Posts by L.Pappalettera

Hallo CP,

Elektro;
    Ik zoek iemand die erg goed is in elektro en een aantal opdrachten wilt maken tegen vergoeding.

Dit is het maken van de vragen die je vind in 6 hoofdstukken van een elektrotechniek-stencil en 7 crocodile-opdrachten.

Je krijgt hiervoor een week de tijd en verdient hiermee 50,- euro.

Voor meer informatie, vragen/voorstellen en een download van de opdrachten kunt u mij een privé bericht sturen.

Wiskunde;
    Ook zoek ik iemand die tegen vergoeding een paar wiskunde opdrachten wilt maken.

Dit is wat algebra, verzamelingen en logica.

En zal zoon 20,- euro opleveren indien het voldaan word binnen een week, ook hierbij kunt u mij een privé bericht sturen voor meer informatie, vragen/voorstellen en een download van de opdrachten.

De vergoedingen worden overgemaakt via paypal.

Indien u interesse heeft in 1 van de twee categorieën, stuur me dan zo snel mogelijk een bericht!

Mvg, LP(a)

Verkeerde categorie en je kon je begin topic veranderen/updaten inplaats van een nieuwe reactie eronder te zetten met meer info.

Wat is de begin bod, met hoeveel moet er telkens overheen worden geboden en wanneer eindigt de veiling?

Kan je PaySafeCards gewoon bij winkels zoals primera halen? zoja dan bied ik 15 euro als je dat gewoon daar kan kopen ^o) anders bied ik 15 euro via paypal.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.08.12 21:01:09:
    Verkoop kan een slotje op, word morgen aan mij verkocht. :slotje:

Ja ik had al vastgesteld dat ik deze genoemde categorieën ga gebruiken in me portfolio:

Citaat

(about me, experience, projects, skills, education, contact details.. etc)

Ik wist alleen voor de about me gedeelte nog niet wat ik zou moeten schrijven (xD)

Nja dan hou ik het maar bij

Citaat

Verder kun je natuurlijk inspiratie op doen door naar anderen hun portfolio te kijken, mischien schiet je dan iets te binnen.

Want ik weet niet wat ik over mezelf zou moeten vertellen :P zo boeiend is me leven niet (xD)

Ik heb in een paar personal portfolio's inderdaad een 'about me' sectie gezien dus ja in een portfolio vertel je wel wat over jezelf EN wat je kunt..

(about me, experience, projects, skills, education, contact details.. etc)

Dus nu terug naar me vraag, wat willen mensen allemaal weten over mij? Waar ik opgegroeid ben, met wie ik samenwoon, hoe me relatie ervoor staat? wat me hobby's zijn... ik heb werkelijkwaar geen idee waar ik moet beginnen en tja wat er allemaal verteld moet worden? ^o)^o)

Wat nou als je niks over jezelf weet te vertellen in je portfolio hoe kan je toch nog genoeg vertellen? Waar moet ik beginnen, waar zijn mensen geïnteresseerd in.. zou het kunnen helpen om naar portfolio's van andere mensen te kijken? ^o)

Want ik zou graag binnenkort een portfolio maken maar ik heb totaal geen idee wat ik over mezelf zou moeten vertellen :hmm:

Nja ik heb gehoord dat er in die verborgen map (found.00) bestanden staan die nu 'FILE0000.CHK' heten en je die op één of andere manier weer kan recoveren.

Maar de probleem is dat de map verborgen is, ik er niet in kan, ruimte in beschikking neemt en ik niet weet hoe ik dus mijn film kan recoveren.. :(

Ik had die note nadat ik hem had gecheckt op beschadigde sectors niet goed gelezen maar volgens mij stond er zelfs in dat je ze kan recoveren maar niet hoe ^o)

Maarja ik probeer dan maar een unlocker programmatje om de map te verwijderen in de hoop mijn ruimte terug te krijgen :| ik kan wel gaan zoeken naar de film om hem opnieuw te downloaden maar het zit zo;

Ik kreeg de film en het was erg goeie kwaliteit dus tja dan snap je ws ook wel mijn reden :p

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.06.12 13:53:50:
    Oh verwijderen kon ik zo, ik had geen unlocker programma nodig maarja erin gaan kon niet dat was wel jammer :( dan maar opnieuw downloaden zucht, als iemand hier nog iets aan toe te voegen heeft.. ga gerust je gang^^

zoniet dan :slotje::slotje:

Als ik er nog even bij vragen mag waarom zeg je in je topic dat je een betrouwbare persoon zoekt terwel die persoon betaald en jezelf niks te verliezen hebt? of zie ik het verkeerd :hmm:

Hallo cp,

Ik heb een aantal films op me usb stick en vandaag kreeg ik een melding toen ik de usb stick in me pc deed om hem te onderzoeken op beschadigde sectoren of zoiets dergelijks, ik druk maar gewoon op ja.. als het hem beter maakt?

wat er gebeurt is, er is een film verdwenen die ik wou kijken en hij is volgens mij verplaats in een map die verborgen is, hij heet found.00 en ik kan er ook niet in :( ik heb me de rechten gegeven maar zelfs dat hielp niet :hmm:

hoe kan ik die bestanden die daarin zitten herstellen? ^o)

want als ik het goed zie is die verborgen map gwn 1,5gb en dat vind ik niet zo leuk :p

Citaat van bramva

Ik raad mixsurvz.com aan echter word je daar pas bij 1200 dollar uitbetaald

Haha en hoeveel jaren gaat dat duren?
    Of dan gebeurt er hetzelfde als bij mij :p is die bij de 1180dollar, geeft hij geen mogelijkheden meer aan om te verdienen (xD)

De meeste websites die dit doen zijn scammers en het gaat ook gewoon te sloom dus ik raad je dit zwaar af tenzij je een bot gebruikt, die het werk voor je doet maar dat is wel illegaal..

Bij sommige websites waar ik dit heb geprobeerd;
    Toen ik dus eindelijk in de buurt kwam van het bedrag waarbij je uitbetaald krijgt, kreeg ik gewoon geen offers meer om dus niet uitbetaald te kunnen krijgen-.-"

Citaat van jopitan

Ga naar het icoontje van WAMP -> Linkermuisklik -> PHP -> PHP Settings -> Short open tags aanvinken ;)

Als dat niet werkt moet je even zeggen wat je PHP settings zijn (welke zijn aangevinkt)

Uitgeprobeerd, maar maakt helaas geen verschil

Ik heb de script niet, zover ik weet werd <?php gebruikt, de script en alle andere scripten die werkten op mijn laptop werken niet op de zijne.

Het ligt dus sowieso niet aan de scripts ^o)

Wat je ziet in de afbeelding is slechts het gedeelte van de script dat hij wel laat zien, de rest laat hij niet zien maar word ook niet uitgevoerd zo te zien^^ enigste dat wel werkt is die titel met de border eromheen, ws omdat.. dat gedeelte gewoon html was

De wampserver van iemand die ik ken werkt niet meer naar behoren, hij voert namelijk de codes niet helemaal meer uit en ik weet zo even niet waar het aan zou kunnen liggen.

Zo ziet het eruit:

http://i45.tinypic.com/2cc1tu.jpg

En het ligt niet aan de script want het gebeurt ook bij andere scripts terwijl ze perfect op mijn laptop werken.

Wat is er verkeerd met zijn wampserver, wat moet er veranderd worden?