Posts by L.Pappalettera

Dus dan zou me provider dit voor me moeten regelen, wat waarschijnlijk toch niet gebeurt :( ken je providers die dit al hebben..? misschien kan ik dan overstappen, want ik vind het wel een must.

Ik zag wel bijvoorbeeld google voice waarbij als ik het goed begreep er gebeld word naar een speciaal nummer, dat dan alle mobiele devices die aan dat nummer zijn gekoppeld, gebeld worden en dat je dan dus ook speciaale voicemails kan instellen zoals ik wil maar dan moet je weer centjes dokken bij google.

Iemand nog ideeën of wat anders.. Jammer :S

Hallo CP,

Voor de android gebruikers en developers heb ik een vraagje.

Heeft iemand van jullie ervaring met applicaties of manieren om verschillende profielen in te stellen als ik bijvoorbeeld naar een vergadering ga op werk dat ik dan simpelweg een profiel aan zet (wat ik wel op me oude mobiel kan, maar het niet vind op me nieuwe galaxy nexus) en dat als iemand me dan belt dat hij gelijk bij de ingestelde voicemail komt met bijvoorbeeld daarin: Ik zit in een vergadering, probeer het zo nog eens.

En bijvoorbeeld een profiel dat als je die aanzet dat ze dan te horen krijgen Ik ben ziek, bel me later nog eens of stuur een sms.
    En een gewone die wel over gaat en als er niet opgenomen word Laat een bericht achter, dan zal ik zo spoedig mogelijk daarop reageren.. of iets dergelijks

Is er een applicatie voor zoiets want ik vind wel profile apps maar of dat de apps zijn die aan mijn eisen voldoen? ik wil niet een app die je wifi uit zet op een bepaalde tijd, ja dat is wel handig maar wat ik echt nodig heb is het bovenstaande zodat ik niet telkens onnodig word gebeld en daarna ook nog moet vertellen waarom, wat en waar...

Ik heb mogelijk interesse maar sinds mijn opdracht nogal ingewikkeld zal zijn vraag ik me af hoeduur dan een ingame en outgame zal zijn in een al bestaand source.

Zijn namelijk veel layers en ik heb zelf ook al een hele stylesheet maar die is niet helemaal naar mijn wens dus misschien bent u mijn reddende engel?

PM indien interesse.

Ik heb zelf ook nog boven de 100k liggen maar die heb ik gewoon via dutchleader zelf een hele tijd geleden gekocht en daar is het ook echt niet 10cent per 1k maar;
    25.000 € 23.50
    50.000 € 45.00
    100.000 € 85.00
    250.000 € 199.00
    500.000 € 375.00
    1.000.000 € 650.00
    Maarja dat zijn hun prijzen ik ben hier natuurlijk niet de expert in maar als je een mooie bod hebt laat maar weten via pm en anders gebruik ik ze gewoon allemaal als ik tijd heb :thumbup:

Hallo CP,

Ik verkoop de volgende domein met als betekenis 'Ik Google Het Even Voor Je';
    ighevj .nl (incl. source)
    Je betaald dus voor de domein maar krijgt de source er gewoon bij sinds ik de webhosting zelf nog wel ga gebruiken.
    De domein loopt nog tot: 22-12-2012
    En staat geregistreerd bij versio.

Bieden vanaf 5 euro
    Opbieden met minimaal 1 euro
    Buy-now: 30 euro
    Betaalwijze: Paypal

Ik neem aan dat een aantal van jullie er al wel bekend mee zijn, maar sinds ik met een nieuw projectje wil beginnen sinds ik nogal gek werd van die api systeem die ik nodig heb van een shortlink website zoals tinyurl om de gebruikerservaring op de website nog beter te maken, maar sinds ik te weinig tijd heb om het volledig uit te zoeken.. Dan maar dit hé

Graag geen gezeur over dit werkt niet of dat werkt niet, hij werkt namelijk perfect bij mij, enigste is dat de shortlink dus nog niet functioneert omdat de api systeem er nog niet helemaal in zit, dat moet je zelf dus ook maar even uitzoeken maar de verkoop hier gaat sowieso alleen over de domein maar als extraatje krijg je de source er wel gewoon bij want ik ga de webhosting nog wel gewoon voor de opvolgende projecten gebruiken en verder werk hier verder ook niet meer aan.
    Ik heb er wel veel lol mee aan overgehouden en zelf ook veel gebruikt maar ja er moet toch een keer een einde aan komen.

