Posts by L.Pappalettera

Citaat van H.Rayn

Hahaha, h4x0r666 wie zegt dat er een nieuwe CP komt?
    Misschien komt er wel een maffia game?:cheer:

Oh god, ik hoop het niet xD heb daar nou wel genoeg van gezien.. ze hebben vast alleen de layout en indeling veranderd.

Ik heb geen idee hoe ik aan de class file kom, dus ik heb het anders opgelost.. nieuwe functie! :D

Kan slotje op, heb je hier nog iets aan toe te voegen of raad je me iets simpelers aan PM me dan.
    :slotje::slotje:

[offtopic]ik heb de dag, maand, jaar weg gehaald voor me privacy.[/offtopic]

Ik gebruik een kleine php script om mijn leeftijd te berekenen maar wil graag dat de uitkomst in letters word geschreven dus niet 'I am 17 years old.' maar 'I am seventeen years old.' Is dat mogelijk?

Zo ziet het script eruit:

Mvg, LP

CorleoneGame ik zit al heel lang bij versio, heb verscheidene hostingpakketten lopen met een paar domeinen erop maar nog nooit last gehad van down times? Enigste waar ik me dood aan ergerde was toen ik voor het eerst de kleinste pakket bij hun nam en een goed lopende website suspended werd vanwege het overscheide van de toegestaande dataverkeer limiet, en toen moest ik wachten tot de maand over was voor dus de reset van de hoeveelheid dataverkeer per maand. En het extra dataverkeer bijkopen koste me gewoon veel duurder dan als ik gewoon een veel betere pakket had genomen. ^o)

Sowieso niks kopen daar sinds ik een source herken die sowieso al een illegale versie is met een andere naam, kan je het netzo goed downloaden. ^o)

Maarja hopelijk krijg je, je geld terug.

Btw als ik vragen mag, weet iemand welke webshop source/layout hij gebruikt.. ik zie hem heel vaak voorbij komen.

Gegroet leden van CP,

Sinds ik niet zo goed ben in engels, gewoon redelijk wil ik graag dat iemand mijn engels na checkt omdat het in mijn personal portfolio komt (een soort van visit card).

Dus aub als iemand mijn engels wilt nalezen, beoordelen en verbeteren.. Stuur me dan een PM.

Met vriendelijke groet, LP

[offtopic]Reden dat ik het hier niet post is omdat ik niet al mijn info hier wil neerzetten dat mag worden bekeken zodra de website helemaal af is, tot die tijd wil ik graag nog wat privacy. :p[/offtopic]

Citaat van jopitan

Nee, deze zijn niet gratis. Tenzij je het op de welbekende manier binnenhaalt natuurlijk :)

Als je het zo wilt doen zou ik hem eerder aanraden om Sony Vegas Pro te downloaden, dat is de beste video editor voor zover ik weet. ;)

Oke woensdag zal iemand die het wiskunde deel probeert zijn werk laten zien, hij wilt anoniem blijven maar tot die tijd is dat plekje gevuld.

Komt er een reden dat hij het niet heeft kunnen doen zal ik de mensen contacteren die mij prive berichten hebben gestuurd, om de taak over te nemen.

Ik neem aan dat Jordi dus het elektro gedeelte gaat doen, zoniet dan wil ik graag dat hij dat zo snel mogelijk laat weten zodat ik andere mensen de mogelijkheid kan aanbieden. ;)

Jordi begint dinsdag en kan het hopelijk in die week afronden zo niet dan moet je maar even vragen hoeveel tijd je er ongeveer voor nodig zal hebben.

Graag bij het uitrekenen van formules van elektro; gegeven:, gevraagd: en berekening: te gebruiken zodat het netjes blijft.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.08.12 23:51:38:
    Lijst van personen die bereid zijn de opdrachten te maken.
    2e persoon word gecontacteerd als de 1e persoon zijn werk niet afmaakt.

1. Jordi - Heeft elektro laten afweten.. (Kan eventueel wiskunde ook nog doen indien de vorige zijn taak niet afmaakt.)
    2. Ferhat.Remory - Elektro (Eventueel wiskunde)
    3. Scarface - Elektro

1. Anoniem - Begonnen met wiskunde op 10 aug - leverd woensdag zijn werk in.
    2. MJorritsma - Wiskunde
    3. Zwemmer - Wiskunde (Na aug)

Het moet eind september klaar om in te leveren zijn maar vanwege laatkomers wil ik het graag zo snel mogelijk afhebben. Het is mbo niveau 3 werk en bij de meeste zit wel uitleg. Wel jammer dat iedereen voor wiskunde gaat, daarom bied ik een redelijk bedrag aan voor elektro, morgen maar even de rest laten scannen.