Posts by ismail123

Cool dat je je eigen mail class hebt geschreven! :)
    Zou je deze bij de downloads willen plaatsen i.p.v. hier?
    En daar naar toe linken

Hier wat leesmateriaal :)

Mails komen niet aan in outlook - 550 SC-001

MessageID SMTPIN_ADDED_MISSING

Sender Policy Framework

Check in je message header of SPF en DKIM passen.

In principe verteld je spf record welke servers mails mogen sturen vanuit jouw @domeinnaam.nl

En anders kan het zo zijn dat je server ip adres is geregistreerd als spam. Dit komt vaak voor met (shared) hosting die je deelt met andere gebruikers. Voor eigen mailing raad ik je een vps aan met eigen ip.

Anders gebruik je een professionele mail delivery service zoals mailjet.com

Ik zou dit symantisch gezien schijden van je php code. En dit in een view mapje zetten onder een bepaald bestandje. Die dan verwerkt wordt door een template engine.

Zo hou je het overzichtelijker

A.Tytgat bedoeld dat het in ajax.php in hoofdletters staat en in de javascript in kleine letters.

Dat is namelijk de enige reden waarom dit niet zou werken.

Verder valt het me op dat je overal single quotes gebruikt behalve bij == "ok". voor de eenheid zou ik daar ook single quotes van maken. Maar dat ligt meer aan mij xD

Ik heb dat inconsistentheid zelf ook meestal, maar dat komt omdat ik soms een stuk code van internet kopieer om een bepaald probleem op te lossen.

Plaats eens in je ajax.php

PHP
    <?php 
    print_r($_POST);
    ?>

zo kan je bekijken welke output je allemaal krijgt. Zo los ik namelijk veel problemen op.

Wanneer je aan zeer grote projecten werkt, raad ik je krumo aan :)

Bedankt voor het reageren. Ik denk van wel, elk bestand heeft 0755. Met 777 bestandsrechten voor elk bestand veranderd het resultaat niet.

Naar welke rechten zou ik het anders moeten veranderen?
    EDIT: Foto van de rechten en eigenaar van het bestand

Al wat google werk verricht?

http://php.net/manual/en/funct…ect1-function.chmod-notes

http://stackoverflow.com/quest…in-php-upon-file-creation

Probeer een simpele php scriptje te programmeren in een apparte bestand die jouw testcase moet vormen en voer het via de php commando uit

Bash
    php mijnchmodscriptje.php

Hallo,

Dit is waarschijnlijk niet mogelijk volgens apple's zijn richtlijnen.

"2.12 Apps that are not very useful, unique, are simply web sites bundled as Apps, or do not provide any lasting entertainment value may be rejected"

Men moet/kan gewoon jouw website bezoeken :)

Tenzij deze bruikbaar en uniek is, wat niet typisch een website is.

En ja dat wat je zegt is mogelijk met phonegap als je nog de website een mobile opmaak wilt geven kun je met ionic gaan "bootstrappen"

Hallo,

Ik wil door middel van een php of nodejs script een notificatie sturen naar me smartphone.

Ik wil namelijk een site in de gaten houden en naar me telefoon een notificatie sturen als er wat nieuws is.

Ik weet dat je met PHP een e-mail kan sturen om daarmee een notificatie te ontvangen, maar zijn er nog andere manieren om notificaties vanuit me server naar me telefoon te sturen?

Werkte super goed in het begin, maar ik denk dat ik te veel extra's heb geinstalleerd.

Begint nu ietsjes trager te worden.
    Volgende week wordt normaal CM12 gelanceerd en dan verwacht ik dat hij terug veel sneller gaat werken.

Ben nog altijd blij met mijn aankoop. Veel beter dan veel andere gsm's die ik al heb gehad.

In welke opzichten is oneplusone veel beter dan andere gsm's?

Websockets zijn mogelijk op hosting servers waarbij dit voorgeconfigureerd is. Ik denk niet dat versio websockets ondersteund.

Je moet echter een eigen server/VPS hebben om dit te installeren en configureren.

Iedere websocket configuratie is specifiek per website, kans is klein dat webhosting aanbieders dit ondersteunen.

@L.Groot

Op criminalspoint had je niet zoveel kleurgebruik.
    Was vooral grijs en kon wel wat kleurtjes gebruiken.

Maar nu ziet de site er al erg kleurrijk uit, kijk maar bijv naar dat wie is online lijst http://prntscr.com/6f7zv8
    Niet alleen gebruikt de lijst veel kleurtjes maar je ziet op de screenshot dat er al 4 lichte kleuren gebruikt wordt.

Als de kleuren nou 10 a 20% donkerder zou zijn zou ik het er niet over hebben

Ik denk dat mensen veel zullen klagen als bijv de windows 8 homepagina zo helder is, kijk maar het verschil tussen velle kleuren en minder velle kleuren.

Sorry waarschijnlijk heb ik het niet duidelijk genoeg gemaakt.

Ik wil dus een json bestand hebben die zegt waar ik moet lezen. Bijvoorbeeld

{
    "leesLopen":{
    "lijn":2,
    "aantalSprites":4
    }
    }

Die lees ik dan als het ware uit met een javascript bestand en knip dan alle 4 sprites uit op lijn 2.
    Ik wil de json indeling zo algemeen mogelijk maken. Zodat hij alle soorten spritesheet configs kan lezen en uitknippen