Citaat van mentimjojoDangerProne ze komen wel aan, het lid reageert of expres niet of geen tijd.
@ts Inderdaad een goed idee maar topic is oud.
zijn berichten aan verschillende mensen geweest..... was het maar 1 lid. Beetje vreemd...
Citaat van mentimjojoDangerProne ze komen wel aan, het lid reageert of expres niet of geen tijd.
@ts Inderdaad een goed idee maar topic is oud.
zijn berichten aan verschillende mensen geweest..... was het maar 1 lid. Beetje vreemd...
weet niet wat het de laatste tijd is maar ben elke keer in gesprek met iemand en dan wacht ik op antwoord via een pm en dan kan ik wachtten tot ik een ons weeg maar krijg geen antwoord.
schrijf de gene aan en dan blijkt dat ze de hele pm niet hebben gehad terwijl ie wel in de outbox staat, dus verzonden.
dit is nu al 3x gebeurt. is hier meer bekend over want is lastig te communiceren zo met mensen.
kan, datums vergelijken. kan makkelijker via cronjob.
update gedaan van je browser misschien?
doet ie het in elke browser niet?
snap zo ie zo effe niet wat je bedoelt of wat er moet gebeuren als je op de link kijkt. account werkt gewoon hier..
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 15.03.12 09:47:28:
oke zie het nu, had wat in me wagen gedaan een ben geen klant dus wil als nieuwe klant een account aan maken.
maar dan doet ie idd niks.
ligt niet aan je provider of zo. je mist
zal toch wat mis zijn gegaan met de files er op zetten.
en loop eens je fout meldingen na, de site is nederlands en alle foutmeldingen staan in het engels, beetje irrie en komt vreemd over. zoals dit:
Warning: No match for E-Mail Address and/or Password.
Warning: You must agree to the Algemene Voorwaarden!
en bij je voorwaarde ook als je die moet aanvinken, staat in het engels.
heb er nooit problemen mee gehad... heb het ook gevraagd of dat problemen geeft en zeggen van niet, buiten dat, waarom zou dat niet mogen, het is mij data, betaal er toch voor....
Laat ik eens gek doen, 3 voor 5 eurotjes :cheer:
Je kan het toch gewoon via je eigen server doen, doe ik ook...
das vreemd, staat toch echt in me outbox, zal hem effe copieren en nogmaals versturen...
vond het al zo vreemd haha
beetje jammer dat je niet reageert op PM's.
dan had je misschien al wat opdrachtjes gehad.
canon zijn, vind ik nog steeds de beste.
Inkt, tja, dat moet in elke printer en zijn ook alternatieven voor.
geef er 20 eurotjes voor
idd uitkopen bestaat niet in de gevang. ook jammer dat je geen tijd ziet lopen, hoe lang je nog moet zitten.
Alles is ook zonder captha, dus vrij te spelen zonder zelf wat te hoeven doen..
Uniek, vind het niet, geen enkel maffia spel is meer uniek, allemaal het zelfde maar das mij mening
maar wat is hier zo speciaal aan? In elke maffia script zit dit...
Komt allemaal op het zelfde neer... lijkt mij hoor, maar goed succes er mee...
idd ik zat ook al te kijken, heb zelf ook een canon en werkt toch wel allemaal erg simpel.
deze printer ondersteunt het niet, zie tenminste ook niks.
Het kan wel, dan zal je met sticker labels aan de gang moeten :p
je hebt al een top 10, haal je daar de gevens toch uit en gebruik je in de cronjob, das toch niet zo moeilijk lijkt me, beetje denken....
beetje oud allemaal, gebruik al jaren nieuwsgroupen, valt niet te verbieden en dvd binnen 5 min. binnen dus np hier :cheer:
hmm zodra ik naar de website ga blokkeert ie, is al geblokt.
Edit R.Mijnten
(link verwijderd)
demo account?
en loopt de site nog want zie nooit iemand online?