oke verkocht, geef je gegevens dan maak ik het geld over
Posts by DangerProne
-
-
sorry hoor maar is wel allemaal beetje overdreven.
Zie al dat mijn host me site plat gooit, dat zou effe lekker wezen. -
hoe lang kunnen mensen bieden?
Geef er 20 euro voor
-
Deadline:
20-0-2012 om 12:00????
-
tis effe wennen en zoeken maar komt wel goed... wend wel weer
-
Zit bij ziggo, werkt perfect, heb ook veel online gespeeld vroeger en nooit veel last van gehad. Het hoeft ook niet aan je provider te liggen dat er lag is, kan ook op de server daar zitten.
Je moet gewoon een provider hebben met een redelijke upload, download maakt geen zak uit, upload is het belangrijkste... -
zijn de domeinen los te verkrijgen?
Startbod?
hoelang loopt de "veiling"? -
ik wil wel effe kijken, hoef er niks voor te hebben.
pm maar dan kijk ik er wel effe naar. -
Had er al laatste paar dagen last van dat de site erg traag was maar nu kon ik gewoon 2 dagen niet er op komen. Dit is zins dien weer de eerste keer.
Vreemde vind ik dat niemand anders het er over hebt.
Niemand anders last van(gehad)?
-
streetmobster.be streetmobster.nl
geef er 5 eurotjes voor
-
8 eurotjes
-
als je de positie wilt bepalen op b.v. power dan zou je dat op power kunnen sorteren. Naar de hand van het sorteren zou je kunnen checken op id en gebruikersnaam, dan zou je aan de positie moeten kunnen komen.
-
heb de mp3 voor je, pm maar effe dan krijg je de link:cheer:
-
minute op 0 de rest * dan moet ie het doen.
anders heeft ie een fout ergens in het script.
probeer hem anders gewoon te starten dan zie je evt. error -
Cron kan je het beste laten loggen met tijd. Als ie dan gelopen heeft een check er op gooien dat ie pas na zoveel tijd weer uitgevoerd mag worden. Zo kan ie nooit eerder worden uitgevoerd.
-
Hmm dacht het domein binnen te hebben maar nu krijg ik opeens te horen dat er via msn 60 is geboden. Vind dit beetje krom.
Er wordt hier een veiling gehouden en nu opeens is er meer geboden.
had er nog wel meer voor over gehad maar laat maar zitten, vind het erg achterbaks. -
The page Topmaffia.com - Welkom bij de leukste ... got an overall PageSpeed Score of 96 (out of 100).
:cheer:
-
40 eurotjes dan maar :cheer:
-
30 euro hier.
-
Citaat van L.Groot
DangerProne,
In mijn ogen is het onzin en kost het je voor de afbeeldingen (als ze de opgegeven breedte niet hebben) alleen maar onnodige bandbreedte?Tuur heb je ook gelijk in maar het hoeft niet. Het is beter van wel maar zal het plaatje altijd wel laten zien.
Maar goed, als je een plaatje ergens plaatst b.v. 200x600 dan ga je geen plaatje van 600x1800 laden en dan aanpassen met width/height.
Ik neem aan dat je het plaatje dan zelf al de goede afmetingen geeft zodat ie zo klein mogelijk blijft kwa laden etc.
Dit kan tuur wel als je het plaatje op meerdere plaatsen gebruikt met verschillende afmetingen...maar goed, heeft niet zoveel met hierboven te maken.