Voor meer informatie kan je me een PB sturen en die zal ik dan zo snel mogelijk beantwoorden, graag alleen reageren in de topic als je interesse hebt. :thumbup:

Bij mij word youtube juist steeds slechter, het kan ook aan mij liggen maar bijvoorbeeld als ik mijn favorieten als een playlist afspeel (bijna 1000filmpjes/muziek) gaat hij na de 5-10de filmpje automatisch alles shufflen ookal staat die functie uit :pinch: filmpjes lopen soms gewoon zomaar vast en dan moet ik een klein stukje in de ladingsbalk drukken en dan laadt hij anneens wel weer gewoon verder, soms gaat hij dan gewoon een klein stukje door en doet hij weer hetzelfde.. zwaar irritant dus :thumbdown: en zo heb ik er nog wel een paar :P

Zullen hun hier niet iets voor bedenken waardoor je licentie niet meer geldig is en uiteindelijk dus ook niet meer gebruikt kan worden, lijkt mij wel anders zouden hun hierdoor wel een heleboel geld mislopen.

eeyk, icepay heeft wel alle betaalmethodes maar dan betaal je ook al gauw zoon 79euro p/m bij hun. Dus dan zoek ik liever iemand die de betaalmethodes gratis of goedkoop aanbied want dit is wel heel overdreven.

Gratis kan wel maar dan heb je alleen iDeal en Paypal.

gerwin bedankt, maar nu ben ik bij het volgende probleem:
    In unrealirdc.conf staan deze 2 logins

Code
    /* Passworded allow line */
    allow {
    	ip             *@*;
    	hostname       *@*;
    	class           clients;
    	password "testgastww";
    	maxperip 10;
    };

en

maar in telnet als ik dus o irc.domeinnaam.com poort invul zegt hij het volgende:
    :irc.domeinnaam.com NOTICE AUTH :*** Looking up your hostname...
    :irc.domeinnaam.com NOTICE AUTH :*** Found your hostname
    en dan typ ik dus om als admin in te loggen (neem ik aan)
    /oper admin testadminww
    :irc.domeinnaam.com 451 /oper :You have not registered
    En dan geeft die het bovenstaande aan, en dat doet hij bijna bij alles dat ik probeer..
    Enkel als ik NICK admin doe krijg ik een ping terug?
    Hoe log ik in, wat moet ik wijzigen..?

Hallo CP,

Volgens mij zit ik hier wel op het goeie adres, het gaat om het volgende.
    Ik wil graag een IRC Server configureren op mijn thuis pc met de welbekende unrealircd 3.2 om te kunnen chatten via bijvoorbeeld telnet, vraag me niet waarom haha.

Maar nu loop ik dus op een probleem, het volgende heb ik gedaan:
    Ik heb op een webhosting bij versio de DNS Management aangezet en op de DirectAdmin bij de DNS Management dus een domain record toegevoegd (irc A mijnip) en dus irc.mijndomeinnaam.nl gebruikt in de unrealircd.conf file en het één en ander ingevuld dat mij goed leek na de stappen te hebben gevolgd.

Maar als ik nu dus unrealircd start en via telnet verbinding probeer te maken met irc.mijndomeinnaam.nl werkt het niet (niet op de standaard poort als je niks invuld, niet op de ingevulde poort die in de unrealircd.conf stond 6667, 6697 niet en 8067 ook niet) zou ik die poort open moeten zetten op mijn router of wat doe ik fout, als iemand hier verstand van heeft dan ben je bij mij welkom om hulp aan te bieden want hij geeft ook geen errors aan ofso bij de startup van het programma.

Met vriendelijke groet,

Lorenzo Pappalettera

Als het een toetsenbord van een laptop is lijkt het me logisch om naar je fabrikant te gaan om hun het te laten fixen maar als het een simpele toetsenbord is kun je of mijn gratis manier gebruiken, scherm toetsenbord blijven gebruiken of gewoon een nieuwe kopen.

Ik zou ook wel balen als me toetsenbord het niet meer doet, mijne heeft namelijk van die neon lichten eronder enzo en was niet goedkoop^^