Ik ken je niet maar wens je wel sterkte, hoop dat het allemaal goed komt
Posts by Export
-
-
Deze klik zag ik ook nog staan, misschien iets voor jou
-
heb het niet over het schuiven maar over hoe de tekst in de header staat het past gewoon veel beter en komt mooier over
-
excuus had je vraag verkeerd begrepen :$ vind het wel duidelijk momenteel je kan blog berichten wijzigen of verwijderen vanuit een paneel erg handig al zeg ik het zelf
-
Kan je een pm sturen wat het ongeveer gaat worden weet niet of het project lastig gaat worden namelijk dit bepaald ook de prijs onder andere
-
-
Je kan mij een pm sturen website die ik beheer is namelijk niet toegestaan op dit forum het is geen adult of zo
-
het is gratis code wat verwachten jullie er kan ook moeite in gestopt worden aangezien je met actieve spelers toch ook weer een leuk zakcentje verdient ermee en betaalde hosting is altijd beter wat heb je aan een gratis host waar niemand op komt dan??
-
ik vind die van stan toch beter aangezien de tekst daar beter in past...
-
Ik zou ook met de layout beginnen, zo kan je ook controleren of je pagina W3C valid is en dus geen problemen later oplevert zo voorkom je namelijk dubbel werk en kan je in de layout direct werken en zicht krijgen hoe de pagina eruit komt te zien.
-
Ik raad je aan om tutorials te zoeken wat je code netter en duidelijker maakt ik denk dat jij nu ook je overzicht kwijt bent in je code en wat het doet.
Wat ik doe is:
- Zorgen voor veel comments NL/EN
- Veel met tabs werken, krijg je een beter overzicht in je code
- HTML buiten je PHP houden (<?php code ?> html <?php code ?> ) -
Vind het ontwerp wat onduidelijk overkomen, zou denk ik beter zijn als je frisse kleuren gebruikt die je layout echt laat zien en waar het voor dient is momenteel erg onduidelijk namelijk.
-
buds ik denk dat je voor 300 euro niet een volledig uniek spel gaat krijgen, licenties voor een goed draaiend spel zoals G4G is al rond de 1750 euro ik zou je budget uitbreiden zodat er meer beschikbaar is je kan dit later altijd terug verdienen met je spel dus daar hoef je niet bang voor te zijn
-
betaalde hosting nemen, ik zit sinds vorige week bij wjsolutions, als je dan dit soort fouten krijgt helpen ze je ook
-
-
Krijgen we garantie namens jou in het contract dat als er fouten zijn jij ze ook gaat oplossen???
-
Heb je geld?