Al 2 collega's op me werk gehad met dit gijzelvirus, zelfs als er betaald word gaat de virus niet weg hoor^^ Maar gelukkig is het niet al te moeilijk om weg te krijgen.
Posts by L.Pappalettera
-
-
Er zitten veel mooie logos bij maar mijn voorkeur gaat naar de laatste van JustMe als hij zoals eerder gezegt de hapjes eruit haalt als je snapt wat ik bedoel
-
Ik zou er niet veel voor verwachten sinds het veelste simpel lijkt, om eerlijk te zijn lijkt het alsof het is gemaakt in paint met een beetje knippen en plakken.
Als je net begonnen bent met layouts maken is het al een begin maar het kan natuurlijk veel beter
-
Teamviewer druk op starten i.p.v installeren :p
Dat werkt niet^^ teminste als je wilt dat diegene het niet merkt zul je niet veel aan teamviewer hebben sinds je altijd een klein menutje hebt om de sessie te beindiggen, oftewel dat merkt die gelijk -
voor remote desktop moeten jullie allebei bekabeld zijn.. enigste wat je zou kunnen doen is een r.a.t. installeren op je usb
en ff in zijn computer pluggen, eerst goed research doen voor je eraan begint
-
Als je goeie partners met iemand bent/word en niet letterlijk diegene inhuurt om het werk voor je te doen maar juist samen te werken kunnen jullie wat regeltjes opstellen zoals dat ieder de helft van de inkomsten krijgt bijvoorbeeld, gelijk over uurloon praten enzo ligt ook aan in welke positie diegene komt te zitten of al zit.
-
Meer ruimte voor privé berichten
en een chatbox lijkt me wel leuk ja
Btw de titel is verkeerd het is niet:
Wat zijn jullie graag aan ICTScripters veranderen?
Maar
Wat willen jullie graag aan ICTScripters veranderen?
Of nog beter; Wat zouden jullie graag aan ICTScripters willen veranderen?
Ook in de begin topic staat 'zien', ik dacht laat ik het maar even melden -
Die van giovanni geeft me een goed gevoel
high in the air^^
-
Bedoel je niet de CoD Black Ops shooter game?
Nog nooit van black cops gehoord
-
Ik had ook bijvoorbeeld JoinTheDark.Net in gedachten sinds het een erg donkere layout was en had ook al een passende header ervoor gemaakt.
maar dat lijkt me nu weer een beetje te on-professioneel, dus ben weer verder gaan denken.Ik wou eerst Dark.Net of TheDark.Net maar die kon niet meer
Maarja ik denk dat ik het idee van redsmoker neem
Tenzij iemand anders nog betere ideeën heeft[EDIT]
Heb al wat nieuws bedacht en me projectje gestart, jammer genoeg als je wat laat zien voordat je de domein hebt besteld is er alweer iemand voor je net wat sneller geweest maarja verder red ik me wel en als iemand toch nog iets leuks weet laat het me dan weten via PM.Topic kan op slot.
-
Dit het gaat over een forum,
Waar mensen informatie weg kan halen? Etc.
Misschien dan InformationForum.net
Lijkt mij een beetje te lang maar dit gaf me wel een ideetje, InfoForums.net kan ook (korter) -
Dit is de mijne.
Mooie wallpaperhehe
-
Ik heb rond gezocht op namen die eindigen op base, board, point en zone.
Ook namen met de term forum(s) er in en het meest gekeken naar de extensie .comIk had ook bijvoorbeeld iets leuks in me hoofd sinds de layout nogal donker was om TheDark.Net te gebruiken, maar die was ook al gebruikt zoals gewoonlijk maar dus ook namen in die richting vind ik wel leuk. Ik had echt geen idee dat bijna alle normalen domeinnamen al bezet zijn.
En dan moet je ze weer via iemand anders overkopen & pushen. Damn
-
Ja ik dacht dat brokentrack met die hele lange wallpaper een nec curved beeldscherm gebruikte
Zoon één:
-
Zoals ook in mijn topic werd gereageerd , waarom zou iemand een domein aan jou geven kunnen we hem net zo goed zelf gebruiken. (http://www.domeinvilla.nl) , zoek het zelf ....
\
Groeten.
Bedankt voor uw onnodige offtopic bericht, niet iedereen heeft een behoefte aan zulke websites/domeinen of überhaupt het website beheren.Maar toch hebben sommige mensen wel mooie ideeën die ze ergens kwijt willen.
Dat jij zo gierig bent of het allemaal voor je zelf wilt houden word niemand beter van, dus als je nog iets zinnigs hebt te posten doe dat dan.Zo niet blijf dan a.u.b uit topics waar u alleen maar voor onrust zult zorgen, want daar zijn wij niet van gediend. Ik zie ook al dat uw reactie is gerapporteerd, dus hoef ik dat niet te doen
Btw zoals aangegeven heb ik zelf al gezocht, ook domeinvilla en een aantal andere websites geprobeerd, maar dat had je wel geweten als je de begin topic nou eens rustig beleest.
-
.net vond ik ook wel mooi inderdaad maar haha die is dus ook bijna netzo veel bezet als .com maarja hebben jullie ook wat namen?
Voor wat voor forum is het?
Want anders zeg ik wel een naam.
Maar dan gaat het forum er niet over.
Staat in begin topicCitaatIk dacht dus aan een forum met zoveel mogelijk catogorieen zodat je altijd wel je vraag kwijt kan of als je dingen wilt delen, verkopen etc.
De forum layout is nogal donker
-
Hey CP,
Ik vroeg me af of iemand van CP wat leuke ideetjes heeft voor forums/message boards.
Ik dacht dus aan een forum met zoveel mogelijk catogorieen zodat je altijd wel je vraag kwijt kan of als je dingen wilt delen, verkopen etc.
De forum layout is nogal donker en heb al teveel forum namen uitgeprobeerd maar alle .com extensies blijken al gebruikt te zijn.
Kennen jullie nog leuke namen waarvan de .com extensie nog wel gewoon beschikbaar is?
Of raden jullie me een andere domein extensie aan dat voor een forum wel toepasselijk is?Met vriendelijke groet,
Lorenzo Pappalettera
-
Bedoelt iedereen die de derde logo leuk vind logo4.png of logo3.png
want logo4 staat als derde, maar logo3 is letterlijk de derde. Misschien is een poll wel een goed idee hier
ik vind namelijk logo3 veel mooier dan logo4. (De font)
-
Giovanni dat grasveld lijkt me heerlijk zacht om in te liggen haha jouw tweede wallpaper
-
logo3 en logo5 trekken mij het meest aan