Posts by YinYangYo

Vraag 1 :

PHP
    <span id='cq".$i."'>".$cq[$i][0]."</span> uur<script type='text/javascript'> var id=new Array(50); timer('cq".$i."', 'index.php'); </script>

Ik kouw niet alles voor. Maar je zal zelf ook wel weten waar dan tijd moet staan en andere dingen. Letop dat deze niet veilig is, je moet dan even nog nakijken in je Query of de tijd klopt.

Ik wou deze optie graag hebben, maar heb geen idee hoe ik dit moet berekenen.

Wat heb ik zelf/Wat sla ik op van de gebruiker:
    - Wanneer laatst ingelogd.
    date(Y-m-d H:i:s) - $data->online
    $iDiff = huidige tijd - startdatum
    $iHours = $iDiff / 3600

Zoals je ziet heb ik eigenlijk al wat dingen, zoals het misschien kan werken. Maar ik ben niet goed in tijden berekenen en zou ook niet weten hoe ik dit moet doen.

Bijvoorbeeld, wanneer zou dit berekend moeten worden? Bij elke refresh of als de gebruiker na een tijdje niks meer doet.

@BrokenTrack, geef dan een voorbeeld van hoe jij het zou oplossen.
    Je gaf een voorbeeld, maar die werkte niet voor de persoon die hem nodig had.

Maar je gaf ook niet aan wat het eventueel dan had kunnen zijn.
    Hierbij dan maar even.

PHP
    $result = mysql_query("SELECT COUNT(*) AS plaats FROM `[users]` WHERE rank > ".$data->rank." ORDER BY rank") or die(mysql_error());

Even overnieuw.
    Je wil de plaats berekenen op eerpunten.

Dus als ik de meeste eerpunten heb, dan sta ik als eerste. #1 YinYangYo

Gebruik dan deze, als je enkel wil laten zien op welke plaats hij staat.

Hij telt nu gewoon net zolang door, totdat de gebruiker die is ingelogd overeenkomt met degene die hij dan vind in de database.
    Wat je natuurlijk kan veranderen als je iemand anders wil zien.

Dit stukje code werkt bij.

Maak gewoon het script in een while.
    En dan bij elke actie een nieuwe js regel.

if (document.getElementById("stats_aanval")) window.setTimeout('document.getElementById("stats_aanval").innerHTML = "Bla aangevallen, punten eraf";',Tijd wanneer volgende gezien moet worden.);

En dan ergens als een <span id=stats_aanval></span> oproepen.
    Het script is dus direct uitgevoerd, maar door de tijd ziet de gebruiker het omste buurt komen.

of het script maken en met een timeout elk bericht laten zien.
    Het is dus al bekend, maar de gebruiker ziet om de 2 seconden ofzo telkens weer een bericht tevoorschijn komen.

Dit is allemaal dus al vooraf ingesteld.

mocht je dit willen weten nog dan zou je eens contact met ene Wouter de Groot moeten opnemen op Sitedeals/TBForum

Hij kan dit soort dingen erg goed en zal er per tegel denkik 25 euro inc btw en voor de glijbanen denk 75-100 euro inc btw vragen.

De meeste scripts op rpgbunny.com zijn bewerkt vanaf een open source.
    devana.eu/forum

Civilization | Age of Knights bijvoorbeeld, is gewoon een gratis source.

Laad tijd van de banner ligt aan waar de banner staat.
    De mijne heb ik gewoon op 10 dagen gezet. Je komt in een rotatie dus denk dat je er dan meer uithaalt.

Als je doorleest op tbforum en sitedeals dan weet je dat je de site aan mij verkocht heeft. Dit is wat, alweer de 4de keer dat je het probeert? We hadden afgesproken dat je domein mocht verkopen. Script niet!

Bewijs heb ik als contract die we hadden getekend!
    Ik heb over het script alle rechten.