Doodschamen, maat van mij is het echt een keer gebeurd die heb ik keihard uitgelachen :p
Wat zou je doen als er geen tijd in deze wereld was?
Doodschamen, maat van mij is het echt een keer gebeurd die heb ik keihard uitgelachen :p
Wat zou je doen als er geen tijd in deze wereld was?
jemajeroen
De [func]header[/func] functie is iets anders bedoelt dan de meta tag refresh.
Wellicht kan je op php.net informatie vinden hierover.
Lachen, je hebt geen politie penning dus je maakt me daardoor ook niet bang :cheer:
Wat zou je doen als cp ermee stopt?
Keihard uitlachen (xD)
Wat zou je doen als er niks op tv is en je internet legt eruit:p
Lachen, wat moet je dan doen? Huilen soms ? (xD)
Wat zou je doen als iemand crap code verkoopt maar een crew hier niks aan doet ?
[offtopic]
Jaaaaa, het is gericht!
Maaaaaar, nee heb geen naam gegeven dus het is toegestaan (xD)
[/offtopic]
Rijden onder invloed, daarmee bedoel ik dus ook de kleinere toegestaan hoeveelheden.
Wat zou je doen als iemand je pc/server hackt en je weet wie het is?
SkyNet
Dan moet hij hiervoor wel duidelijk vermelden en niet achteraf pas.
Veel wat hier op criminalspoint gebruikt wordt is namelijk ook gratis te vinden, maar dat betekend niet dat jij dit zomaar mag gaan verkopen.
Altijd een duidelijke bronvermelding geven en indien gewenst een link naar de gratis coden.
Dus met andere woorden:
- Alles wat jij hebt gemaakt zonder namaken of overnemen mag jij verkopen, de rest is en blijft illegaal.
Omdat rechten over afbeeldingen nou eenmaal duur zijn, vooral als ze al een aantal keer verkocht zijn.
Dan stijgt de waarde over de afbeelding ook alleen maar, eigenlijk zou je snel erbij moeten zijn en direct overkopen.
Dan zou je het goedkoopste uit zijn en zal de afbeelding niet zo duur zijn.
Neem aan dat je netjes opgevoed bent en niet zomaar regels overtreed?
Op straat ga je toch ook geen fiets stelen omdat je toch alleen een waarschuwing gaat krijgen ?
[offtopic]Heb ik al jaren (xD) is zelfs 2x op vechten uitgelopen :p[/offtopic]
Ik zou die mafkezen lekker negeren en als ze grote bek hebben laten weten dat je niet bang bent(h)
Wat zou je doen als je eigenaar was van criminalspoint ?
niks?
Wat zou je doen als je een oude mevrouw ziet beroofd worden
Diegene opzoeken en martelen tot zijn dood aan toe, niemand komt aan me familie.
Wat zou je doen als heel internet een downtime heeft van 24 uur.
Marshmallows pakken en met je buren om het vuur zitten :$
Wat zou je doen als je naar de kroeg gaat maar er blijkt geen bekende van je te zitten en je bent alleen?
De boel failliet verklaren en Linux promoten
Wat zou je doen als je verbannen was van cp?
Genieten :O geen irritante telefoniste die je rond etenstijd willen bellen en vragen stellen ^,^
Wat zou je doen als je website zo groot wordt en steeds meer waard word?