Is dit aangepast deze versie dan de standaard crimz source, want u bied eigenlijk ook in een andere topic een gratis source aan dan?
Correct me if i'm wrong please?
Is dit aangepast deze versie dan de standaard crimz source, want u bied eigenlijk ook in een andere topic een gratis source aan dan?
Correct me if i'm wrong please?
10000 voor 1.50 dan over? Even duidelijk zijn aub..
Zodra u uw pc hebt, heb ik eventueel interesse.
[offtopic]Wel raar dat u al meerdere topics maakt, dat u zaken verkoopt, terwijl u deze zaken niet heeft momenteel.[/offtopic]
U weet ik bied er 14000 aan voor het afgesproken bedrag, 48 uur ten laatste geleverd
Niet via paypal maar ban enz:
iDEAL (internetbankieren via de Nederlandse banken)
E-banking
Met je telefoon via 0900-1594
Bankoverschrijving
Mister Cash
KBC HomeBanking
ING Home'Bank
Dexia Netbanking
== 1
status 3 bij u plaatsen
[offtopic]U koopt een licentie en kan niet zomaar de scripts online plaatsen, wegens licentievorm...[/offtopic]
Als u activatie toevoegd aan deze regel en die plaatst op 1 dan is het account geactiveerd, dit vraag een minimum kennis
Dit script is onder licentie en dit mag niet vrijgegeven worden, waar heeft u dit gekocht?
Gewoon activ... hieraan toevoegen en op 1 plaatsen
$query_schrijven = "INSERT INTO gebruikers (gebruikersnaam,wachtwoord,email,geslacht,aangemeld,ip,homepage,land,ontvangmails,ref) VALUES ('".$gebruikersnaam."','".md5($wachtwoord1)."','".$email."','".$geslacht."','".date("Y-m-d")."','".$_SERVER['REMOTE_ADDR']."','[b]".$_POST['gebruikersnaam']."[/b] heeft nog geen homepage ingesteld!','".$land."','".$mails."','".$refpost."')";
echo ("geen happyhour");
Lijkt mij logich als u daar geen script in plaatst
INloggen kan via
sourceshop - testje
Omschrijving website: Leden kunnen bij ons 1000 bezoekers kopen aan 0.25 cent.
URL: www.*sitehits*.nl
Leeftijd site (maanden): Meer dan 1 jaar
Maandelijks inkomsten: 10 - 50
Details: Eerder meer inkomsten, nu minder gepromoot, nu eerder 10 euro per maand.
Als een bezoeker, iedere site bezocht heeft dat wij promoten, dan komt deze persoon op onze website, deze plaats kan ook verkopen als advertentie ruimte, levert veel bezoekers op deze link.
Unieke bezoekers/dag: /
Details & stats: 4800+ per jaar
Prijs: Vanaf 75 bieden
Waarom verkopen: Geen tijd meer voor dit soort websites
Betaling via:
Paypal | Overschrijving | Andere
demo: test - test
Enkel het belsysteem is niet werkend, wegens aanpassing van belsysteem, maar is voor iemand met nodige kennis simpel terug goed te plaatsen.
Momenteel 176 leden aanwezig, als u het belsysteem verbeterd en deze personen contacteren, zal de site weer openbloeien.
Met spijt doe ik afstand van de meeste van mijn websites.
Meer info via pm.be kan ook overgenomen worden met een kleine meerprijs.
Bel bij iemand hier (mollie of targetpay) en zo kunnen zij paypal geven
ik zou het doen, maar momenteel maar 5,5 euro staan zie ik
include("_config.php");
Staat daar wel alles goed
[offtopic]Het probleem is dat deze site al een eindje mensen oplicht met de Crimeclub source.
Een paar maanden geleden, had ik een advertentie staan van deze site (direct verwijderd) via mollie. Zag ik dat hij alles van mijn site stal en gebruikte, tot de algemene voorwaarden (die nog mijn link liet staan ook.
[/offtopic]
Een brief aangetekend sturen naar die persoon
115 is mijn bod (was anoniem)
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 20.05.12 13:57:17:
Hoe laat sluit de veiling na laatste bod
Heeft u dit wel zelf gemaakt, gelijkt erg veel op:
http://www.sitehits.nl/verkort/index.php
Een deel code van het script aub
else if ?