Posts by L.Pappalettera

Enigste foto die ik nog heb van bumptop is heel oud, daarna gebruikte ik meer een style zoals ik nu heb maar dan als 3D bureaublad tot ik ben overgestapt naar animated + betere gadgets haha^^

Zegmaar een 3D box, kan je helemaal custom maken naar je eigen wensen^^

Hallo CP,

Ik ben geïnteresseerd in hoe jullie bureaublad eruit ziet :D sinds ik net in een andere soortgelijke topic heb gepost en mijn screenshot daaruit is gehaald zal ik mijn bureaublad wel ook even (opnieuw) laten zien:

Of klik hier voor een grotere versie! <--

Ik ben net dus van bumptop (3D bureaublad) overgestapt naar DeskScapes en Rainmeter (gadgets).
    En het bevalt me erg goed, de wallpaper (aarde) draait ook echt rond^^ de gadgets zijn ook animaties met handige functies erin ookal zijn sommige overbodig en heb ik lang niet alles op me bureaublad (te klein)

Dus hoe ziet jouw bureaublad eruit en wat vind je van de mijne? 8o

Hmm, ik zie dat ik nooit een screen heb gepost :whistling:

Maarja sinds ik net van bumptop (3D bureaublad) ben overgestapt naar DeskScapes en Rainmeter (gadgets) ziet het er nu zo uit:
    [IMG CUT]
    Zowat alles beweegt en heeft functies dat je niet gelijk kunt zien in de screenshot.. maar het is echt heel handig en ziet er geweldig uit.. en ja sommige dingen zijn overbodig maar dat boeit me niet echt :D

Ik kocht ze zelf van Dealextreme een tijdje geleden.. ik ben de prijs vergeten maar het was voor de oordopjes van zoon 2 tot 4 euro p/s en de koptelefoon rond de 30-50euro?

Werkten perfect, mooi geluid enzo alleen soms kan de logo losgaan na een tijdje en ze zijn niet heel stevig dus doe ze maar niet in je tas tussen of bij je boeken, want zo heb ik dus ook al 1 geplet.

Letterlijk. :whistling:

De cel in voor de cyberaanvallen oké, maar voor The Piratebay vind ik onzin..

De uploader is verantwoordelijk voor wat hij online zet.
    Voor de gebruiker is het officieel 100% legaal om te downloaden.
    Wat Brein en SOPA doet is ook meestal gewoon zwaar onlogisch.
    En als het aan de mensheid lag, hadden de meesten wel voor de vrijheid gekozen.

De website is slechts het plek waar je de connectie vandaan haalt.
    De wereld zou zoveel beter zijn als de bedrijven van hetzelfde categorie gewoon samenwerkte, zoals Microsoft en Apple.. :S

De htaccess file hoort te werken zolang die in de public_html folder zit? teminste werkt wel bij mij.

zet anders even een schuine streep voor de index.php of zet de hele url erin
    ErrorDocument 404 /index.php (of je hele url)

idk of het enig verschil uit maakt, maar je kan het altijd proberen.

Ik snap je vraag niet helemaal, je kan zelf je 404 error page designen voor als iemand ooit naar een pagina gaat die niet bestaat maar geen 404 error pagina hebben lijkt mij een beetje dom, tenzij je hem wilt laten redirecten naar bv. de homepage als iemand naar een pagina gaat die niet bestaat? :huh:

Haha, dat heb ik over het hoofd gezien! bedankt.. dom van mij, mja dan nog maar een bijvraagje hoe word je een elite member? is dat iemand die ooit in de ICTS team heeft gezeten of gewoon een heel oud en betrouwbaar lid ?( ik denk de eerste reden, maarja zou ook wel leuk zijn als er bevoorbeeld user(group)bars komen en ook andere naamkleuren met dus een speciale betekenis.

Je hebt zeker een kvk nodig voor een game indien je daar uit bent om geld mee te verdienen ;)

Ik heb anders nooit problemen gehad met me eerdere games, geld werd ontvangen via paypal. Enigste waar ik dus achter ben gekomen is dat er een limiet op zit van hoeveel je kan ontvangen per jaar.. maar ws veranderd dit als je een zakelijk paypal account gebruikt en anders kan je ws nog mailen om verder te vragen.

Hoe weet je dat de IP van hem is?
    Welke en watvoor bewijzen heeft u.
    Altijd de functies uitschakelen voor een demo admin account, of wat er ook aan de hand was. :huh:

kvk nummer heb je toch niet nodig voor een game, alleen webshops.. of was het nou hostings? :P en als je dan maar 30euro per maand verdient, maak je alleen maar verlies denk ik.. want als ik het goed had kost kvk 50euro per maand? mja enigste lijkt me irritant, waar ik ook achter ben gekomen is dat je een jaar limit hebt op paypal om geld te ontvangen/verdienen.. 8| dan snap ik niet hoe die grote bedrijven dit allemaal regelen sinds ook veel gwn paypal gebruiken..

Als je, je verlies makkelijk terug verdient met die criminalgame. Dan wel^^
    Zal vast ook wel veel mensen aantrekken maarja niet dingen beloven dat je niet hebt of niet kan betalen. ;)

Download een BlueScreen Viewer, die kan de dump bestandjes lezen en dan zie jij wat er niet werkt.

Zo heb ik mijn Blue Screens ook hebben kunnen verhelpen (M'n drivers waren outdated) :)