij niet zo goed is.. en voor zulke kleine bedragen als 0,10 - 1,00 EUR.. lijkt het me niet slecht om een lerend persoon in je team te krijgen, het is maar wat je ervan maakt.. door alleen maar negatief te doen kom je nergens, opbouwende kritiek oké ;)

Toppie! :cheer:

Lol wat doen de mensen lekker negatief hier, laten ze zelf eens iets maken dat jou werk overtreft.. ookal ben ik het toch ergens mee eens.. waarom laat je die tekening niet inkleuren (als jij het niet kan, lijkt het me geen probleem om even naar iemand te zoeken die het wel kan?) ;)