Posts by L.Pappalettera

Hallo ICTers,

Ik heb uit irritatie een app verwijderd omdat hij telkens aangaf dat ik onvoldoende ruimte heb om hem te updaten maar nu gebeurt het bij de volgende app die zich wil updaten terwel ik nog meer dan 12gb aan ruimte beschikbaar heb, weet iemand van jullie of dit een bekende bug is ofsow of ligt het gewoon aan mij :pinch:.

Ik heb een Galaxy Nexus met android versie 4.2.1 (rooted ofc.)

Hallo CP,

Ik heb zojuist mijn mac adres veranderd zodat ik weer een nieuwe ip krijg, maar ik kreeg maar geen verbinding dus heb ik hem een paar soft resets gegeven (reset knopje 1x inhouden?) en daarna maar een hard reset.. wat waarschijnlijk onnodig was maarja het is nu al gebeurt :D en nu zit ik met het volgende; een heleboel instellingen zien er nu anders uit en helaas weet ik niet wat er daarvoor was ingesteld en waarom.

De naam van me verbinding was "linksys_ses_(wat nummers)" en nu is het gewoon linksys en de admin password was gewoon weer de default en alle poorten die open stonden die ik ooit heb gebruikt zijn nu dus weer weg. Ik heb hem weer een nieuwe ww gegeven maar vraag me nu af.. zijn er normaal poorten standaard open zoals 80 of 8080 ?? Want als het goed is zag ik die daarvoor er wel in staan en nu dus niet meer en kan me niet herinneren of ik dat nou nodig had voor een private server. Ook zie ik basic setup twee open velden staan; hostnaam en domeinnaam waar is dat voor. :whistling: het voelt alsof ik een hele grote fout heb gemaakt ;(

Nee ik dacht meer aan een eigen soort paypal site maar dan minder strenge regels en meer functionaliteiten waar ik dus gelijk bij EPay Enterprise uit kwam, alleen als iemand er ervaring mee heeft zou ik het graag aan willen horen.

Meer lezen? Druk dan hier.

Hallo allemaal,

Ik ben erg geïnteresseerd geworden in EPay Enterprise (een soort van paypal namaak maar dan beter?) enkel vraag ik me af of er mensen zijn die ervaring hebben met deze source. Mij lijkt het beter sinds je op paypal bijvoorbeeld veel nadelen hebt zoals een jaarlimiet en dat je account best snel gelimiteerd kan worden. Maar als je met deze source slechts een MITM bent behou je deze nadelen nog steeds want dan kan je nog steeds niet bij paypal over je jaarlimiet heen en zal dat wel snel gebeuren met een heleboel gebruikers. Dus is die source handig of lijkt dat maar zo.

Discussieer. :thumbup:

Ik denk dat je er tussen de 50-150 voor zou kunnen krijgen, sinds het niet helemaal orgineel is vanwege bijvoorbeeld de template maar het wel veel bezoekers heeft. (staat gwn te koop in licensies op themeforest) verder is het een leuke website, wel jammer dat je er nu geen tijd meer in stopt.

Ik zou toch echt even zelf proberen, eventueel wat tutorials volgen zodat je deze basis kennis om een website op te zetten al beheerst.
    Ook raad ik je als het een project is eerder een source aan die veel bugs heeft zodat je ze kunt oplossen en veel meer leert dan dat je een kant en klare gaat draaien, maar dat is natuurlijk geheel je eigen keus.. het is alleen een beetje zoekwerk. ;)

Inderdaad, als het een probleem was had ik het vast allang gehoord. IGHEVJ is op geen enkele manier met Google™ geassocieerd en heeft ook natuurlijk niet dezelfde source als van let me google that for you, hun zijn wel een aantal stappen voor, want met de url verkleiner api of zoiets dergelijks kwam ik er niet helemaal uit binnen mijn tijd maar toch was het een leuke project.

Verder vind ik sowieso het bespreken over de source niet van toepassing sinds ik ten eerste er eigenlijk niet aan wil denken, want ik wil er van af zodat ik met een nieuw project kan beginnen wat beter staat in me portfolio (veel grotere project ook, maar blijft nog privé sinds het ook nog lang niet af is haha) maarja ten tweede je de source er niet eens bij hoeft, maar wel mag indien je iets wilt om mee te beginnen of verder te gaan met waar ik ben gebleven, of het allemaal netjes is maakte mij ook niet echt uit als het uiteindelijk maar kwam te werken.. maar je betaald er niet voor, het gaat hier gewoon om de domein; IGHEVJ .nl wat voor de nederlandse benaming staat "Ik Google Het Even Voor Je", wel logisch lijkt mij.

Hij vermeld ook dat je alleen betaald voor het domein. Dat betekend dus dat hij geen kosten rekent voor de source.

Leek me wel logisch staat duidelijk in de begin topic en is verder ook gewoon legaal maar indien scarface voor de 20ste niet reageert en niemand anders interesse heeft stop ik de verkoop ivb verloopdatum domein. :)